ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
  • rthes listen live winamp
  • rthes listen live media player


Θέμα ΡΘ: Γιατί η συμφωνία ΚΤΕΛ-ΟΑΣΘ ''κόλλησε'' στο Ελεγκτικό Συνέδριο - Τι υποστηρίζουν οι δύο πλευρές (Audio)

13/2/2020 7:22:59 μμ

Θέμα ΡΘ: Γιατί η συμφωνία ΚΤΕΛ-ΟΑΣΘ ''κόλλησε'' στο Ελεγκτικό Συνέδριο - Τι υποστηρίζουν οι δύο πλευρές (Audio)

Τα νέα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που θα βοηθούσαν στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ, αναμένουν εδώ και πολλούς μήνες οι Θεσσαλονικείς.

Νέος σκόπελος η καθυστέρηση της λήψης απόφασης – έγκρισης για τη συνέχιση της συμφωνίας από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο, ένα από τα τρία ανώτατα δικαστήρια της Ελλάδα, ζήτησε επιπλέον στοιχεία από τον ΟΣΕΘ και τον ΟΑΣΘ που να αποδεικνύουν την έκτακτη κατάσταση στην αστική συγκοινωνία αλλά και την ανάγκη παραχώρησης έργου εκτέλεσης σε ιδιώτη (ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης).

Από το βήμα της ΔΕΘ, τον Σεπτέμβριο του 2019, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έλεγε ότι «150 με 200 λεωφορεία θα μπουν αμέσως στην εξυπηρέτηση, η σύμβαση θα υπογραφεί εντός των επόμενων δύο μηνών, ελπίζω τα δρομολόγια να ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο». Πρόσθεσε ακόμη ότι είναι υποχρέωση της κυβέρνησης να εξασφαλίσει γρήγορη, αξιοπρεπή και ασφαλή μετακίνηση για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Δηλώσεις που σήμερα, Φεβρουάριο του 2020, εξοργίζουν τους πολίτες ενώ ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ κάνει λόγο για Γολγοθά, ενώ ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μιλάει για ρίσκο και… καλό Μάρτη!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας μίλησε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και την εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς.

Έκανε λόγο για τυπικά ζητήματα τα οποία θα λυθούν κι ότι αυτές οι συμβάσεις υπόκεινται σε έλεγχο νομιμότητας, από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

«Τα επιπλέον στοιχεία τα οποία ζητούνται είναι ήσσονος σημασίας», πρόσθεσε ο κ. Τόσκας εκτιμώντας ότι η επιπλέον αναμονή δεν θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια από δύο με τρεις μέρες.

Χαρακτήρισε δε, «Γολγοθά όλα όσα περνάμε…».

«Έχουμε επενδύσει και σε οχήματα και σε προσλήψεις» είπε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

«Το πάμε πίσω και περιμένουμε όπως και το επιβατικό κοινό. Λογικά τα νέα λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν από τον Μάρτη και μετά», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί ότι το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει προχωρήσει στη διαδικασία προμήθειας λεωφορείων αλλά και των προσλήψεων.

«Έγιναν 1.200 αιτήσεις για θέσεις εργασίας και έχουν επιλεγεί οι 330 εργαζόμενοι. Ρισκάραμε αρκετά», πρόσθεσε ο κ. Τσόλης.

Ακούστε την εκπομπή της Κλαούντιας Έγγερς:






Copyright © 2020 RThess All rights reserved