Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5
19/9/2011 6:37:21 μμ
Κώστας Χατζής και Στέφανος Διαμαντόπουλος on air...
Share on Facebook
 
 
Ο Κώστας Χταζής καλεσμένος στην εκπομπή του Στέφανου Διαμαντόπουλου στον Πύργο του ΟΤΕ στην ΔΕΘ....

Ο Κώστας Χατζής ήρθε στην πόλη της Θεσσαλονίκης το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου για μια συναυλία στο Φεστιβαλ του Κέδρινου λόφου και φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Στέφανου Διαμαντόπουλου στον Πύργο του ΟΤΕ .

Ο Κώστας Χατζής αναμφίβολα θεωρείται απ τους κορυφαίους και συνάμα πρωτοπόρους δημιουργούς στο κοινωνικό τραγούδι. Είναι αυτός που ουσιαστικά επέβαλε το στυλ «φωνή κιθάρα» και για πρώτη φορά ακούσθηκαν μπαλάντες με κοινωνικά μηνύματα. Διαμόρφωσε με την διαχρονική παρουσία του εδώ και 50 χρόνια σχολή, και γενιές τραγουδοποιών ακολούθησαν τα χνάρια του και μεγαλούργησαν στο μετέπειτα έντεχνο ελληνικό τραγούδι.

Ο Κώστας Χατζής γεννήθηκε στη Λιβαδειά. Ο παππούς του υπήρξε μεγάλος λαϊκός κλαρινετίστας αλλά και ο πατέρας του έπαιζε πολύ καλό σαντούρι γι αυτό και ο Κώστας δεν άργησε ν? ακολουθήσει τα βήματα της οικογένειας του. Στα δεκαέξι του κιόλας χρόνια τον έπαιρνε ο πατέρας του και τραγουδούσε σε γάμους και βαφτίσια και σε κάθε εκδήλωση που ήταν απαραίτητα η δημοτική κυρίως μουσική και μετά από πενταετή περιπλάνηση στην επαρχία έρχεται στην Αθήνα άγνωστος μεταξύ αγνώστων.

Τότε αρχίζει μια από τις πιο δύσκολες και σκληρές περιόδους της ζωής του. Είναι η εποχή που προσπαθεί να επιβιώσει και να βρει το δρόμο του. Την προσπάθεια του αυτή θα την πληρώσει με τρομερές στερήσεις, πίκρες και απογοητεύσεις και γρήγορα θα καταλάβει πως ο δρόμος που διάλεξε είναι γεμάτος αγκάθια και παγίδες που καιροφυλακτούν σε κάθε βήμα .

Αυτό όμως έχει σαν αποτέλεσμα να αναδειχτεί σε έναν από τους πιο αντιπροσωπευτικούς καλλιτέχνες του ελληνικού τραγουδιού.

Μετά από 8 χρόνια γεμάτα πίκρες και απογοητεύσεις, εμφανίζεται στη μπουάτ «Τιπούκειτος» και ένα χρόνο αργότερα στη «Ρουλότα». Δυο χρόνια μετά έρχεται ο πρώτος του δίσκος και μαζί με αυτόν η καθιέρωση. Το ταλέντο του ανακάλυψαν γρήγορα όλοι οι μεγάλοι συνθέτες της εποχής (Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Ξαρχάκος, Πλέσσας, Σπάρτακος, Μαρκόπουλος) με τους οποίους συνεργάσθηκε και ερμήνευσε με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο τα τραγούδια τους, προσθέτοντας έντονα το προσωπικό του στυλ και την ιδιαίτερη ευαισθησία η οποία προσθέτει μελωδία και νόημα στον στίχο του τραγουδιού…

Αν η δεκαετία του ?60 καθιέρωσε τον Κώστα Χατζή, η δεκαετία του ?70 τον ανέδειξε σαν έναν από τους πιο σπουδαίους συνθέτες και εκτελεστές τραγουδοποιούς. Στη δεκαετία αυτή έγραψε το «Πέτρα και Φως», το «Ουαί», το «Γιος της Άνοιξης», το «Δεκατρία τραγούδια» το ανεπανάληπτο «Ρεσιτάλ», το «Ανθρώπινα Συστήματα», το «Κώστας Χατζής 79»,και «Ελπίδα-Δάκης στου Κ.Χατζή». Είχαν προηγηθεί: «Γειτονιές του κόσμου», «Αναγέννησις Αλόννησος», «Κώστας Χατζής τραγουδά Κώστα Χατζή», «Ο Κώστας Χατζής παίζει και τραγουδά μαζί σας». Στο τέλος της δεκαετίας αυτής, ο Κώστας Χατζής μέσω περιοδείας επισκέπτεται και την Αμερική για συναυλίες στον απόδημο Ελληνισμό. Αξιοσημείωτο είναι πως η φήμη του ως τραγουδιστή της ειρήνης έφτασε μέχρι και τον Λευκό οίκο όπου ο τότε Πρόεδρος Τζίμι Κάρτερ τον προσκάλεσε για να τον γνωρίσει και να τον συγχαρεί για το έργο του. Είναι απ τους μόνους Έλληνες καλλιτέχνες που προσκαλέστηκαν και τους δόθηκαν εύσημα για το ήθος και το έργο τους από Αμερικανό Πρόεδρο.

Η δεκαετία του ?80 σφραγίζεται με το «Ταμ-Ταμ» και «Συνάντηση» με την Μαρινέλλα, το «Νταουλιέρικα», το «Στίγματα του Καιρού» και την «Ζωντανή Συναυλία στον Ορφέα».

Η δεκαετία του ?90 ανοίγει με τον δίσκο «Η Αλεξίου Τραγουδάει Κώστα Χατζή», ακολουθεί το «ΡΟΜ Αγάπη μου», η «Μουσική Ιεροσυλία», το «Εικόνες του Σήμερα» το «Ερωτικά» , «Άπονες εξουσίες», «Τα βράδια που ονειρεύονται οι Τσιγγάνοι», το «Χωρίς εσένα» και το «Σε 4/4».
“Αυτόν τον χώρο τον υπηρέτησα και τον υπηρετώ, υπηρέτησα τον λόγο, να αναφέρομαι στα ανθρώπινα δικαιώματα, να καταγγέλλω την πολιτεία με σεβασμό και γι αυτό ο κόσμος έχει αγαπήσει τον λόγο” λέει μεταξύ άλλων στην συνέντευξη που ακολουθεί.


Σήμερα περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη τον καλό στίχο, αυτόν που μιλάει κατευθείαν στην ψυχή και στην καρδιά. Γι αυτό και τα τραγούδια του Κώστα Χατζή, 50 χρόνια τώρα έχουν χιλιοτραγουδηθεί και μας συντροφεύουν σε πείσμα των καιρών.
Ακούστε τα ηχητικά αποσπάσματα:
Ροή
Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη - Πνίγηκαν αβοήθητοι  (6/12/2016 2:36:55 μμ)
Απέχουν αύριο από τους πλειστηριασμούς  (6/12/2016 2:00:24 μμ)
Η ομάδα αναρχικών  (6/12/2016 1:53:14 μμ)
Τζανακόπουλος:Δεν δεχόμαστε νέα μέτρα μετά το 2018  (6/12/2016 1:45:46 μμ)
Απίστευτο- Έκλεψαν   (6/12/2016 12:47:06 μμ)
Πνέει μένεα το ΔΝΤ   (6/12/2016 11:45:53 πμ)
Λαγκαδάς: Διαμαρτυρία έξω  (6/12/2016 11:41:54 πμ)
Επίθεση Μητσοτάκη στην κυβέρνηση   (6/12/2016 11:19:26 πμ)
Σταθάκης: Δεν θα χρειαστεί κανένα νέο μέτρο  (6/12/2016 11:09:47 πμ)
Ανάλυση Βενιζέλου για   (6/12/2016 11:08:48 πμ)
Απόφαση για το χρέος...και στο βάθος νέα μέτρα  (6/12/2016 6:14:04 πμ)
"Εντυπωσιακό αυτό πέτυχε η Ελλάδα"  (5/12/2016 10:20:27 μμ)
ΝΔ: Νέα, επώδυνα μέτρα  (5/12/2016 10:14:56 μμ)
Κλείδωσαν τα βραχυπρόθεσμα μέτρα  (5/12/2016 8:40:24 μμ)
Κλειστή η Αγίου Δημητρίου   (5/12/2016 7:14:21 μμ)
Ανατροπή-Εκδίδονται στην Τουρκία 3 από τους 8 στρατιωτικούς
Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη...
Οδυνηρό θάνατο βρήκαν 3 άνδρες τα ίχνη των οποίων αγνοούνταν από το...
6/12/2016 2:36:55 μμ
Απέχουν αύριο από...
Kατοικιών οι συμβολαιογράφοι όλης της χώρας, με απόφαση της Συντονιστικής...
6/12/2016 2:00:24 μμ
Η ομάδα αναρχικών
Δαμόκλειος Σπάθη ανέλαβε την ευθύνη για τους βανδαλισμούς σε γραφείο...
6/12/2016 1:53:14 μμ
Απίστευτο- Έκλεψαν...
Eλιές από χωράφι στις Σέρρες. Οι θρασύτατοι δράστες κατάφεραν μέσα σε...
6/12/2016 12:47:06 μμ
Πνέει μένεα το ΔΝΤ...
Για το χθεσινό Eurogroup- Όπως αναφέρει ο γνωστό δημοσιογράφος Μιχάλης...
6/12/2016 11:45:53 πμ
Ο Σταθμός Ειδήσεις Αποδράστε    
Προφίλ
Νέα
Έξυπνες αγορές
Πρόγραμμα Εκδηλώσεις Πελάτες  
Παραγωγοί Αθλητικά Διαφημιστείτε  
Ισολογισμος 2013 Με το ποντίκι στο χέρι Newsletter  
Ισολογισμος 2014 Videos  
Ισολογισμος 2015    
Επικοινωνία    


Istopolis | Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη
Listen Live: Media Player - Winamp Το rthess.gr έχει την άδεια της ΑΕΠΙ. Τα μουσικά έργα παρέχονται μόνο για ιδιωτική χρήση κάθε επισκέπτη/χρήστη
και απαγορεύεται η με οιονδήποτε τρόπο περαιτέρω εκμετάλλευση αυτών χωρίς την προηγούμενη άδεια της ΑΕΠΙ