Οι βελτιώσεις στα στάδια μπορούν να…μεταφραστούν σε μεγαλύτερη αυτονομία στη δημιουργία εισοδήματος, όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketingregistrado.
Η πρώτη που έκανε αυτή τη μεγάλη μεταμόρφωση στα γήπεδα ήταν η Τότεναμ, όταν εγκαινίασε το νέος της γήπεδο, αξίας 939 εκατ. ευρώ, διαθέτοντας την τελευταία γενιά εμπειριών της στιγμής. Αρκετοί σύλλογοι ακολούθησαν τους «Σπερς».
Η Μάντσεστερ Σίτι ενέκρινε την έναρξη του έργου για την επέκταση της βόρειας κερκίδας του σημερινού γηπέδου της, κάτι που θα την οδηγούσε να ξεπεράσει τις 60.000 θέσεις.
Στην άλλη άκρη της πόλης, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σχεδίαζε την κατασκευή ενός νέου γηπέδου χωρητικότητας 100.000 ατόμων, με επένδυση 2,37 δισ. ευρώ.
Η Τσέλσι είναι ένας άλλος από τους συλλόγους που επίσης σκέφτονται νέα έργα στο σημερινό γήπεδό της, το «Στάμφορντ Μπριτζ»: η «μπλε» ομάδα έχει την επιλογή να κατεδαφίσει το «Στάμφορντ Μπριτζ», το στάδιο όπου έπαιζε εντός έδρας τους αγώνες της από το 1905, για να χτίσει μια νέα έδρα στην οποία θα επενδύσει περίπου 2.830,8 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η δέσμευση των συλλόγων της Premier League δεν πρέπει να περιλαμβάνει μόνο την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων στα γήπεδά τους, αλλά πρέπει επίσης να συμπεριλάβουν στη στρατηγική τους τη δημιουργία εισοδήματος μέσω της προώθησης VIP περιοχών και της φιλοξενίας.
«Η αύξηση των εσόδων από αγώνες έχει γίνει εφικτός στόχος, ειδικά καθώς οι σύλλογοι με φιλάθλους σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα από τη στασιμότητα των εσόδων από τις μεταδόσεις», παρατήρησε ο Κιέραν Μαγκουάιρ, ειδικός στα οικονομικά του ποδοσφαίρου στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ.
Ωστόσο, προειδοποιεί για πιθανή αντίδραση από τους οπαδούς που αγωνίζονται ενάντια στην αύξηση των τιμών των εισιτηρίων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Comments are closed.