ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
  • rthes listen live winamp
  • rthes listen live media player


Τι απαντά ο δήμος για τα λιμνάζοντα νερά στον ποδηλατόδρομο της Λ. Νίκης (audio)

26/8/2020 6:50:54 μμ

Τι απαντά ο δήμος για τα λιμνάζοντα νερά στον ποδηλατόδρομο της Λ. Νίκης (audio)

Δύο καλοκαιρινές μπόρες μέσα σε ένα μήνα έφεραν και ένα σημαντικό ζήτημα για το νέο ποδηλατόδρομο της Λ. Νίκης καθώς δημιουργήθηκαν σε μερικά σημεία λιμνάζοντα νερά με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η ποδηλατοδρόμηση στην εσωτερική λωρίδα.

«Αυτονόητες οι παρεμβάσεις» για να λυθεί το ζήτημα τονίζει μιλώντας στο μαγκαζίνο του Ράδιο Θεσσαλονίκη ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου Δημήτρης Μήτρου. Το μέλος της παράταξης Ζέρβα, που έχει πάρει «πάνω του» το νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων υποστήριξε μάλιστα πως είναι αποτέλεσμα μιας «καλής κατασκευής» του δρόμου.

«Όταν γίνεται μια επέμβαση σε έναν δρόμο που συνδέεται με ένα άλλο σύστημα δρόμων και έχουν γίνει μικροεπεμβάσεις για την αντιμετώπιση αντιπλημμυρικών απορροών επί δεκαετίες, όταν γίνεται ένας δρόμος σωστά με τη σωστή διατομή και με τις σωστές κλίσεις, μπορεί εκεί που παλαιότερα δεν υπήρχε πρόβλημα μπορεί τώρα να έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπιστεί εκ νέου με μια τεχνική λύση» ανέφερε αρχικά ο κ. Μήτρου.

Υποστήριξε ότι όπου γίνονται ασφαλτροστρώσεις, το έργο παρακολουθείται και μετά την παράδοσή του και γίνονται οι απαραίτητες επεμβάσεις σε συνεργασία και με την ΕΥΑΘ είτε για την αναδιάταξη των φρεατίων ή ενδεχομένως κάποιων εργασιών συντήρησης στα υπάρχοντα.

«Μπορεί να οφείλεται σε μια καλή κατασκευή. Γιατί σε ένα σύστημα οδών, που γίνονται επεμβάσεις αποσπασματικές, επί δεκαετίες,  οι δρόμοι δεν φτιάχνονται για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και ξαφνικά μπαίνει στο σύστημα ένας δρόμος που γίνεται μια σωστή ασφαλτόστρωση. Ενδεχομένως, μετά με την φυσιολογική ροή των νερών, πλέον ενώ δεν υπήρχε πρόβλημα να εμφανίζεται πλέον πρόβλημα και να χρειάζεται είτε ο καθαρισμός κάποιου φρεατίου είτε η δημιουργία νέου φρεατίου.Τα μπαλώματα και οι αποσπασματικές επεμβάσεις πολλές φορές δημιουργούν αυτού του είδους τα προβλήματα» πρόσθεσε με νόημα.

Χαρακτήρισε δε αυτονόητες τις παρεμβάσεις για να λυθεί το ζήτημα ενόψει του φθινοπώρου.

 

«Κερδήθηκε το πρώτο στοίχημα»

Σε μια πρώτη αποτίμηση για τον ποδηλατόδρομο στη Λ. Νίκης ο κ. Μήτρου υποστήριξε ότι σε ότι αφορά την κυκλοφορία δεν έχει αλλάξει κάτι με τον ποδηλατόδρομο καθώς η παράνομη στάθμευση δεν υπάρχει πλέον και η αριστερή λωρίδα είναι διαθέσιμη «Αυτό είναι ένα πρώτο στοίχημα που κερδήθηκε» σχολίασε.

«Ένα μεγάλο δεύτερο στοίχημα που κερδήθηκε είναι το γεγονός ότι πλέον οι πεζοί έχουν ένα πιο ευρύχωρο πεζοδρόμιο μέχρι να δώσουμε την λύση την οριστική με ένα ξύλινο ή άλλο υλικό ντεκ που ήδη μελετούμε και έχουμε βάλει μπρος και τις αδειοδοτήσεις σε συνεργασία με την Περιφέρεια» πρόσθεσε.

Ερωτώμενος για το τι λένε οι ποδηλάτες αποκρίθηκε πως «μέχρι στιγμής τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά τώρα που δίνονται και κίνητρα για τα ηλεκτρικά ποδήλατα και την ποδηλασία γενικότερα. Δημιουργούμε υποδομές μετά από μια 10ετία και βάλε για να δώσουμε την δυνατότητα να στον κόσμο να έχει ένα εναλλακτικό μέσο μετακίνησης».

 

«Αδικαιολόγητες οι φθορές στην Καραμανλή»

Αναφερόμενος στον ποδηλατόδρομο της Κ. Καραμανλή, που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε αρχικά αδικαιολόγητες τις φθορές στα πασαλάκια.

«Κάνουμε συνεχώς παρεμβάσεις έχουμε κάνει και μια έκκληση σε όσους χρησιμοποιούν γενικότερα την οδό να προσέχουν» σημείωσε.

Σχετικά με την εξυπηρέτηση των καταστημάτων τόνισε «για τις φορτοεκφορτώσεις έχουμε φτιάξει τουλάχιστον 50 θέσεις φορτοεκφόρτωσης σε όλες τις κάθετους οδούς, έχει μπει οριζόντια σήμανση κίτρινη, από αρχές Σεπτεμβρίου θα αρχίσει να εφαρμόζεται γιατί θα μπει και η κάθετη σήμανση. Τώρα ολοκληρώνονται και θα τοποθετηθούν και οι πινακίδες ώστε να μπορούν σε κάποιες ώρες πρωινές να έχουν και έναν χώρο που θα επιτηρείται και από την δημοτική αστυνομία και όλες οι επιχειρήσεις να κάνουν τις φορτοεκφορτώσεις τους».

Ερωτώμενος για το πότε θα αρχίσει να αστυνομεύεται ο ποδηλατόδρομος καθώς υπάρχουν ΙΧ που σταθμεύουν εντός αυτού, απάντησε πως «μέσα στον ποδηλατόδρομο και στις θέσεις φορτοεκφόρτωσης, δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρξει επιτήρηση. Ότι έγινε και στη Λ. Νίκης. Από Σεπτέμβριο όταν θα μπει και η σήμανση και σε συνεργασία με τους επαγγελματίες με μια ενημέρωση τους και με όποια άλλη πρόταση έχουν, θα υπάρχουν ρητές ανακοινώσεις από τον δήμο για το πώς θα λειτουργεί η οδός».

«Κάνω έκκληση στους οδηγούς να μην παρκάρουν μέσα στον ποδηλατόδρομο και να μην παρκάρουν επίσης και στα θέσεις που βρίσκονται οι στάσεις των λεωφορείων στις οποίες δεν υπάρχουν πασαλάκια» κατέληξε.

 

Διευκρινίσεις για τον ποδηλατόδρομο στους κάθετους άξονες

Στην συνέχεια ο κ. Μήτρου διευκρίνισε για το καθεστώς των ποδηλατόδρομων στους κάθετους άξονες (Μπότσαρη, Βούλγαρη-Μοσχονησίων-Παρασκευοπούλου) ότι δεν θα γίνει κατασκευή ποδηλατόδρομου όπως στην Καραμανλή με αποτέλεσμα να χαθούν θέσεις στάθμευσης.

«Θέλω να κάνω μια διευκρίνιση ότι δεν μιλάμε για κατασκευή ποδηλατοδρόμου υπό την έννοια ότι θα υπάρχει ξεχωριστή λωρίδα που θα είναι αποκλειστικά για τους ποδηλάτες. Οι κάθετοι άξονες στην Καραμανλή, ουσιαστικά στο οδόστρωμα, θα είναι κοινή η χρήση του και από τους ποδηλάτες και από τους οδηγούς. Απλώς θα υπάρχει οριζόντια και κάθετη σήμανση που θα υποδηλώνει στους οδηγούς  ότι στις συγκεκριμένες οδούς έχει μειωμένο όριο ταχύτητας και θα πρέπει να δίνουν την προσοχή τους» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Προχωράμε ταχύτατα και τις διαδικασίες για τους 21 χώρους στάθμευσης σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Είναι κάτι που έχουμε εξαγγείλει, ο δήμαρχος το βλέπει προσωπικά είναι στην αρμοδιότητα του το ζήτημα, το παρακολουθεί ώστε με ταχείς ρυθμούς να έχουμε και τους χώρους στάθμευσης» κατέληξε ο κ. Μήτρου μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.

 

Ακούστε το ηχητικό






Copyright © 2020 RThess All rights reserved