AUTO MOTOSPORTS
AUTO MOTOSPORTS
3.12.202417:03Η Honda συνεργάστηκε με ένα νοσοκομείο στην Ισπανία με σκοπό την επίσημη χρήση ενός ρομπότ με κοινωνική συμπεριφορά και τεχνητή νοημοσύνη, ονόματι «Haru», προκειμένου να βοηθήσει στη βελτίωση της ζωής των παιδιών που υποβάλλονται σε μακροχρόνιες θεραπείες. Το Honda Research
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
AUTO MOTOSPORTS
Νέο Hyundai STARIA
Η σχεδιαστική γραμμή του εξωτερικού του STARIA ενσωματώνει το concept «The Lounge», δίνοντας έμφαση στην πολυτέλεια, την άνετη πρόσβαση και τα φουτουριστικά στοιχεία.Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι κομψός, διαθέτοντας ένα εμπρός μέρος που φέρει στοιχεία “space”, με εξατομικευμένη μάσκα και
AUTO MOTOSPORTS
Οδηγώντας με κακοκαιρία: 7 συμβουλές για οδήγηση στη βροχή!
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις των Ελλήνων Μετεωρολόγων, όπου μας ενημέρωσαν για την κακοκαιρία Bora με δυνατές βροχές και καταιγίδες, σε όλη την χώρα (διαβάστε το έκτακτο δελτίο καιρού εδώ). Έτσι, καλό είναι να δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή όλοι μας,
AUTO MOTOSPORTS
Scooter2Dakar : Με SYM ADX300 απ΄τη Βουδαπέστη στο Dakar!
Μια άκρως εντυπωσιακή αποστολή, με την ονομασία “Scooter2Dakar” ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας το κοινό να θαυμάζει την αντοχή των συμμετεχόντων και των scooters ADX 300. Το ταξίδι ξεκίνησε στις 10 Οκτωβρίου του 2024 και διήρκησε 25 ημέρες, καλύπτοντας περισσότερα
AUTO MOTOSPORTS
ΝΕΟΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ SEAT & CUPRA
Η ΤΕΧΝΟΚΑΡ Μ.Α.Ε.Ε. θέτει σε άμεση ισχύ τους νέους τιμοκαταλόγους και τα νέα προωθητικά της προγράμματα για τα μοντέλα SEAT & CUPRA. ΝΕΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ SEAT SEAT Ibiza: Το fun to drive μοντέλο SEAT Ibiza αποκτά μια πιο απλή γκάμα
AUTO MOTOSPORTS
Mercedes-Benz: Εξυπνότερο το σύστημα αυτόματης στάθμευσης!!
Η Mercedes-Benz έχει βελτιώσει ακόμα περισσότερο το σύστημα ενεργής υποβοήθησης στάθμευσης με PARKTRONIC. Με ταχύτητα 4 km/h, το σύστημα παρκάρει τώρα δύο φορές πιο γρήγορα από πριν. Αυτό προσφέρει σημαντική προστιθέμενη αξία για τους πελάτες της Mercedes-Benz, κάνοντας το παρκάρισμα
AUTO MOTOSPORTS
Το Kia EV3 Best Value στα βραβεία Golden Steering Wheel 2024
Παρόλο που κυκλοφόρησε μόλις αυτόν τον μήνα, το Kia EV3 κέρδισε το τρίτο του σημαντικό βραβείο. Αυτό το νικηφόρο σερί συνεχίζεται λαμβάνοντας τον πολυπόθητο τίτλο «Καλύτερο αυτοκίνητο κάτω των 40.000 ευρώ» στα Βραβεία Golden Steering Wheel 2024. Η νίκη αυτή
AUTO MOTOSPORTS
Με νέα χαμηλότερη τιμή η Mercedes GLA 250e
Τώρα η GLA 250e προσφέρεται σε νέα, μειωμένη Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω των 40.000€ αποτελώντας την ιδανική λύση τόσο για τον ίδιο τον χρήστη, όσο και για την Εταιρεία του. Και αυτό, διότι αφ’ενός ο χρήστης δεν επιβαρύνεται
AUTO MOTOSPORTS
Στο Gov.gr Wallet οι βαθμοί ποινής του point system οδηγών
Mέσω του Gov.gr Wallet, είναι διαθέσιμες από σήμερα για τους οδηγούς οι πληροφορίες για τους βαθμούς ποινής, που προσμετρούνται στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών-ΣΕΣΟ. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο συνεργασίας των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Υποδομών και Μεταφορών,
AUTO MOTOSPORTS
Ασφάλεια 5 αστέρων από τον Euro NCAP για το Ford Capri
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri διέπρεψε για μια ακόμα φορά επιτυγχάνοντας πρόσφατα την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων στα πλαίσια ενός ακόμα γύρου δοκιμών που πραγματοποίησε πρόσφατα ο οργανισμός Euro NCAP, ο οποίος αξιολογεί συνολικά αλλά και στους
AUTO MOTOSPORTS
Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Διαμορφώνοντας το μέλλον του κλάδου
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Γενική Συνέλευση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, η οποία έλαβε χώρα το Σάββατο 23 Νοεμβρίου στο HolidayInn Athens. Η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος (Ε.Ι.Κ.Ε.) ιδρύθηκε το 2002. Αποτελεί το παλαιότερο σωματείο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, με περισσότερα από 100
AUTO MOTOSPORTS
Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS
Η σουηδική Volvo, εδώ και δεκαετίες πρωτοστατεί στις τεχνολογικές καινοτομίες, και μάλιστα σε πολλές των περιπτώσεων διαμορφώνουν θετικά, ένα μεγάλο τμήμα της αγοράς αυτοκινήτου! Με την παρουσίαση της ηλεκτρικής γκάμας, κατάφερε να ταράξει τα νερά του ανταγωνισμού, και να θέσει
AUTO MOTOSPORTS
Hyundai Motorsport | Οι Neuville και Wydaeghe Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του 2024 FIA World Rally Championship
Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe της Hyundai Motorsport κατέκτηκαν τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) της FIA για τους Οδηγούς και Συνοδηγούς για το 2024 στο Ράλι Ιαπωνίας, στο φινάλε μιας πολύ συναρπαστικής σεζόν. Το Βελγικό πλήρωμα της
AUTO MOTOSPORTS
1ο Rallycross Ανάβρας : Το σασπένς και οι νικητές (PHOTOS)
Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο απόλαυσαν οι 20 οδηγοί carcross ,που βρέθηκαν φιλοξενούμενοι, στην χωμάτινη πίστα της Ανάβρας του Δήμου Σοφάδων, από την ΛΕΜΑΚ -ΑΛΑΜΑΠ του Γιάννη Καραντάνα και το σωματείο «Άρτεμις». Το αγωνιστικό διήμερο, που ξεκίνησε το Σάββατο με τους
AUTO MOTOSPORTS
Οδηγώντας ως «από άλλο πλανήτη» ο Russell με Mercedes, κέρδισε στο GP του Las Vegas
Η 4η επίσκεψη της Formula 1 στο Λας Βέγκας ανέδειξε, για 3η φορά στην ιστορία της, πρωταθλητή. Εκεί όπου οι χαμηλές θερμοκρασίες βοήθησαν τις Mercedes να κάνουν το 1-2, καθώς δεν υπερθέρμαιναν τα λάστιχα. Εκεί όπου ο Φερστάπεν όρισε
- ΔΩΡΕΑΝ Χειμερινό Έλεγχο 25 Σημείων
- 25% ΕΚΠΤΩΣΗ στα Ανταλλακτικά Service (περιλαμβάνονται: λιπαντικό κινητήρα, αντιψυκτικό υγρό, AdBlue, υγρά φρένων, βαλβολίνες, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου, φίλτρο καμπίνας, μπουζί, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων) και στα Ανταλλακτικά Επισκευής (περιλαμβάνονται: μπαταρία, τακάκια, δισκόπλακες, σιαγόνες, ταμπούρα, συμπλέκτης, αμορτισέρ, εξάτμιση, εξωτερικοί ιμάντες, σετ ιμάντα χρονισμού, προθερμαντήρες, θερμοστάτης)
- 25% ΕΚΠΤΩΣΗ στα Γνήσια Αξεσουάρ Nissan
- ΔΩΡΕΑΝ Nissan Assistance για Ένα Έτος, με Πανευρωπαϊκή Κάλυψη
- Μια κομψή πλαϊνή σχεδίαση με πανοραμικά παράθυρα, κομψούς καθρέπτες και ποικίλες επιλογές τροχών διαμορφώνει το προφίλ του.
- Το εκλεπτυσμένο πίσω μέρος διαθέτει φωτισμό υψηλής τεχνολογίας, αεροδυναμική αεροτομή και δυναμική σχεδίαση προφυλακτήρα.
- Το εσωτερικό «πολλαπλών ανοιχτών χώρων» εστιάζει στην άνεση, την ευελιξία και τη σύγχρονη αισθητική με χαρακτηριστικά προσανατολισμένα στον οδηγό.
- Υλικά υψηλής ποιότητας, προηγμένες ψηφιακές οθόνες, μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι και ατμοσφαιρικός φωτισμός αναβαθμίζουν το εσωτερικό του.
- Ευέλικτα καθίσματα, άφθονος αποθηκευτικός χώρος, θύρες USB-C και επιλογές υφασμάτων για την κάλυψη των διαφορετικών αναγκών.
- Το Infotainment περιλαμβάνει ένα σύστημα πλοήγησης 10,25 ιντσών με ενσύρματο Apple CarPlay και Android Auto, πολλαπλές συνδέσεις Bluetooth και ένα εξατομικευμένο περιβάλλον εργασίας.
- Η φωνητική λειτουργία για τα πίσω καθίσματα εξασφαλίζει συνεπή επικοινωνία και το «Sounds of Nature» φροντίζει για ένα συνδεδεμένο, ήρεμο εσωτερικό.
- Το ηχοσύστημα BOSE εξασφαλίζει μια κορυφαία ηχητική εμπειρία, ενώ η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου αποτελεί μια πρόσθετη ευκολία.
- Οι αεραγωγοί οροφής εγγυώνται συνολική άνεση στην καμπίνα.
- Το STARIA διαθέτει μεγάλη γκάμα χαρακτηριστικών άνεσης και ευκολίας, όπως έξυπνες ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες, ηλεκτρική πίσω πόρτα και διπλή ηλιοροφή.
- Τα συστήματα Surround View Monitor και Blind-Spot View Monitor βελτιώνουν την ορατότητα και την ασφάλεια που παρέχει το όχημα.
- Τα premium στοιχεία περιλαμβάνουν suede επένδυση οροφής, λεπτομέρειες από δέρμα Nappa στο εσωτερικό καθώς και κλιματισμό στα πίσω καθίσματα επιβατών για μια ακόμη πιο αναβαθμισμένη εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο.
- Το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist παρακολουθεί τους κινδύνους σύγκρουσης, προειδοποιεί και μπορεί να φρενάρει αυτόματα, έχοντας και ειδική λειτουργία για διασταυρώσεις.
- Το σύστημα Lane Keeping & Following Assist βοηθά στην αποτροπή της παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας του, ακόμη και στις στροφές.
- Το σύστημα Safe Exit Assist προειδοποιεί για οχήματα που πλησιάζουν όταν ανοίγουν οι πόρτες και συνεργάζεται με τις παιδικές κλειδαριές για ασφαλέστερες εξόδους.
- Το σύστημα Driver Attention Warning παρακολουθεί την προσοχή του οδηγού, εκδίδει ειδοποιήσεις και συνιστά διαλείμματα αν χρειαστεί.
- Το Smart Cruise Control και το Speed Limit Assist προσαρμόζουν την ταχύτητα με βάση τα όρια και τις οδικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των στροφών στους αυτοκινητόδρομους.
- Το σύστημα Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance ανιχνεύει τα οχήματα κατά την οπισθοπορία, εκδίδει προειδοποιήσεις και φρενάρει αυτόματα εάν είναι απαραίτητο.
Εξωτερικές διαστάσεις | Μήκος (mm) | Πλάτος (mm) | Ύψος (mm) | Μεταξόνιο (mm) |
5.255 | 1.997 | 1.990 | 3.275 |
- Το STARIA προσφέρει δύο διαφορετικές διαμορφώσεις καθισμάτων (7 και 9 θέσεων) προκειμένου να μπορεί να καλύψει διαφορετικές ανάγκες.
- Η 7θέσια έκδοση Lounge περιλαμβάνει πολυτελή, ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα.
- Η 9θέσια έκδοση διαθέτει συρόμενα και αναδιπλούμενα καθίσματα για τον καλύτερο δυνατό προσφερόμενο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
- Οι εξωτερικές διαστάσεις του STARIA αναδεικνύουν τους χώρους στο εσωτερικό αλλά και την πρακτικότητα.
- Η πλατφόρμα N3 του STARIA βελτιώνει τα οδηγικά χαρακτηριστικά, την ασφάλεια και τον εσωτερικό χώρο χάρη στο χαμηλωμένο δάπεδο και τη βελτιστοποιημένη διάταξη κάτω από το αμάξωμα.
- Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το προηγμένο σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν ομαλή και ευέλικτη οδήγηση.
- Το πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία και οι έξι αερόσακοι ενισχύουν την παθητική ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης.
- Η εξελιγμένη ηχομόνωση και η διαχείριση των κραδασμών εξασφαλίζουν αθόρυβη οδήγηση.
- Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός βελτιώνει τη ροή του αέρα και την αποδοτικότητα του οχήματος.
- Το STARIA διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.
- Ο κινητήρας 1.6 T HEV προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις με εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
- Το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι βελτιστοποιημένο για ομαλή και αποδοτική οδήγηση.
- Οι οδηγοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες οδήγησης και να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις οδήγησης στις διαφορετικές οδικές συνθήκες.
- Χαρακτηριστικά όπως το shift-by-wire ενισχύουν την άνεση και την απόδοση του οχήματος.
- Τα παπούτσια του Αυτοκινήτου
- Τα μάτια σας 4, το παρμπρίζ καθαρό, και φρέσκοι υαλοκαθαριστήρες
- Αναμμένα φώτα και κλιματισμός
- Μειώστε ταχύτητα!
- Ομαλό φρενάρισμα
- Υδρολίσθηση
- Χρώμα μη μεταλλικό Μαύρο "night”
- Συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα "Bertrix" μαύρο
- Πρόσθετες υπηρεσίες για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα
- Συνδεσιμότητα
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Active Brake Assist
- Αποθηκευτικά δίχτυα στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων
- Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
- Αερόσακος γονάτων οδηγού
- Θήκη για 2 ποτήρια
- Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
- Mercedes-Benz σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης
- Εκτεταμένες λειτουργίες MBUX
- Μονάδα επικοινωνιών (LTE) για τη χρήση υπηρεσιών Mercedes-me connect
- Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information
- Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
- Αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT
- Ζάντες αλουμινίου [17"] 43.2 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων
- Ράγες οροφής
- Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
- Speed Limit Assist
- MBUX multimedia system
- Ψηφιακό ραδιόφωνο
- Προεγκατάσταση για DISTRONIC
- LED High Performance headlamps
- Adaptive Main Beam Assist - Προσαρμοζόμενο ύψος δέσμης φωτός
- Πυροσβεστήρας
- Υποδοχή φόρτισης
- Πρόσθετες θύρες USB
- Κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο
- Προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου
- Καθίσματα άνεσης
- Media-Display 10.25"
- Ψηφιακή οθόνη οργάνων (All-digital) 10.25"
- Υπενθύμιση παθητικής παρουσίας ατόμου
- Καλώδιο φόρτισης 5m, για wallbox & δημόσιο σταθμό φόρτισης έως 11 KW (Type 2, 3-phase, 16 A)
- Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα έως 1.8 kW
- TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών
- DYNAMIC SELECT
- Sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών σε δέρμα
- Πακέτο Comfort Connectivity
- Υπηρεσίες πλοήγησης
- Σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο
- Ελαστικά με βελτιστοποιημένης αντίστασης κύλισης
- Πίσω ένδειξη κατάστασης ζωνών στο ταμπλό
- Αυτόματη απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού
- Βελούδινα πατάκια
- Πακέτο άνεσης καθισμάτων
- Σύστημα προστασίας πεζών
- Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
GLA 250e | ||
Κυβισμός | cc | 1332 |
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρα | kW/hp | 120/163 |
σε | σ.α.λ. | 5500 |
Ονομαστική ροπή στρέψης | Nm | 270 |
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρα | kW/hp | 80/109 |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρα | Nm | 300 |
Ισχύς συστήματος | kW/hp | 160/218 |
Ροπή συστήματος | Nm | 450 |
Ονομαστική χωρητικότητα μπαταρίας | kWh | 15,6 |
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο,σταθμισμένη (WLTP)2 | l/100 km | 1,2 - 1,0 |
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)2 | g/km | 28,0 - 24,0 |
Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)2 | kWh/100 km | 25,3 - 23,7 |
Ηλεκτρική αυτονομία(συνδυασμένος κύκλο, AER) (WLTP)2 | km | 65-74 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 7,9 |
Τελική ταχύτητα | km/h | 210 |
- GLA250e Λιανική Τιμή Προ Φόρων: 39.971,21 €
Mέσω του Gov.gr Wallet, είναι διαθέσιμες από σήμερα για τους οδηγούς οι πληροφορίες για τους βαθμούς ποινής, που προσμετρούνται στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών-ΣΕΣΟ. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο συνεργασίας των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Θάνου Πετραλιά, προστίθεται στην ψηφιακή άδεια οδήγησης στο Gov.gr Wallet νέα επιλογή με τίτλο «ΣΕΣΟ Παραβάσεις». Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί έχουν πρόσβαση στις παραβάσεις τους, που έχουν καταγραφεί στο ΣΕΣΟ τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς και στις τυχόν ειδοποιήσεις αφαίρεσης της άδειας οδήγησης.
Οι πληροφορίες αντλούνται από την εφαρμογή του Υπουργείου Μεταφορών «Βεβαίωση Βαθμών Ποινής στο ΣΕΣΟ» μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ανανεώνονται άμεσα κάθε φορά που ο πολίτης ανοίγει την επιλογή «ΣΕΣΟ Παραβάσεις» στο ψηφιακό πορτοφόλι του. Τα στοιχεία που εμφανίζονται αφορούν όλες οι παραβάσεις που έχουν προσμετρηθεί την τελευταία πενταετία, ανεξαρτήτως αν έχουν παραγραφεί ή όχι.
Επισημαίνεται ότι οι βαθμοί ποινής, όπως εμφανίζονται στο Gov.gr Wallet σχετικά με τις παραβάσεις στο ΣΕΣΟ, δεν έχουν αποδεικτική ισχύ και αποσκοπούν μόνο στην ενημέρωση των χρηστών για την οδηγική τους συμπεριφορά.
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από το Υπουργείο Μεταφορών, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να εγκαθιστούν την εφαρμογή Gov.gr Wallet απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο μέσω του App Store ή του Google Play, καθώς και μέσω του wallet.gov.gr. Οι βαθμοί ποινής στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών είναι το ενδέκατο έγγραφο που εντάσσεται στο Gov.gr Wallet. Είναι ήδη διαθέσιμα τα εξής έγγραφα: το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας, το Δίπλωμα Οδήγησης, η Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας (ΔΥΠΑ), το Σήμα Δακτυλίου για ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο της Αθήνας, τα στοιχεία οχήματος (MyAuto), η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, η Άδεια Ταχύπλοου Σκάφους, η Ασφαλιστική Ικανότητα e-ΕΦΚΑ, και τα Ζώα Συντροφιάς.
" ["post_title"]=> string(84) "Στο Gov.gr Wallet οι βαθμοί ποινής του point system οδηγών" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(59) "sto-gov-gr-wallet-oi-vathmoi-poinis-tou-point-system-odigon" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-27 13:56:56" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-27 11:56:56" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=552344" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [12]=> object(WP_Post)#3023 (24) { ["ID"]=> int(552320) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-27 12:44:24" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-27 10:44:24" ["post_content"]=> string(6367) " Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri διέπρεψε για μια ακόμα φορά επιτυγχάνοντας πρόσφατα την ανώτατη βαθμολογία των πέντε αστέρων στα πλαίσια ενός ακόμα γύρου δοκιμών που πραγματοποίησε πρόσφατα ο οργανισμός Euro NCAP, ο οποίος αξιολογεί συνολικά αλλά και στους επιμέρους τομείς την παρεχόμενη ασφάλεια των οχημάτων στην Ευρώπη.Πιο συγκεκριμένα, το νέο Ford Capri επέδειξε εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις σε όλα τα επιμέρους στάδια των δοκιμών, γεγονός που αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τις προηγμένες και αποτελεσματικές στην πράξη τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που εξοπλίζουν το όχημα σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του.Ως αποτέλεσμα, το νέο Ford Capri απέσπασε βαθμολογία 89% και 86% για την προστασία που παρέχει στους ενήλικους επιβάτες και τα παιδιά, αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες, η βαθμολογία ανήλθε σε 80%, ενώ στην κατηγορία αξιολόγησης της απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας, το νέο Ford Capri σημείωσε βαθμολογία 72%. Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο από τις δοκιμές: https://www.youtube.com/watch?v=SI2RfU45mNU Σύμφωνα με τον Euro NCAP, η απόδοση του προηγμένου συστήματος αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) του νέου Ford Capri απεδείχθη εξαιρετικά επαρκής όσον αφορά την αντίδρασή του απέναντι στα άλλα οχήματα, με τις ανεπιθύμητες συγκρούσεις να αποφεύγονται στα περισσότερα σενάρια των δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν. Επίσης, ο ανεξάρτητος οργανισμός επαίνεσε το στάνταρ σύστημα υπενθύμισης ζώνης ασφαλείας στα εμπρός και πίσω καθίσματα, καθώς και το σύστημα παρακολούθησης της κατάστασης του οδηγού, το οποίο ανιχνεύει την κόπωσή του. Ταυτόχρονα, το σύστημα υποστήριξης λωρίδας διορθώνει ομαλά την πορεία του οχήματος όταν το τελευταίο τείνει να βγει από τη λωρίδα του και επεμβαίνει με αποτελεσματικότητα σε πιο κρίσιμες καταστάσεις. Τέλος, το σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας του νέου Ford Capri προσδιορίζει με ακρίβεια τα σχετικά όρια, με τον οδηγό να μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει απρόσκοπτα την αυτόματη ρύθμιση του Adaptive Cruise Control ή του περιοριστή ταχύτηταςΈνα Ford Capri για κάθε απαίτηση και ανάγκηΤο νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τόσο σε πισωκίνητες (RWD) όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις (AWD). Στην πρώτη περίπτωση, ο συμπαγής και προηγμένος ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 170 ίππων και ροπή 310 Nm συνδυάζεται με μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας (Standard Range) 52 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 393 km (WLTP). Εναλλακτικά, διαθέσιμη είναι και η έκδοση RWD με κινητήρα απόδοσης 286 ίππων και 545 Nm, η οποία υποστηρίζεται από μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 77 kWh, η οποία εξασφαλίζει με τη σειρά της κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία που φτάνει έως και τα 627 km (WLTP).Η τετρακίνητη έκδοση του νέου Ford Capri διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνδυασμένη απόδοση 340 ίππων και ροπή 545 Νm. Την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια παρέχει η μεγαλύτερη μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 79 kWh, η οποία εξασφαλίζει στο νέο Ford Capri αυτονομία που ανέρχεται έως και τα 592 km (WLTP). " ["post_title"]=> string(80) "Ασφάλεια 5 αστέρων από τον Euro NCAP για το Ford Capri" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(54) "asfaleia-5-asteron-apo-ton-euro-ncap-gia-to-ford-capri" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-27 14:08:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-27 12:08:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=552320" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [13]=> object(WP_Post)#3024 (24) { ["ID"]=> int(552309) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-27 12:33:16" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-27 10:33:16" ["post_content"]=> string(1851) "Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Γενική Συνέλευση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, η οποία έλαβε χώρα το Σάββατο 23 Νοεμβρίου στο HolidayInn Athens.Η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος (Ε.Ι.Κ.Ε.) ιδρύθηκε το 2002. Αποτελεί το παλαιότερο σωματείο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, με περισσότερα από 100 εγγεγραμμένα μέλη και εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία των ΚΤΕΟ στην Ελλάδα.Στην Γενική Συνέλευση, συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν στον κλάδο των ΚΤΕΟ, όπως οι διασταυρωτικοί έλεγχοι, το πλαίσιο εποπτείας και όχι μόνο.Ταυτόχρονα ψηφίστηκε η τροποποίηση του καταστατικού του Συλλόγου και εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος θα προκηρυχθούν εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.Η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος προχωράει δυναμικά για να αναλάβει ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες και δράσεις, πάντα με στόχο τη βελτίωση του θεσμού στη χώρα μας, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη μέγιστη δυνατή οδική ασφάλεια των πολιτών." ["post_title"]=> string(121) "Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Διαμορφώνοντας το μέλλον του κλάδου" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(64) "enosi-idiotikon-kteo-ellados-diamorfonontas-to-mellon-tou-kladou" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-27 12:33:16" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-27 10:33:16" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=552309" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [14]=> object(WP_Post)#3025 (24) { ["ID"]=> int(551715) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-26 12:24:00" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 10:24:00" ["post_content"]=> string(13467) "Η σουηδική Volvo, εδώ και δεκαετίες πρωτοστατεί στις τεχνολογικές καινοτομίες, και μάλιστα σε πολλές των περιπτώσεων διαμορφώνουν θετικά, ένα μεγάλο τμήμα της αγοράς αυτοκινήτου! Με την παρουσίαση της ηλεκτρικής γκάμας, κατάφερε να ταράξει τα νερά του ανταγωνισμού, και να θέσει εκ νέου ψηλά τον πήχη των πωλήσεων, κατασκευάζοντας το ΕΧ30, προσελκύοντας αγοραστές της premium κατηγορίας των EVS.Μικρό στο μάτι…Όταν το πρωτοαντίκρισα το ΕΧ30, προσπαθούσα να καταλάβω γιατί το «βάφτισαν» μικρό, ενώ πρόκειται για ακόμη ένα επιβλητικό μοντέλο της Volvo cars, το οποίο τόσο με τον όγκο του, όσο και με τον σχεδιασμό του, αποτελεί ένα μεγάλο και πολυτελές suv, που ακολουθεί μια άκρως πολιτισμένη πορεία δίπλα, στην υπόλοιπη γκάμα Volvo.Πίσω από το τιμόνι του, πέρασα μια ωραία εβδομάδα, χωρίς να αγχωθώ και να πιεστώ για την αυτονομία της μπαταρίας του, διανύοντας μάλιστα 600km απολαμβάνοντας τις εντυπωσιακές του επιδόσεις, οι οποίες ξεσηκώνουν ευχάριστα, ανυποψίαστους οδηγούς, ικανοποιώντας στο έπακρο τις εντολές τους.Κύριο χαρακτηριστικό του, η κλειστή μάσκα με τα Led φώτα σε σχήμα "Σφυριού του Thor” τα οποία προσθέτουν έναν άλλο τόνο στην εμφάνιση του ΕΧ30, η οποία καταλήγει στην πίσω μεγάλη κολώνα, ενισχύοντας σημαντικά τον πολύ μικρό αεροδυναμικό συντελεστή 0,28cd. Την εικόνα της sportive εμφάνισης του ΕΧ30 συμπληρώνουν και οι ζάντες 19΄΄οι οποίες δίνουν άλλον αέρα στην κίνηση του αυτοκινήτου. Scandinavian Living Το εσωτερικό του EX 30 μελετήθηκε πολύ από τους designer της σουηδικής εταιρείας, οι οποίοι προσπάθησαν με νέες σχεδιαστικές παρεμβάσεις όπως είναι το χερούλι της πόρτα και οι διακόπτες των παραθύρων, που αναζητά ένας οδηγός κατά την παρθενική του είσοδο στο εσωτερικό του.Στα εντός η μεγάλη κάθετα προσανατολισμένη οθόνη των 12,3’’ κάνει παπάδες, καθώς διαθέτει άπλετη συνδεσιμότητα 5G , και μέσα από τα πολλά μενού της ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου! Χωρίς μία μικρή «ξενάγηση» από το εξειδικευμένο προσωπικό της Volvo cars, δεν είναι εφικτή η χρήση της, καθώς η εξοικείωση θεωρείται απαραίτητη.Τα περισσότερα υλικά που πλαισιώνουν το εσωτερικό του ΕΧ30, προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά τα οποία προετοιμάζει με επιτυχία μία, επίσης σουηδική εταιρεία ανακύκλωσης. Η Volvo καταφέρνει να κάνει πράξη στα αυτοκίνητα της την οικολογική συνείδηση και το ενδιαφέρον για το περιβάλλον.Μάλιστα καινοτομεί για ακόμη μια φορά χρησιμοποιώντας ένα τεχνολογικά προηγμένο υλικό επένδυσης από Nordico, το οποίο προέρχεται από υλικά βιολογικής προέλευσης από τη φύση της Σκανδιναβίας, αλλά και μπουκάλια pet.Πάντως για να μπείτε στο ΕΧ30, χωρίς τη χρήση της «ειδικής» κάρτας κλειδί όμοια με πιστωτική, δεν είναι εφικτό! Με την ίδια κάρτα εκκινεί και ο ηλεκτροκινητήρας του ΕΧ30, αφού πρωτίστως η κάρτα τοποθετηθεί σε συγκεκριμένη θέση!Βέβαια στη διάθεση του ιδιοκτήτη, υπάρχει και μια εφαρμογή τύπου keyless, διαθέσιμη για smartphone, θα ξεκλειδώνει την πόρτα, μόλις πλησιάζει ο οδηγός.Ο φύλακας άγγελος των επιβατών του ΕΧ30, δεν είναι άλλος από τα πολλά συστήματα ADΑS της Volvo τα οποία πλέον διαθέτουν μια σύγχρονη φανταστική λειτουργία που ειδοποιεί τον οδηγό για ποδήλατα, πεζούς, πατίνια, και διερχόμενα οχήματα που πλησιάζουν, κατά τη διάρκεια που κάποιος επιβάτης ανοίξει την πόρτα του. Το έζησα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από κάποιο διερχόμενο πατίνι, όπου το σύστημα σε κλάσματα δευτερολέπτου εντόπισε άμεσα και ειδοποίησε!Στην ψυχή του…Το νέο Volvo EX30 διατίθεται σε δύο super εκδόσεις! Στην πρώτη εκδοχή Single Motor η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και η ισχύς που παράγεται αποδίδει 272 ίππους! Είπατε κάτι αγαπητοί αναγνώστες? Η αυτονομία φτάνει στα 344 χιλιόμετρα και η extended range στα 475 χιλιόμετρα.Η 2η απίστευτη εκδοχή του ΕΧ30, η Twin Motor, διαθέτει τετρακίνηση, και αποδίδει 428 ίππους, οι οποίοι στην κυριολεξία βάζουν φωτιά στην άσφαλτο! Η δε αυτονομία για ένα τέτοιο suv είναι υποδειγματική καθώς αγγίζει τα 450 km. Εγώ απόλαυσα την οδήγηση της δικίνητης έκδοσης με την οποία ένιωσα απολύτως ξε- αγχωμένος, καθώς είδα μεγάλη αξιοπιστία στην αυτονομία της μπαταρίας, περίπου 400km έκανα, με μία φόρτιση, αλλά απόλαυσα ταυτόχρονα τα τρελά γκάζια και τις απίστευτες επιταχύνσεις όπου τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,3’’ που σπάει στην κυριολεξία τα χρονόμετρα!Όσο για την τελική ταχύτητα; Η Volvo σαν πρωτοπόρος στην ασφάλεια των επιβατών, έχει θέσει περιοριστή τελικής ταχύτητας στα 180km για να κοιμόμαστε ..όλοι μας καλύτερα!Στον δρόμο.. Δεν θέλει πολύ για να καταλάβεις ότι οδηγείς ένα SUV της Premium κατηγορίας! Μεγάλο ατού στο ΕΧ30 η υποδειγματική ποιότητα κύλισης, η οποία προδιαθέτει τον οδηγό στην απόλαυση της οδήγησης η οποία κατά τη διάρκεια της διαδρομής ξεδιπλώνει τις κρυφές αρετές της. Η απουσία θορύβων, βοηθά τον οδηγό να εστιάσει στον δρόμο απολαμβάνοντας την εξαιρετική πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, και να αντιληφθεί στο έπακρο το καλοστημένο σετάρισμα της ανάρτησης του ΕΧ30, το οποίο ακολουθεί πιστά την καλή “συνταγή” της Volvo, με γονατιές Mc person στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, και Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εστιάζοντας έτσι, περισσότερο την άνεση των επιβατών, και των πίσω καθισμάτων. Οι κλίσεις του αμαξώματος στα κλειστά στροφιλίκια αποτελούν απόλαυση και πρόκληση στα χέρια ενός οδηγού, καθώς το μικρό SUV προσφέρει εκτός από άνεση, άπλετη ασφάλεια, και πολλά ξεκούραστα ταξίδια!Τι ρεύμα καταναλώνει;Ποτέ δεν συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τους θερμικούς κινητήρες! Έκανα ένα μεγάλο ταξίδι από την Θεσσαλονίκη στην Ξάνθη με την ταχύτητα των 120km/h, βλέποντας μία κατανάλωση της τάξεως των 19kwh/100km, η οποία ήταν αρκετή για να πάω και να επιστρέψω στην θεσσαλονίκη. Ο ανεφοδιασμός του στους ταχυφορτιστές της επίσης Σουηδικής ΙΚΕΑ φόρτισαν εκ νέου τις κυψέλες των μπαταριών του, για να βγάλω τις διαδρομές της εβδομάδας όλης εντός πόλεως, καταναλώνοντας περίπου 13kwh/100km!Μου άρεσε πολύ η έγκαιρη ειδοποίηση για την αυτονομία της μπαταρίας, όπως και η digital ενημέρωση για τους κοντινότερους σταθμούς φόρτισης σε όλη την ελληνική επικράτεια!Με βοήθησε πολύ ο φορτιστής on board, ο οποίος επέτρεψε να πάρω φόρτιση 22kw, συνεχίζοντας απροβλημάτιστα το ταξίδι μου.Κλείνοντας θα ήταν παράλειψη μου να μην αναφερθώ στο κόστος απόκτησης του τεχνολογικά προηγμένου Volvo EX30. Η αρχική τιμή ξεκινά από τα 37572€, χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης, ενώ για την έκδοση extended range που οδήγησα, απαιτούνται 42966€ (χωρίς όφελος επιδότησης).Νομίζω πως οι λάτρεις των ποιοτικών suv, πριν επιλέξουν αυτοκίνητο καλό είναι να καθίσουν στη θέση οδήγησης του Volvo EX30, και να πάρουν μία γεύση της ποιοτικής αξίας του μεγάλου, μικρού της Volvo Cars. " ["post_title"]=> string(67) "Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(57) "odigoume-to-volvo-ex30-single-motor-extended-range-272-ps" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-26 23:23:09" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 21:23:09" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=551715" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [15]=> object(WP_Post)#3026 (24) { ["ID"]=> int(551662) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-26 10:51:26" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 08:51:26" ["post_content"]=> string(6109) "Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe της Hyundai Motorsport κατέκτηκαν τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) της FIA για τους Οδηγούς και Συνοδηγούς για το 2024 στο Ράλι Ιαπωνίας, στο φινάλε μιας πολύ συναρπαστικής σεζόν.Το Βελγικό πλήρωμα της Hyundai Shell Mobis World Rally Team ηγήθηκε της βαθμολογίας του πρωταθλήματος του 2024 από τον πρώτο γύρο της χρονιάς, υπογραμμίζοντας τη σταθερή τους πορεία με το Hyundai i20 N Rally1 Hybrid, σημειώνοντας δύο νίκες, έξι βάθρα και 49 νίκες στις ειδικές διαδρομές.Οι Τ. Neuville και M. Wydaeghe έκαναν το τέλειο ξεκίνημα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος με μια εμφατική νίκη στο Rallye Monte-Carlo, προτού αξιοποιήσουν στο έπακρο το νέο σύστημα βαθμολογίας της FIA WRC στη Σουηδία και την Κένυα για να διατηρήσουν το προβάδισμα στη βαθμολογία. Επιστρέφοντας στην άσφαλτο της Κροατίας, οι Τ. Neuville και M. Wydaeghe επέδειξαν για άλλη μια φορά τις δυνατότητες τους, κατακτώντας την πρώτη θέση σε 15 από τις 20 συνολικά ειδικές διαδρομές εξασφαλίζοντας τους βαθμούς που χρειάζονταν για να παραμείνουν στην κορυφή της βαθμολογίας – και να διεκδικήσουν την τρίτη θέση γενικής κατάταξης. Ένα δεύτερο συνεχόμενο βάθρο ακολούθησε στην Πορτογαλία. Μια ακόμη τρίτη θέση ήρθε για τους Βέλγους ανεβάζοντας πραγματικά τη δυναμική τους στη μάχη του πρωταθλήματος, επεκτείνοντας το πλεονέκτημά τους στους 24 βαθμούς. Μετά από τρεις γρήγορους αγώνες σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία, οι Τ. Neuville και Μ. Wydaeghe είχαν πλεονέκτημα 27 πόντων απέναντι στους Sebastién Ogier και Vincent Landais, οι οποίοι είχαν περάσει μπροστά από τους Tänak και Järveoja. Ωστόσο, μια απίστευτη επίδοση με την κατάκτηση του τριπλού βάθρου στην Ελλάδα και τους Βέλγους να κατακτούν την κορυφή αύξησε ακόμη περισσότερο το προβάδισμα τους, με τους Tänak και Järveoja να κατακτούν τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία. Στη συνέχεια οι Τ. Neuville και M. Wydaeghe κατακτώντας την τέταρτη θέση στο Ράλι Χιλής κατάφεραν να αποσπάσουν πολύτιμους βαθμούς. Στο εντός έδρας αγώνα της ομάδας, το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, οι Βέλγοι τερμάτισαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και οδηγήθηκαν στην Ιαπωνία με προβάδισμα 25 βαθμών έναντι των Εσθονών της Hyundai Motorsport. Οι Τ. Neuville και M. Wydaeghe την Παρασκευή είχαν ένα τεχνικό πρόβλημα που τους απομάκρυνε από τις θέσεις που μπορούσαν να αποσπάσουν βαθμούς. Μια απίστευτη επιστροφή στον αγώνα το Σάββατο τους ανέβασε στην έβδομη θέση και ξεκίνησαν την Κυριακή αναζητώντας μόλις δύο βαθμούς για να κρατήσουν την απόστασή τους από τους Tänak και Järveoja. Σε μια γλυκόπικρη ανατροπή, οι Εσθονοί είχαν μια έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή - επιβεβαιώνοντας τους Neuville και Wydaeghe ως Πρωταθλητές. Για τον Thierry Neuville, ο πρώτος του τίτλος στο Πρωτάθλημα των Οδηγών της FIA WRC είναι το αποκορύφωμα προσπαθειών για 11 συνεχόμενες σεζόν με τη Hyundai Motorsport. Ο Βέλγος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στις επιτυχίες της ομάδας στο FIA WRC, από το πρώτο του βάθρο στο Ράλι Μεξικού και το ντεμπούτο του στο Rallye Deutschland το 2014, μέχρι τους δύο τίτλους στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών το 2019 και το 2020. Μαζί, η Hyundai Motorsport και ο Τ. Neuville έχουν δημιουργήσει μια σταθερή σχέση συνεργασίας – μια από τις πιο μακροχρόνιες στο FIA WRC." ["post_title"]=> string(137) "Hyundai Motorsport | Οι Neuville και Wydaeghe Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του 2024 FIA World Rally Championship" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(105) "hyundai-motorsport-oi-neuville-kai-wydaeghe-pagkosmioi-protathlites-tou-2024-fia-world-rally-championship" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-26 10:51:26" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 08:51:26" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=551662" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [16]=> object(WP_Post)#3027 (24) { ["ID"]=> int(551629) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-26 10:27:20" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 08:27:20" ["post_content"]=> string(11375) " Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο απόλαυσαν οι 20 οδηγοί carcross ,που βρέθηκαν φιλοξενούμενοι, στην χωμάτινη πίστα της Ανάβρας του Δήμου Σοφάδων, από την ΛΕΜΑΚ -ΑΛΑΜΑΠ του Γιάννη Καραντάνα και το σωματείο «Άρτεμις».Το αγωνιστικό διήμερο, που ξεκίνησε το Σάββατο με τους προκριματικούς του αγώνα rallycross, ολοκληρώθηκε την Κυριακή με τους αντίστοιχους ημιτελικούς και τελικούς για το rallycross το πρωί της Κυριακής, αλλά και τον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης που έλαβε χώρα, το απόγευμα για το αντίστοιχα ομώνυμο έπαθλο.Στον αγώνα του rallycross, στην κατηγορία Senior, στην πρώτη του μόλις εμφάνιση με crosscar o πολυπρωταθλητής καρτ και ταλαντούχος οδηγός Άκης Βασιλέρης πήρε μία άξια νίκη με το Yacar Calvino Sport! Ο νεαρός κέρδισε όχι μόνο την πρώτη του κόντρα σε χωμάτινο τερέν, αλλά στην συνέχεια και άλλες δύο, παίρνοντας έτσι την τρίτη θέση στα προκριματικά του Σαββάτου! Στον ημιτελικό το πρωί της Κυριακής κατετάγη 2ος. Ξεκινώντας από την τρίτη θέση του grid στον τελικό και κάνοντας έναν έξυπνο και εκπληκτικό αγώνα πέρασε τον προπορευόμενο Team mate του Τάκη Καιτατζή, και στον τελευταίο γύρο του τελικού, έχοντας κάνει καλύτερο τζόκερ λαπ , βρέθηκε μπροστά από τον μέχρι στιγμής προπορευόμενο Χεκιμιάν σφραγίζοντας έτσι μια εμφατική νίκη! Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσε ο νεαρός Παπαευθιμίου, αφού εκμεταλλευτικέ το λάστιχο που είχε ο Τάκης Καιτατζης ο οποίος εγκατέλειψε βρισκόμενος στην τρίτη θέση 100 μέτρα πριν από τον τερματισμό. Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε ο περσινός πρωταθλητής Μιχαλης Τακιδέλης, πιστοποιόντας και πάλι την ταχύτητα του! Στην Τελική κατάταξη του αγώνα τον 5ο Τάκη Καιτατζή ακολούθησε ο Δημήτρης Παλαιόκώστας ο οποίος έχει τα παράπονά του, αφού σε επαφή που είχε από τον νεαρό Παπαευθιμίου στην δεύτερη μόλις στροφή του τελικού, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.Έβδομος στον αγώνα του rallycross βρέθηκε ο ταχύτατος Παναγιώτης Λάτσης. Έχοντας βρεθεί στην τέταρτη θέση στα προκριματικά του Σαββάτου, με δύο νίκες και δύο δεύτερες θέσεις, ο πατρινός οδηγός ατύχησε στον ημιτελικό του αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν βρισκόταν άνετα δεύτερος. Ο ταχύτατος τοπικός Μίλτος Πλατώνης, με Semog Trophy ήταν ο νικητής της κατηγορίας Sportsman! Έχοντας κερδίσει και αυτός ένα προκριματικό το Σάββατο το απόγευμα ολοκλήρωσε τον αγώνα του rallycross στην όγδοη θέση της κατάταξης των μεγάλων. Δεύτερος στην sportsman ήταν ο συμπαθέστατος νεαρός Γιάννης Δήμος, ο οποίος με ένα Yacarcros πήρε και αυτός το βάπτισμα στα χώματα της Ανάβρας, καταλαμβάνοντας επίσης την ένατη θέση στην γενική κατάταξη! Το βάθρο στην Sportsman έκλεισε ο επίσης τοπικός Αλέξης Τζέλος, στον πρώτο του και αυτός αγώνα rallycross. Στην τέταρτη θέση της Sportsman ακολούθησε o Αλέξης Τριανταφυλίδης, ενώ στην 5η βρέθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος.O πάντα χαμογελαστός Μιχάλης Δημούσης ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στην 10η θέση της κατάταξης με τον αδελφό του Γιώργο να ολοκληρώνει 13ος. Ο Σπύρος Ράπτης στάθηκε άτυχος και εγκατέλειψε την προσπάθεια του το απόγευμα του Σαββάτου.Στον αγώνα της Junior τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν, αφού έγινα δύο εκπληκτικές προκριματικές μάχες το Σάββατο, μία με νικητή τον Βασίλη Ηλιόπουλο και μια με τον Κωσταντίνο Αναστασόπουλο.Στον τελικό της Κυριακής ο ταχύτατος Billaras αν και έκανε εκπληκτική εκκίνηση και έστριψε πρώτος στη Κ1, υπέκυψε σε λάθος σε μια από της επόμενες στροφές, με τον Αναστασόπουλο να μην του δίνει κανένα περιθώριο, να τον προσπερνά και τελικά να κερδίζει τον αγώνα. Ο νεαρός Ηλιόπουλος το πάλεψε, έκανε τον ταχύτερο γύρο της Junior αλλά τελικά έμεινε δεύτερος μέχρι και την καρό σημαία. Τρίτος ολοκλήρωσε ο νεαρός Μιχαηλίδης με Yacar, ο οποίος παρά το γεγονός ότι είχε τον ταχύτερο γύρο στα προκριματικά του Σαββάτου δεν κατάφερε να εξαργυρώσει την ταχύτητα του αυτή στον τελικό. Ο έτερος της παρέας, Μιχάλης Στάθης από την Θεσσαλονίκη, αν και δεύτερος στον β προκριματικό τερμάτισε τελικά στην τέταρτη θέση. Να σημειώσουμε ότι ο νεαρός οδηγός του Speedcar Wonder, Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος, έκανε στην Junior το 4 στα 4 κατακτώντας επάξια τον τίτλο του Πρωταθλητή Crosscar Junior Κωσταντίνος Τακιδέλλης, για το 2024, ένα αγώνα πριν από την λήξη του πρωταθλήματος.Πρωταθλητής Crosscar 2024 στέφθηκε επίσης και ο Γιάννης Χεκιμιάν με την δεύτερη θέση που κατέλαβε στον αγώνα, αφού πλέον με τις 3 νίκες και τις 2 δεύτερες θέσεις, εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο για την κατηγορία των Senior 600. 4ος Γύρος επάθλου χωμάτινης ατομικής χρονομέτρησης.- Νικητής ο Μίλτος ΠλατώνηςΤο αγωνιστικό διήμερο ολοκληρώθηκε με τον αγώνα του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης. Ο τοπικός Μίλτος Πλατώνης, με Semog Trophy, δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό και αναδείχθηκε 1ος νικητής. Ο Τάκης Λάτσης με το Speedcar Wonder ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με τον Μιχάλη Δημούση να βρίσκει και πάλι την ταχύτητα του και να ολοκληρώνει 3ος . Τέταρτος αναδείχθηκε ο Γιώργος Δημουσης με Semog Bravo ενώ ο Αλέξης Τρανταφυλλιδης ολοκλήρωσε την διαδικασία στην 5η θέση. Ο πρωτοεμφανιζόμενος σε αγώνα αυτοκινήτου, Ζήσης Τζέλος κατέλαβε την 6η θέση με τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο να το ακολουθεί στην 7η.Συνοψίζοντας όλοι οι αγωνιζόμενοι σχολίασαν θετικά την άρτια διεξαγωγή του Αγώνα από το σωματείο "Άρτεμις", όπως και εκθείασαν την προσπάθεια της ψυχής του Αγώνα η ο οποία ακούει σε ένα όνομα. ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΝΤΑΝΑ σε ευχαριστούμε!Με το πρωτάθλημα Crosscar στις κατηγορίες Senior & Junior να έχει ήδη κριθεί, Το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Iaveris Park, όπου τόσο το Κύπελλο της κατηγορίας Sportsman παραμένει ανοικτό όπως και επίσης και τα έπαθλό ατομικής χρονομέτρησης για την κατηγορία των Crosscar 600cc. " ["post_title"]=> string(87) "1ο Rallycross Ανάβρας : Το σασπένς και οι νικητές (PHOTOS)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(54) "1o-rallycross-anavras-to-saspens-kai-oi-nikites-photos" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-26 14:32:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-26 12:32:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=551629" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [17]=> object(WP_Post)#3433 (24) { ["ID"]=> int(551402) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-11-25 18:34:33" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-11-25 16:34:33" ["post_content"]=> string(6691) "Η 4η επίσκεψη της Formula 1 στο Λας Βέγκας ανέδειξε, για 3η φορά στην ιστορία της, πρωταθλητή. Εκεί όπου οι χαμηλές θερμοκρασίες βοήθησαν τις Mercedes να κάνουν το 1-2, καθώς δεν υπερθέρμαιναν τα λάστιχα. Εκεί όπου ο Φερστάπεν όρισε την τύχη του, τερματίζοντας μπροστά από τον Νόρις. Οι δέκα βαθμοί της 5ης θέσης ήταν αρκετοί για στεφθεί, για 4η συνεχή φορά, πρωταθλητής ο Ολλανδός. Την ίδια στιγμή, η μάχη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών φούντωσε, καθώς η Ferrari (με τους Σάινθ και Λεκλέρκ να τερματίζουν πίσω από τις Mercedes) μείωσε τη διαφορά. Πλέον, η διαφορά από τη McLaren και την κορυφή είναι μόλις 24 βαθμοί, ενώ απομένουν 103 βαθμοί να μοιραστούν στους δύο τελευταίους αγώνες, στο Κατάρ (1/12) και στο Άμπου Ντάμπι (8/12). Στο παρελθόν, στη θέση του Μαξ Φερστάπεν, είχαν στεφθεί ο Νέλσον Πικέ (1981) και ο Κέκε Ρόσμπεργκ (1982).
Ο αγώνας κατέληξε σε θρίαμβο για τη Mercedes, με τον Ράσελ να σημειώνει την 3η νίκη της καριέρας του σε 126 εκκινήσεις και τη 2η για φέτος, μετά την επιτυχία του στο Σπίλμπεργκ. Η Mercedes κυριάρχησε σε όλες τις περιόδους του Σαββατοκύριακου και πέτυχε, για 60ηφορά, το 1-2. Η προηγούμενη επιτυχία της σημειώθηκε πριν από δύο χρόνια στη Βραζιλία, με τον Ράσελ να βρίσκεται ξανά μπροστά από τον Χάμιλτον.
Με τέσσερις τίτλους πλέον, ο Μαξ Φερστάπεν ισοφάρισε τους Φέτελ και Προστ, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στη λίστα των πολυπρωταθλητών όλων των εποχών.Στην κορυφή βρίσκονται οι Σουμάχερ και Χάμιλτον με επτά τίτλους, ενώ ακολουθεί ο αείμνηστος Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με πέντε. Αυτή είναι η 2η φορά που ο Φερστάπεν εξασφαλίζει τον τίτλο Σάββατο, καθώς και πέρυσι είχε στεφθεί πρωταθλητής σε αγώνα Sprint στη Λουσαΐλ στο Κατάρ. Πρόκειται για τον 8ο τίτλο οδηγών της Red Bull, όλοι υπό την καθοδήγηση του Κρίστιαν Χόρνερ, που βρίσκεται στο τιμόνι της ομάδας από την πρώτη της σεζόν το 2005. Από τους τίτλους της ομάδας, τέσσερις έχει κατακτήσει ο Φέτελ και τέσσερις ο Φερστάπεν. Η Red Bull είναι 4η σε πρωταθλήματα οδηγών, πίσω από τη Ferrari (15), τη McLaren (12) και τη Mercedes (9). Οι θερμοκρασίες ήταν ελαφρώς υψηλότερες στον αγώνα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες, φτάνοντας τους 18°C στον αέρα και 17°C στο οδόστρωμα. Στη γραμμή εκκίνησης, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε τη μέση γόμα. Τέσσερις οδηγοί έκαναν διαφορετική επιλογή: ο Αλόνσο έβαλε τη μαλακή γόμα, ενώ οι Πέρεζ, Μπότας και Κολαπίντο προτίμησαν τη σκληρή. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί πραγματοποίησαν δύο αλλαγές ελαστικών, προτιμώντας να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα δυο σετ σκληρής γόμας που είχαν κρατήσει για τον αγώνα, αντί να προσπαθήσουν να τα διαχειριστούν, ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος. Δείτε τις δηλώσεις των Σάινθ, Χάμιλτον και Ράσελ, μετά το τέλος του αγώνα εδώ: https://antenna.gr/watch/1826378/oi-diloseis-ton-russell-hamilton-kai-sainzΔείτε τις δηλώσεις του Μαξ Φερστάπεν: https://antenna.gr/watch/1826379/oi-diloseis-toy-max-verstappen" ["post_title"]=> string(126) "Οδηγώντας ως «από άλλο πλανήτη» ο Russell με Mercedes, κέρδισε στο GP του Las Vegas" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(80) "odigontas-os-apo-allo-planiti-o-russell-me-mercedes-kerdise-sto-gp-tou-las-vegas" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-11-25 20:54:59" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-11-25 18:54:59" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=551402" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(18) ["current_post"]=> int(-1) ["before_loop"]=> bool(true) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#2912 (24) { ["ID"]=> int(555589) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-12-03 17:03:49" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-12-03 15:03:49" ["post_content"]=> string(6121) "Η Honda συνεργάστηκε με ένα νοσοκομείο στην Ισπανία με σκοπό την επίσημη χρήση ενός ρομπότ με κοινωνική συμπεριφορά και τεχνητή νοημοσύνη, ονόματι «Haru», προκειμένου να βοηθήσει στη βελτίωση της ζωής των παιδιών που υποβάλλονται σε μακροχρόνιες θεραπείες.Το Honda Research Institute Japan Co., Ltd. (HRI-JP), θυγατρική της Honda που ασχολείται με την έρευνα προηγμένων τεχνολογιών, δημιούργησε ένα συμπαγές επιτραπέζιο ρομπότ ύψους 30 εκατοστών, το οποίο δοκιμάστηκε με επιτυχία σε νεαρούς καρκινοπαθείς στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Virgen del Rocío (HUVR) στη Σεβίλλη της Ισπανίας.Ο αντίκτυπος ήταν ιδιαίτερα θετικός, καθώς το 95% των παιδιών συμμετείχαν πιο ενεργά στη διαδικασία αποκατάστασης τους από τότε που ξεκίνησαν οι δοκιμές στο HUVR το 2021, με το Haru να είναι σε θέση να καθοδηγεί τους ασθενείς στα προγράμματα τους και να τους ενθαρρύνει να συμμετέχουν σε συζητήσεις. Με δεδομένα αυτά τα θετικά αποτελέσματα, η δοκιμή θα προχωρήσει τώρα στην πλήρη χρήση του ρομπότ με την εισαγωγή 10 μονάδων στην παιδιατρική ογκολογική μονάδα της εγκατάστασης μέχρι το 2027.Το Haru συλλέγει βιομετρικά δεδομένα του χρήστη, όπως εκφράσεις του προσώπου και τόνους φωνής, μέσω της ενσωματωμένης κάμερας και των μικροφώνων του. Στη συνέχεια, επεξεργάζεται αυτές τις πληροφορίες για να κατανοήσει την τρέχουσα κατάσταση του ατόμου. Με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης, αλληλεπιδρά στη συνέχεια μαζί τους μέσω ενσυναισθητικών εκφράσεων και συναισθηματικά υποστηρικτικών αντιδράσεων. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με έναν αισθητήρα τύπου ρολογιού χειρός που φοράει ο χρήστης, προκειμένου να αναλύσει την κατάστασή του με μεγαλύτερη λεπτομέρεια.Επομένως, το Haru έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να ενθαρρύνει τα παιδιά να συμμετέχουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό στη θεραπεία τους, αλλά και να βοηθήσει τους νευροψυχολόγους να πραγματοποιούν πιο αποτελεσματικές συναισθηματικές και γνωστικές αξιολογήσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να αυξηθούν ετησίως κατά σχεδόν εννέα φορές, από 510 σε 4.500.Το Haru μπορεί επίσης να συνδέει διαδικτυακά τα δωμάτια των παιδιών που νοσηλεύονται με τα σχολεία τους, δίνοντας τους την ευκαιρία να παρακολουθούν μαθήματα μαζί με τους συμμαθητές τους στην αίθουσα και να αλληλεπιδρούν με άλλα παιδιά.Ως ρομπότ, το Haru, δεν έχει ανθρώπινα χαρακτηριστικά όπως φύλο, φυλή ή εθνικότητα, γεγονός που του επιτρέπει να επικοινωνεί από μια ουδέτερη οπτική γωνία. Αυτό διευκολύνει τη συζήτηση, ξεπερνώντας τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ γενεών και πολιτισμών, ιδίως σε ομάδες.Η HRI-JP ανέπτυξε το Haru ως ένα «χειροπιαστό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης», με στόχο να ενσωματωθεί σε μια κοινωνία όπου τα ρομπότ μπορούν να συνυπάρχουν ως συνεργάτες και να διευκολύνουν τις επικοινωνίες που δημιουργούν σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων.Ο Satoshi Shigemi από την Honda Research Institute Japan Co., Ltd. (HRI-JP) δήλωσε: «Σύμφωνα με τις ιδρυτικές αξίες της Honda, χρήση της τεχνολογίας μας για να βοηθάμε τους ανθρώπους και η κατανόηση των ανθρώπων είναι η ουσία της Honda monozukuri το Ερευνητικό Ινστιτούτο της Honda διερευνά καινοτόμες τεχνολογίες που δύνανται να ενισχύσουν τη θετική ανθρώπινη ψυχολογία και να συμβάλλουν στη συνολική ευημερία της κοινωνίας" ["post_title"]=> string(164) "HONDA: Ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν παιδιά που υποβάλλονται σε μακροχρόνια νοσηλεία." ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(91) "honda-robot-me-techniti-noimosyni-voithoun-paidia-pou-ypovallontai-se-makrochronia-nosileia" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-12-03 17:03:49" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-12-03 15:03:49" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=555589" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(8348) ["max_num_pages"]=> int(464) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(true) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(true) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "5ee6cf27fd3493a0556f97925e2acc9c" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["allow_query_attachment_by_filename":protected]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } }