RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Μαζί… για όλα | Πέτρα Καρυώτη
Θέμα συζήτησης :
Αποκάλυψη για τη νέα Mustang GTD Για όσους εκτιμούν τις επιδόσεις!
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
https://www.rthess.gr/advertorial/apokalypsi-gia-ti-nea-mustang-gtd-gia-osous-ektimoun-tis-epidoseis/
viber
NOW ON AIR 16:00 - 18:00 - Μαζί… για όλα
Πέτρα Καρυώτη
NOW ON AIR
Home > Advertorial > Αποκάλυψη για τη νέα Mustang GTD Για όσους εκτιμούν τις επιδόσεις!
Αποκάλυψη για τη νέα Mustang GTD Για όσους εκτιμούν τις επιδόσεις!
22.08.2023

Αποκάλυψη για τη νέα Mustang GTD Για όσους εκτιμούν τις επιδόσεις!

 

 Η νέα Mustang GTD που αποκάλυψε πρόσφατα η Ford είναι η πιο τολμηρή και προηγμένη Mustang όλων των εποχών και συγχρόνως ένα περιορισμένης παραγωγής αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που είναι νόμιμο για χρήση στο δρόμο, το οποίο σχεδιάστηκε παράλληλα με την αγωνιστική Mustang GT3.

Βασικά χαρακτηριστικά της, πέρα από τον ολοκαίνουργιο V8 κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος εκτιμάται ότι θα αποδίδει 800 ίππους, είναι η εκτεταμένη χρήση carbon στο αμάξωμα, η πρωτοποριακή ανάρτηση που προσαρμόζει τη σκληρότητα και το ύψος του αμαξώματος για οδήγηση σε πίστα ή δρόμο, η ενεργή αεροδυναμική, το 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ο άξονας μετάδοσης κίνησης από ανθρακονήματα.

Κάθε εξάρτημα στη νέα Mustang GTD είναι στοχευμένα σχεδιασμένο, ενώ κάθε επιφάνειά της έχει δημιουργηθεί με στόχο τη λειτουργικότητα. Ο στόχος της νέας δημιουργίας της Ford είναι ένας: να κινείται ταχύτερα σε μια πίστα διαθέτοντας ακόμα πιο πλούσια τεχνολογία σε σχέση με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα οποία βασίζεται.

            Ακραίες επιδόσεις και τεχνολογία

«Το hardware έχει επιλεγεί και αναπτυχθεί προσεκτικά για να εξασφαλίζει εκπληκτικές επιδόσεις όσον αφορά τους χρόνους σε μια πίστα», δήλωσε ο Greg Goodall, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος της Ford. «Ο στόχος για το project ήταν ξεκάθαρος – να δημιουργήσουμε κάτι πολύ πιο γρήγορο από οτιδήποτε είχαμε στο παρελθόν που θα επιτυγχάνει χρόνο κάτω από 7λεπτά στο Nürburgring. Αυτό καθιστά την Mustang GTD την ταχύτερη Mustang δρόμου που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη Ford.»

Η Mustang GTD χρησιμοποιεί έναν ειδικά εξελιγμένο υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,2 λίτρων με διπλές εισαγωγές αέρα και το πρώτο σύστημα ξηρού κάρτερ που τοποθετείται σε μια Mustang δρόμου, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της λίπανσης του κινητήρα κατά τη διάρκεια διαδοχικών και απαιτητικών στροφών. Το όριο περιστροφής ξεπερνά τις 7.500 στροφές ανά λεπτό, με την κινητήρα να παράγει έναν θεσπέσιο ήχο χάρη στο διαθέσιμο σύστημα εξάτμισης το οποίο είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και διαθέτει  ενεργές βαλβίδες.

Mustang Pony

Πρόκειται για τη Mustang για χρήση σε δημόσιο δρόμο με την υψηλότερη ιπποδύναμη που έχει δημιουργήσει ποτέ η Ford.

Όλη αυτή η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου μέσω ενός άξονα μετάδοσης κίνησης ο οποίος είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα και συνδέεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο, που με τη σειρά του είναι εγκατεστημένο πίσω για κατανομή βάρους που σχεδόν αγγίζει την ιδανική αναλογία 50/50 εμπρός/πίσω. Οι προσομοιώσεις οδήγησης με κριτήριο τους χρόνους σε μια πίστα και οι δοκιμές του συστήματος κίνησης στο δυναμόμετρο, οδήγησαν στην επιλογή της αρχιτεκτονικής του συστήματος κίνησης και μετάδοσης για τη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις της Mustang GTD ενισχύονται περαιτέρω από μια υπερσύγχρονη ημι-ενεργή ανάρτηση που μπορεί να μεταβάλλει τόσο τη σκληρότητα των ελατηρίων όσο και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Οι ενεργές βαλβίδες στα αμορτισέρ συνδυάζονται με ενεργοποιητές δύο σταδίων στα ελατήρια ώστε να αναβαθμίζουν ανεξάρτητα την απόδοση στο δρόμο και την πίστα. Η ανάρτηση επιτρέπει το χαμήλωμα του αμαξώματος κατά σχεδόν 40 mm στη λειτουργία Track Mode. Συνολικά, η νέα Mustang GTD έχει σχεδόν 10 εκατοστά μεγαλύτερο μετατρόχιο από την Mustang GT.

 

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app