AUTO MOTOSPORTS
AUTO MOTOSPORTS
25.1.202513:00Αρπακτικά πουλιά αναπαραγωγής, αμφίβια και ασβοί μπορεί να μην είναι κάτι που θα περίμενε κανείς να δει σε έναν σημαντικό βιομηχανικό κόμβο. Όμως, αυτά τα ζώα και μερικά ακόμη βρίσκονται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland μετά από ένα
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
AUTO MOTOSPORTS
Έκανε το μπαμ… η BYD στην Ελληνική Αγορά το 2024 !
Τα δύο μοντέλα BYD DOLPHIN και BYD ATTO 3 επιβλήθηκαν με εμφατικό τρόπο του ανταγωνισμού στις πωλήσεις, καθώς αναδείχθηκαν ως τα best seller ηλεκτρικά οχήματα στις κατηγορίες τους και με σημαντική διαφορά από το δεύτερο σε ταξινομήσεις ηλεκτρικό μοντέλο:
AUTO MOTOSPORTS
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5
AUTO MOTOSPORTS
Στο 3ο σκαλί του Βάθρου το Ford Raptor T1+ στο Rally Dakar 2025
Με φόντο τους αμμόλοφους και τα εξόχως απαιτητικά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Dakar αναδείχτηκε και φέτος στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA ως η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές. Για το 2025 και
AUTO MOTOSPORTS
Πανέτοιμο το CUPRA Leon VZ TCR για τη νέα season
Οι οδηγοί του CUPRA Leon VZ TCR έχουν ήδη κερδίσει μέσα στο 2024 διάφορα πρωταθλήματα, όπως αυτά του TCR Ευρώπης και TCR Μεξικού. Το αυτοκίνητο έχει επίσης διαγωνιστεί στο FIA Motorsport Games κατακτώντας πέρυσι το βάθρο. Το 2025 το
AUTO MOTOSPORTS
Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Στόχος η ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας!
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος (Ε.Ι.Κ.Ε.) χαιρετίζει την πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ως προς την αναβάθμιση του οδικού Τεχνικού Ελέγχου μέσω της εναρμόνισης του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των Μικτών Κλιμάκιων ελέγχου με
AUTO MOTOSPORTS
O ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α.Μ. τοποθετείται για τον νέο Κ.Ο.Κ
O Πανελλήνιος Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας τοποθετείται στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με τα μέλη που απαρτίζουν τον Σύνδεσμο να έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση-εμπειρία που απαιτεί το εν λόγω θέμα. Ως εκ τούτου, και
AUTO MOTOSPORTS
Γνωρίζετε το AdBlue® της CYCLON ;
Η CYCLON ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αγοράς και των σύγχρονων οδηγών, παρουσιάζει το ανανεωμένο AdBlue® σε καινοτόμο συσκευασία που εξασφαλίζει ασφαλή και εύκολη εφαρμογή, με τη σιγουριά του Ομίλου Motor Oil. Το AdBlue® είναι το υγρό επεξεργασίας καυσαερίων diesel
AUTO MOTOSPORTS
Safety Car στα Superbikes,το Subaru Soltera
Η Subaru Europe, η ευρωπαϊκή θυγατρική της Subaru Corporation, κατασκευαστή των οχημάτων Subaru στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε ότι έκλεισε τριετή συνεργασία με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM (WorldSBK). Σε μια πρωτοποριακή συνεργασία, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Subaru,
AUTO MOTOSPORTS
Τα πληρώματα της Team Peugeot Total Energies για το WEC 2025
Η σεζόν 2025 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA θα ξεκινήσει στις 28 Φεβρουαρίου 2025, με τον εναρκτήριο αγώνα στο Lusail International Circuit για τα 1812 km του Κατάρ. Το ημερολόγιο θα περιλαμβάνει επίσης μερικούς από τους πιο
AUTO MOTOSPORTS
Rally Dakar 2025: 56ος ο Βασίλης Μπούδρος στις μοτό, νικητής ο Yazeed Al Rajhi με ΤΟΥΟΤΑ!
Η 47η διοργάνωση του Rally Dakar πέρασε στην ιστορία, και ο Yazeed Al-Rajhi, στην 11η συμμετοχή του ήταν ο μεγάλος νικητής του πιο δύσκολου αγώνα αντοχής στον κόσμο. Ο Σαουδάραβας οδηγός ξεπέρασε τον εργοστασιακό αντίπαλο της Toyota, Henk Lategan με ένα
AUTO MOTOSPORTS
Tο VW POLO 50άρησε και το γιορτάζει!
Όταν το Beetle επρόκειτο να αντικατασταθεί στη δεκαετία του ’70, η Volkswagen είχε πολλά μοντέλα στο μανίκι της: το Passat βγήκε στην αγορά το 1973, ακολουθούμενο ένα χρόνο αργότερα από το Golf, ενώ το Polo έκανε το ντεμπούτο του
AUTO MOTOSPORTS
Πότε θα αποσυρθεί υποχρεωτικά το αυτοκίνητό σου;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει την υποχρεωτική απόσυρση οχημάτων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια: Ακινησία: Οχήματα που παραμένουν ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα θα θεωρούνται απόβλητα και θα οδηγούνται προς ανακύκλωση. Τεχνικός Έλεγχος: Οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο
AUTO MOTOSPORTS
Από την Καππαδοκία στην Αττάλεια με QJMOTOR o Μητσάκης!
Το ταξίδι QJMOTOR CAPPADOKIA 2025 συνεχίζεται με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό scooter ATR 125, να διασχίζουν την Τουρκία από την Καππαδοκία μέχρι την Αττάλεια. Η διαδρομή περιλάμβανε μαγευτικά φυσικά τοπία, όπως τα ορεινά της περιοχής Konya και
AUTO MOTOSPORTS
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025 ανακοινώθηκε από την ΟΜΑΕ, με το θεσμό να απαρτίζεται από 4 αγώνες. Διευθυντής σε όλες τις συναντήσεις του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα είναι ο Ιταλός Alessandro Ferrari, ενώ ο επικεφαλής Τεχνικός Έφορος θα προέρχεται από την Ιταλία.
- Το DOLPHIN με 701 ταξινομήσεις αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο μοντέλο στη “C Segment” με μερίδιο 53,5%,
- Το ATTO 3 με 729 ταξινομήσεις ξεχώρισε του ανταγωνισμού με μερίδιο στην κατηγορία των “C SUV Segment” 47,8%.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου.
Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής:
- Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου)
- Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου)
- Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου)
- Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου)
- Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου)
- Νυχτερινό Classic Rally (13-14 Δεκεμβρίου)
" ["post_title"]=> string(108) "Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(66) "to-programma-tou-panelliniou-protathlimatos-regularity-gia-to-2025" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-23 16:16:11" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-23 14:16:11" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575005" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [6]=> object(WP_Post)#4325 (24) { ["ID"]=> int(575442) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-22 18:30:21" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 16:30:21" ["post_content"]=> string(11003) " Με φόντο τους αμμόλοφους και τα εξόχως απαιτητικά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Dakar αναδείχτηκε και φέτος στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA ως η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές. Για το 2025 και σε συνεργασία με την M-Sport, η Ford Performance συμμετείχε στον αγώνα με ένα πλήρες ρόστερ πληρωμάτων στην κορυφαία από πλευράς προδιαγραφών κατηγορία T1+ με όπλο το σκληροτράχηλο Raptor T1+, το οποίο απέδειξε όχι μόνο την ταχύτητα αλλά και την κορυφαία αξιοπιστία του ύστερα από 14 ημέρες, 12 ειδικές διαδρομές και σχεδόν 8.000 km σε μερικά από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά εδάφη του πλανήτη.Επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά την φιλοσοφία «Built Tough» της Ford, το νέο Raptor T1+ των Mattias Ekstrom - Emil Bergkvist κατάφερε να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο και να ανταπεξέλθει με επιτυχία σε όλες προκλήσεις που παραδοσιακά προβάλει κάθε χρόνο ο απαιτητικός αυτός αγώνας, κατακτώντας εμφατικά στο φετινό Ράλι Dakar τη νίκη στην ειδική διαδρομή 11, καθώς και την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα. «Μπορούμε να είμαστε πολύ περήφανοι ως ομάδα αφού μπορέσαμε να δώσουμε τη μάχη στην κορυφή και να έχουμε καλό ρυθμό και σταθερότητα», δήλωσε ο Matthias Ekstrom αμέσως μετά την ολοκλήρωση του φετινού μαραθωνίου. «Η ποιότητα του Ford Raptor T1+ ήταν εξαιρετική σε αυτόν τον απίστευτα σκληρό αγώνα. Τώρα ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτόν την επόμενη χρονιά και να πιέσω για τη νίκη».Με την τύχη να γυρνάει από πολύ νωρίς την πλάτη στους Carlos Sainz - Lucas Cruz και με τους Nani Roma - Alex Haro να αντιμετωπίζουν προβλήματα, η επιτυχία της Ford Performance στο φετινό Ράλι Dakar ολοκληρώθηκε με τον πλέον ιδανικό τρόπο με την πέμπτη θέση την οποία κατέκτησαν στη γενική κατάταξη του αγώνα με το Ford Raptor T1+ οι Mitch Guthrie Jr - Kellon Walch στο ντεμπούτο του αμερικανικού πληρώματος στην κατηγορία Ultimate.«Το Ράλι Dakar δεν μοιάζει με καμία άλλη πρόκληση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φέτος η ομάδα μας στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων», δήλωσε ο Mark Rushbrook, Global Director, Ford Performance. «Ο Mattias, ο Carlos, ο Mitch, ο Nani και ολόκληρη η ομάδα απέδειξαν τις ικανότητες του Ford Raptor T1+ και την ανθεκτικότητα που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Ford. Ήταν ένας αξέχαστος αγώνας και είμαι περήφανος για την ομάδα μας. Έχουμε αποδείξει ότι το Raptor έχει την ταχύτητα και την αντοχή που απαιτούνται για να αγωνιστεί στα πιο δύσκολα και απαιτητικά περιβάλλοντα στον πλανήτη. Και τώρα ανυπομονούμε για το υπόλοιπο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA».Ο Matthew Wilson, Team Principal, Team Ford M-Sport, δήλωσε: «Κατακτώντας μια θέση στο βάθρο και με δύο αυτοκίνητα στην πρώτη πεντάδα, στην πρώτη μας προσπάθεια με το Ford Raptor T1+, είναι μια εξαιρετική αρχή. Ήταν μια μοναδική εμπειρία – η ομάδα ήταν απίστευτη τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. Τώρα επικεντρωνόμαστε στην υπόλοιπη σεζόν του πρωταθλήματος Rally Raid με περισσότερο ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση». Η συμμετοχή της Ford τόσο στο φετινό Ράλι Dakar όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid της FIA δεν αποτελεί παρά το αποτέλεσμα της φιλοσοφίας «Build Tough» αλλά και της πλούσιας κληρονομίας της αμερικανικής εταιρείας, η οποία εκτείνεται σε περισσότερες από πέντε δεκαετίες και είναι γεμάτη με απαράμιλλες επιτυχίες και σημαντικές διακρίσεις στους αγώνες εκτός δρόμου.Ford Raptor T1+: Η καινοτομία συναντά την ανθεκτικότηταΗ κατηγορία T1+ είναι η κορυφαία στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA. Σε αυτή συμμετέχουν ειδικά κατασκευασμένα οχήματα που τροφοδοτούνται από κινητήρες παραγωγής – και το Raptor T1+ της Ford Performance που υποστηρίζεται από την M-Sport είναι κατασκευασμένο για να πληροί απόλυτα τα συγκεκριμένα πρότυπα και προδιαγραφές.Το νέο Raptor T1+ τροφοδοτείται από τον κινητήρα Coyote χωρητικότητας 5,0 λίτρων της Ford, ο οποίος διαθέτει 8 κυλίνδρους σε διάταξη V, 32 βαλβίδες, διάμετρο 93 mm και διαδρομή 92,7 mm. Υποστηρίζεται από ένα προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, το οποίο φέρει την υπογραφή της Bosch, εξασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση σε όλα τις συνθήκες. Επιλέγοντας έναν ατμοσφαιρικό V8, το νέο Raptor T1+ καταφέρνει να διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα αποφεύγοντας συγχρόνως την περιπλοκότητα ενός τούρμπο κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα κερδίζει σημαντικά οφέλη όσον αφορά τη ροπή.Επίσης, το προηγμένο πλαίσιο τύπου spaceframe του Raptor T1+ προσφέρει κορυφαία αντοχή ενσωματώνοντας υλικά υψηλής ποιότητας χάρη και στην κορυφαία τεχνική υποστήριξη την οποία παρείχαν η M-Sport σε συνεργασία με την Ford Performance. Το πλαίσιο αυτό εξελίχθηκε ύστερα από χιλιάδες ώρες Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA), επιτυγχάνοντας μεταξύ άλλων εξαιρετική ακαμψία και ανθεκτικότητα.Με βάρος 2.010 kg, θηριώδεις τροχούς 37", μήκος 4.585 mm, πλάτος 2,3 m και μεταξόνιο που φτάνει τα 3,0 m, το Raptor T1+ είναι αναμφισβήτητα μεγάλο. Παρ’ όλα αυτά, ο σχεδιασμός του έχει πραγματοποιηθεί με στόχο την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, παρά την απόσταση των 400 mm του αμαξώματος από το έδαφος.Η ανεξάρτητη και πλήρως ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια του νέου, καθαρόαιμου αγωνιστικού αυτοκινήτου της Ford Performance μεγιστοποιεί την ανθεκτικότητα της κατασκευής, χάρη στον ελαφρύ σχεδιασμό και την επιτυχή προσπάθεια των σχεδιαστών της για ελαχιστοποίηση της μη αναρτώμενης μάζας. Ταυτόχρονα, οκτώ στο σύνολο αμορτισέρ της FΟΧ, μαζί με ισάριθμα ελατήρια της Eibach, εξασφαλίζουν διαδρομή τροχού που φτάνει τα 350 mm.Τόσο το εμπρός και πίσω, όσο και το κεντρικό διαφορικό του Raptor T1+ είναι περιορισμένης ολίσθησης, με την αστείρευτη ισχύ του ατμοσφαιρικού 5.0 V8 Coyote κινητήρα της Ford να περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος τετρακίνησης και ενός σειριακού κιβωτίου της Sadev με 6 σχέσεις. Επίσης, ειδικά σχεδιασμένοι ανεμιστήρες ψύχουν το κορυφαίο σε απόδοση σύστημα πέδησης του Raptor T1+, το οποίο αποτελείται από 6-πιστονες δαγκάνες και δίσκους 355 mm." ["post_title"]=> string(86) "Στο 3ο σκαλί του Βάθρου το Ford Raptor T1+ στο Rally Dakar 2025" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(63) "sto-3o-skali-tou-vathrou-to-ford-raptor-t1-sto-rally-dakar-2025" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-22 13:46:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 11:46:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575442" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [7]=> object(WP_Post)#4324 (24) { ["ID"]=> int(575402) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-22 16:00:44" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 14:00:44" ["post_content"]=> string(3916) " Οι οδηγοί του CUPRA Leon VZ TCR έχουν ήδη κερδίσει μέσα στο 2024 διάφορα πρωταθλήματα, όπως αυτά του TCR Ευρώπης και TCR Μεξικού. Το αυτοκίνητο έχει επίσης διαγωνιστεί στο FIA Motorsport Games κατακτώντας πέρυσι το βάθρο. Το 2025 το CUPRA Leon VZ TCR κάνει το ντεμπούτο του στην Ασία στο TCR Κίνας και στις Η.Π.Α., όπου θα διαγωνιστεί στο IMSA Michelin Pilot Challenge.«Από τότε που έκανε την εμφάνιση του, το CUPRA Leon VZ TCR, απέδειξε πως είναι ένα απίστευτα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Χτίζει πάνω στο αγωνιστικό πνεύμα, που οδηγεί την μάρκα να αμφισβητήσει ακόμα και τους καλύτερους,» είπε ο Xavi Serra, Global Head Racing – CUPRA. «To 2024 εδραίωσε τη θέση του στις πίστες αγώνων ανά τον κόσμο, ανεβαίνοντας σε βάθρα, κερδίζοντας πρωταθλήματα ενώ είναι έτοιμο να τα πάει ακόμα καλύτερα το 2025.»Το CUPRA Leon VZ TCR, που λανσαρίστηκε τον Μάιο του 2024, στηρίζεται στο αγωνιστικό DNA της μάρκας. Το νέο αμάξωμα, ευθυγραμμισμένο με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της CUPRA, η αναβαθμισμένη ρύθμιση του μπροστινού άξονα, το κιτ αναβάθμισης του κιβωτίου ταχυτήτων της SADEV, η ανάρτηση υψηλής ποιότητας και οι βελτιώσεις στο εσωτερικό, έχουν συμβάλει στην επιτυχία του ανά τον κόσμο.Το CUPRA Leon VZ TCR έχει συμμετάσχει σε πάνω από 46 αγώνες και έχει ανέβει στο πόντιουμ σε πολύ γνωστές πίστες όπως: Spa-Francorchamps (Βέλγιο) & Imola (Ιταλία). Στο τέλος της περσινής χρονιάς πήρε μέρος στο FIA Motorsport Games, όπου εθνικές ομοσπονδίες διαγωνίζονται σε διαφορετικές κατηγορίες. Η βραζιλιάνικη ομάδα ανέβηκε στη 2η θέση στο πόντιουμ με το CUPRA Leon VZ TCR.Το 2025 προβλέπεται να είναι μία ανταγωνιστική χρονιά. Το CUPRA Leon VZ TCR θα φτάσει στην Ασία στο TCR Κίνας και στην Αμερική ως μέρος του IMSA Michelin Pilot Challenge, του πιο σημαντικού, ιστορικού διαγωνισμού στις Η.Π.Α., που περιλαμβάνει μοντέλα WSC Touring Car Racing με κινητήρες ρυθμισμένους να αποδίδουν μεταξύ 300HP και 350HP και να φτάνουν σε τελική ταχύτητα πάνω από 260 km/h.Οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα θα μπορούν να επιλέξουν το CUPRA Leon VZ TCR για τους 11 αγώνες που θα ακολουθήσουν, ξεκινώντας από την πίστα Daytona International Speedway στην Φλόριντα στις (22-26 Ιανουαρίου)." ["post_title"]=> string(67) "Πανέτοιμο το CUPRA Leon VZ TCR για τη νέα season" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(48) "panetoimo-to-cupra-leon-vz-tcr-gia-ti-nea-season" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-22 13:35:29" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 11:35:29" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575402" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [8]=> object(WP_Post)#4323 (24) { ["ID"]=> int(575398) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-22 15:43:53" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 13:43:53" ["post_content"]=> string(1880) "
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος (Ε.Ι.Κ.Ε.) χαιρετίζει την πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ως προς την αναβάθμιση του οδικού Τεχνικού Ελέγχου μέσω της εναρμόνισης του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των Μικτών Κλιμάκιων ελέγχου με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Τα Μικτά Κλιμάκια ελέγχου αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, με απώτερο στόχο τον έλεγχο της τεχνικής κατάστασης των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας.
Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα η προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας της χώρας.
Η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος συγχαίρει τις προσπάθειες αυτές και συμμετέχει δυναμικά, με την κατάθεση προτάσεων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας της χώρας μας.
" ["post_title"]=> string(127) "Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Στόχος η ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας!" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(69) "enosi-idiotikon-kteo-ellados-stochos-i-enischysi-tis-odikis-asfaleias" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-22 12:49:02" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 10:49:02" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575398" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [9]=> object(WP_Post)#4322 (24) { ["ID"]=> int(575146) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-21 20:13:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-21 18:13:51" ["post_content"]=> string(10807) " O Πανελλήνιος Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας τοποθετείται στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με τα μέλη που απαρτίζουν τον Σύνδεσμο να έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση-εμπειρία που απαιτεί το εν λόγω θέμα.Ως εκ τούτου, και με δεδομένο ότι την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 ολοκληρώνεται η διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης στην οποία έθεσε η κυβέρνηση τον νέο (αναθεωρημένο, για την ακρίβεια) Κ.Ο.Κ. -περιορίζοντας λανθασμένα κατά την άποψη μας το χρονικό διάστημα της σε μόλις τρεις εβδομάδες-, σημειώνουμε ότι:Συμφωνούμε με...- Την κατηγοριοποίηση των παραβάσεων σε τρεις κατηγορίες ως εξής:- Σοβαρές (π.χ. η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η αντικανονική προσπέραση, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ).
- Λιγότερο επικίνδυνες (π.χ. παράνομη στάθμευση) και
- Διοικητικές, όπως η οδήγηση χωρίς ο οδηγός να φέρει μαζί του τα νόμιμα έγγραφα.
- Το 24 Hours of Le Mans, το αποκορύφωμα των αγώνων αντοχής
- Το 6 Hours of Imola και το 6 Hours of Spa,
- Καθώς και αγώνες στο Κατάρ, τη Βραζιλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία και τον τελικό γύρο τον Νοέμβριο στο Μπαχρέιν.
- Ακινησία: Οχήματα που παραμένουν ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα θα θεωρούνται απόβλητα και θα οδηγούνται προς ανακύκλωση.
- Τεχνικός Έλεγχος: Οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχόμενα έτη ή απέτυχαν στον έλεγχο χωρίς να επιδιορθωθούν οι βλάβες τους θα αποσύρονται υποχρεωτικά.
- Κόστος Επισκευής: Σε περιπτώσεις όπου το κόστος επισκευής σοβαρών ζημιών, όπως σε κινητήρα ή κιβώτιο ταχυτήτων, υπερβαίνει την αξία του οχήματος, θα προτείνεται η απόσυρση.
- Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει προτείνει ένα χρονοδιάγραμμα απόσυρσης οχημάτων με βάση τα πρότυπα εκπομπών ρύπων, το οποίο αναμένεται να υιοθετηθεί από την Ε.Ε.:
- 2026: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 1.
- 2030: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 2.
- 2034: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 3.
- 2039: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 4.
- 2043: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 5.
- 2050: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 6.
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025 ανακοινώθηκε από την ΟΜΑΕ, με το θεσμό να απαρτίζεται από 4 αγώνες. Διευθυντής σε όλες τις συναντήσεις του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα είναι ο Ιταλός Alessandro Ferrari, ενώ ο επικεφαλής Τεχνικός Έφορος θα προέρχεται από την Ιταλία.
Η αρχή θα γίνει στα Σπάτα στις 22 και 23 Μαρτίου, στο Speed Force International Karting Circuit, με την Καλαμάτα να φιλοξενεί τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στις 14 και 15 Ιουνίου, ο οποίος θα διεξαχθεί στο San Nicolas Kart Circuit. Στα Σπάτα και συγκεκριμένα στο Speed Force International Karting Circuit θα πραγματοποιηθεί και ο τρίτος γύρος του θεσμού το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου, ενώ ο τελευταίος αγώνας θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Νοεμβρίου σε τοποθεσία η οποία θα ανακοινωθεί σύντομα.
Συνοπτικά το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025 έχει ως εξής:
- Σπάτα (22-23 Μαρτίου)
- Καλαμάτα (14-15 Ιουνίου)
- Σπάτα (1-2 Νοεμβρίου)
- Θα ανακοινωθεί η τοποθεσία (29-30 Νοεμβρίου)
" ["post_title"]=> string(93) "Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(56) "to-programma-tou-panelliniou-protathlimatos-karting-2025" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-18 16:05:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 14:05:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573495" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(18) ["current_post"]=> int(-1) ["before_loop"]=> bool(true) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#4332 (24) { ["ID"]=> int(576688) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-25 13:00:09" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-25 11:00:09" ["post_content"]=> string(4784) " Αρπακτικά πουλιά αναπαραγωγής, αμφίβια και ασβοί μπορεί να μην είναι κάτι που θα περίμενε κανείς να δει σε έναν σημαντικό βιομηχανικό κόμβο. Όμως, αυτά τα ζώα και μερικά ακόμη βρίσκονται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland μετά από ένα έργο επαναφοράς με στόχο την ενίσχυση της βιοποικιλότητας.Ο Andy Barker, Διευθυντής Μηχανικών στο εργοστάσιο, είπε ότι το συγκεκριμένο έργο έχει μετατρέψει μια περιοχή αφιλόξενου έλους, σε έναν ζωντανό βιότοπο για την άγρια ζωή. «Είμαστε παθιασμένοι με τη βιωσιμότητα, επομένως είναι φανταστικό να μπορούμε να δημιουργήσουμε μια περιοχή όπου η άγρια ζωή θα ευδοκιμεί. Πραγματοποιήσαμε το έργο κοντά στο σημείο όπου κατασκευάσαμε το πρώτο μας αιολικό πάρκο πριν από σχεδόν 20 χρόνια και κοντά στο δεύτερο ηλιακό μας πάρκο, επομένως αυτό το τμήμα της μονάδας ήταν το επίκεντρο της προσπάθειας αειφορίας μας. Έχουμε εκπλαγεί με το πόσο γρήγορα και πόσα από τα διάφορα ζώα έχουν ήδη εγκατασταθεί εδώ».Το έργο πραγματοποιήθηκε από την ομάδα Μηχανικών του εργοστασίου σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ηλιακών πάρκων Atrato Partners Ltd και χρειάστηκε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί. Στο πλαίσιο της δραστηριότητας, οι ομάδες αφαίρεσαν επεμβατικούς θάμνους και αναζωογόνησαν τον βιότοπο, καθώς και έχτισαν ένα παρατηρητήριο.Ζώα που έχουν εντοπιστεί στην περιοχή μέχρι στιγμής περιλαμβάνουν κουκουβάγιες, διάφορα είδη νυχτερίδων και πτηνών, όπως γλάρους καρακάξες και κικινέζια, καθώς και ασβούς, ελάφια και τρίτωνες. Μια μεγάλη ποικιλία χλωρίδας έχει αρχίσει να αναπτύσσεται στην περιοχή, όπως ορχιδέες μελισσών, λευκό τριφύλλι και λούπινο κήπου.Ο Andy πρόσθεσε: "Το δεύτερο έργο ηλιακών πάνελς μας επέτρεψε να μεταμορφώσουμε τον υπάρχοντα βάλτο προσθέτοντας μια επιπλέον λίμνη και ένα νέο λιβάδι. Αφορούσε μια ολιστική προσέγγιση που περιλάμβανε την οικολογική ποικιλομορφία καθώς και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας."Με τα αιολικά και ηλιακά πάρκα του, το Nissan Sunderland Plant μπορεί πλέον να παράγει το 20% της ηλεκτρικής ενέργειας του εργοστασίου από ανανεώσιμες πηγές.Το σχέδιο EV36Zero της Nissan θα μετατρέψει το εργοστάσιο του Sunderland σε έναν κορυφαίο κόμβο EV, συνδυάζοντας ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών.Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής της Ambition 2030, η Nissan στοχεύει να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη εταιρεία, οδηγώντας προς έναν καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς κόσμο. Το όραμα υποστηρίζει τον στόχο της Nissan να είναι ουδέτερος ως προς τον άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το οικονομικό έτος 2050.Δείτε το σχετικό βίντεο που είναι διαθέσιμο στο You Tube: https://youtu.be/tKvyPUO6GlY " ["post_title"]=> string(98) "Η φύση σε άνθιση στο νέο έργο βιοποικιλότητας της Nissan" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(57) "i-fysi-se-anthisi-sto-neo-ergo-viopoikilotitas-tis-nissan" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-25 07:44:16" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-25 05:44:16" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=576688" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(8456) ["max_num_pages"]=> int(470) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(true) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(true) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "5ee6cf27fd3493a0556f97925e2acc9c" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["allow_query_attachment_by_filename":protected]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } ["tribe_is_event"]=> bool(false) ["tribe_is_multi_posttype"]=> bool(false) ["tribe_is_event_category"]=> bool(false) ["tribe_is_event_venue"]=> bool(false) ["tribe_is_event_organizer"]=> bool(false) ["tribe_is_event_query"]=> bool(false) ["tribe_is_past"]=> bool(false) ["tribe_controller"]=> object(Tribe\Events\Views\V2\Query\Event_Query_Controller)#3375 (1) { ["filtering_query":"Tribe\Events\Views\V2\Query\Event_Query_Controller":private]=> *RECURSION* } }