AUTO MOTOSPORTS
AUTO MOTOSPORTS
31.10.202417:28Η Nissan ανακοίνωσε ότι η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή των οχημάτων της με τεχνολογία e-POWER ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο μονάδες στα τέλη Οκτωβρίου. Σήμερα, τα οχήματα e-POWER πωλούνται σε 68 αγορές σε όλο τον κόσμο. Η μοναδική τεχνολογία της Nissan, το
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
AUTO MOTOSPORTS
Αυτό είναι το μονοθέσιο 3ης γενιάς της DS AUTOMOBILES το DS E-TENSE FE25
Η DS Automobiles είναι έτοιμη να ζήσει ένα ιστορικό και συμβολικό ορόσημο. Έχοντας συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E από τη 2η σεζόν του, ο Γάλλος premium κατασκευαστής –με δύο ντάμπλ ήδη στο ενεργητικό του, θα αντιμετωπίσει
AUTO MOTOSPORTS
Opel Mokka: Το πιο τολμηρό SUV της ελληνικής αγοράς σε τιμή-έκπληξη!
Το Opel Mokka αποτελεί μια τολμηρή έκφραση του σύγχρονου design. Η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα Opel Vizor και οι κομψές, λιτές γραμμές του δημιουργούν μια ισχυρή εμφάνιση που ξεχωρίζει. Στο εσωτερικό, το εντυπωσιακό Pure Panel με την ψηφιακή οθόνη 10’’
AUTO MOTOSPORTS
Formula 1: Θρίαμβος Sainz μετά από μεγάλες μονομαχίες με Verstappen!
Το Grand Prix του Μεξικό ήταν ένας φανταστικός αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, το οποίο ξεχώρισε τόσο για τις επικές μονομαχίες του, όσο και για την δράση η οποία σταμάτησε μετα το πέσιμο της καρό σημαίας!
AUTO MOTOSPORTS
Στο Καταφύγιο «Μπουντόλας» στον Όλυμπο με Suzuki Vitara 1.4Hybrid 48v.
Είναι φορές που στην κυριολεξία δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς τον Όλυμπο. Όποια διαδρομή και να ακολουθήσεις, σίγουρα θα γεμίσεις την ψυχή σου με αξέχαστες εικόνες, όμορφες μυρωδιές και υπέροχα χρώματα! Το δέος, σε
AUTO MOTOSPORTS
Ενθαρρυντικά μηνύματα από τους Έλληνες αθλητές στα FIA Motorsport Games!
Η γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Βαλένθια συνεχίζεται, με τους Έλληνες αθλητές να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις εκάστοτε κατηγορίες. Στην τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games λαμβάνουν μέρος συνολικά 9 αθλητές από τη χώρα μας, συμμετέχοντας
AUTO MOTOSPORTS
Helmos Mountain Biking Project 2024
Το Helmos Mountain Biking Project 2024 ολοκληρώθηκε με επιτυχία, φέρνοντας κοντά αθλητές, θεατές και την τοπική κοινότητα σε ένα μοναδικό τριήμερο δράσης. Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, σε μια περίοδο που οι πυρετώδεις προετοιμασίες για την επερχόμενη χειμερινή σεζόν συνεχίζονται, άνοιξε
AUTO MOTOSPORTS
Αυτές είναι οι πιο αγχωτικές χώρες για να οδηγείς!
Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν
AUTO MOTOSPORTS
Η AITO έρχεται στην Ευρώπη με 3 προηγμένα SUV
Η αυτοκινητοπομπή «Eurasian Tour with AITO», αποτελούμενη από τα μοντέλα AITO 9, AITO 7 και AITO 5, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Chongqing και διένυσε 15.000 χιλιόμετρα σε 38 ημέρες, διασχίζοντας 12 χώρες της Ασίας και της Ευρώπης,
AUTO MOTOSPORTS
Με ελληνική συμμετοχή τα FIA Motorsport Games στη Βαλένθια! (PHOTOS)
Με μια εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης δόθηκε επίσημα η εκκίνηση στα FIA Motorsport Games, μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για τρίτη χρονιά από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Το απόγευμα της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου, η Πόλη των Τεχνών και των Επιστημών
AUTO MOTOSPORTS
Κυριάρχησε η Hyundai Motorsport στο Central European Rally FIA 2024 (PHOTOS)
Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας
AUTO MOTOSPORTS
Jeep® & The North Face μαζί στη νέα εκδοχή του Jeep Avenger 4xe, inspired by Mont Blanc
Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που
AUTO MOTOSPORTS
Νέο Audi A5: Όταν ο μοντέρνος σπορ χαρακτήρας συναντά το premium DNA (PHOTOS)
Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και
AUTO MOTOSPORTS
To Renault Group στο πλευρό του απεσταλμένου του ΟΗΕ στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας
Το Renault Group και η Γραμματεία του Ειδικού Απεσταλμένου του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια, ανακοίνωσαν μια συνεργασία με επίκεντρο την οδική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, που στόχο έχει να παρέχει εκπαίδευση, και να εξελίξει
AUTO MOTOSPORTS
Περισσότερη άνεση και ευκολία οδήγησης για το νέο Ford Kuga με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών των μεσαίων SUV για περισσότερη ευκολία και άνεση στην οδήγηση που θα λύνει τα χέρια των οδηγών, η Ford έρχεται να προσφέρει στην ελληνική αγορά το πιο προηγμένο Kuga όλων των εποχών σε μια κορυφαία,
Σήμερα, το TIME αποκαλύπτει την ετήσια λίστα με τις Καλύτερες Εφευρέσεις, η οποία περιλαμβάνει 200 εξέχουσες καινοτομίες που, όπως πιστεύει το μέσο, θα αλλάξουν τις ζωές μας. Στη φετινή λίστα, το TIME συμπεριλαμβάνει ως νικητή στην κατηγορία της Αυτοκίνησης το σύστημα ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς, που αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στη νέα, αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα της Volvo Cars.
Το σύστημα ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς του EX90 είναι ένα νέο, πρωτοποριακό χαρακτηριστικό ασφαλείας, που χρησιμοποιεί τεχνολογία εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο για να αντιληφθεί εάν ένας οδηγός είναι υπό την επήρεια μέθης, κουρασμένος ή αφηρημένος, προκειμένου το αυτοκίνητο να παρέμβει για να προσφέρει υποστήριξη, εφόσον χρειάζεται.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, το EX90 θα προειδοποιήσει τον οδηγό με μία στιγμιαία δόνηση και, εάν αυτό δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα ακολουθήσουν πιο έντονες και συνεχείς προειδοποιήσεις. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι απροσδόκητο, όπως, για παράδειγμα, εάν ένας οδηγός αποκοιμηθεί, το EX90 μπορεί να ακινητοποιηθεί με ασφάλεια και να προειδοποιήσει τους άλλους χρήστες του δρόμου, ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου («αλάρμ»).
«Το EX90 σχεδιάστηκε για να είναι το ασφαλέστερο Volvo που έχουμε κατασκευάσει ποτέ», λέει ο Jim Rowan (Τζιμ Ρόουαν), ο Διευθύνων Σύμβουλός μας. «Παρόλο που όλα τα αυτοκίνητά μας έχουν εξελιχθεί σύμφωνα με τα πρωτοποριακά μας πρότυπα ασφαλείας, συνεχίζουμε να καινοτομούμε με κάθε νέο Volvo. Εκ μέρους όλων στη Volvo Cars, δηλώνω την ικανοποίησή μου που βλέπω ότι το TIME μάς αναγνωρίζει ως ηγετική δύναμη στην ασφάλεια των αυτοκινήτων.»
Διαβάστε εδώ την Λίστα του TIME
Το σύστημα ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς στο EX90 είναι μία από τις πιο πρόσφατες εφευρέσεις της Volvo Cars στην ασφάλεια, χάρη στην τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την 50ετή και πλέον έρευνα σε πραγματικές συνθήκες. Απόρροια της γνώσης για το πώς οι οδηγοί αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητα τους στην πραγματική ζωή, το σύστημα συμβάλλει στην κάλυψη ενός από τα σημαντικά κενά που απομένουν για τον μηδενισμό των συγκρούσεων, υποστηρίζοντας τους ανθρώπους με βάση την κατανόηση των συμπεριφορών και των αναγκών τους.
Η ασφάλεια αποτελεί πάντα την κορυφαία προτεραιότητα. Η σύγχρονη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων είναι μία από τις πιο σημαντικές συνεισφορές της Volvo στην ασφάλεια. Παρουσιάστηκε το 1959 και στη συνέχεια επιτράπηκε η ελεύθερη χρήση της από όλους, με αποτέλεσμα, όπως υπολογίζεται*, να έχει σώσει πάνω από ένα εκατομμύριο ζωές.
Καθώς κινούμαστε ταχύτερα προς τον στόχο των μηδενικών συγκρούσεων, το EX90 αντιπροσωπεύει μία νέα εποχή στην ασφάλεια για τη Volvo Cars. Το κορυφαίο αμιγώς ηλεκτρικό SUV μας σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στην προστασία των ανθρώπων και για να κάνει τις καθημερινές διαδρομές τους πιο εύκολες και πιο απολαυστικές. Επιπλέον, θα γίνεται καλύτερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς μαθαίνει από δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και δέχεται ασύρματες (over-the-air) αναβαθμίσεις.
[video width="720" height="900" mp4="https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2024/10/310444_Driver_Understanding_Volvo_EX90.mp4"][/video] " ["post_title"]=> string(123) "Το TIME βράβευσε το σύστημα ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς του Volvo EX90" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(72) "to-time-vravefse-to-systima-analysis-odigikis-syberiforas-tou-volvo-ex90" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-10-31 08:56:14" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-10-31 06:56:14" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=538064" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Post)#2908 (24) { ["ID"]=> int(537439) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-10-29 17:37:35" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-10-29 15:37:35" ["post_content"]=> string(5624) "- Σύστημα κίνησης που αναπτύχθηκε από την DS Performance
- Τετρακίνηση 350 kW
- Εμπρόσθιος κινητήρας (250 kW) και πίσω κινητήρας (350 kW)
- Μέγιστη ισχύς: 350 kW (476 ίπποι)
- Τελική ταχύτητα: 280 χλμ/ώρα (βελτιστοποιημένη για πίστες σε δρόμους πόλεων)
- Επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα: λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα
- Ηλεκτρικό σύστημα πέδησης τεσσάρων τροχών (Brake-By-Wire)
- Ικανότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση: 600 kW
- Το 50% της ενέργειας που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα προέρχεται από την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση
Η γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Βαλένθια συνεχίζεται, με τους Έλληνες αθλητές να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις εκάστοτε κατηγορίες. Στην τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games λαμβάνουν μέρος συνολικά 9 αθλητές από τη χώρα μας, συμμετέχοντας σε 8 διαφορετικές κατηγορίες.
Δυνατά ξεκίνησε ο Philippe Armand Καρράς, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά στην κατηγορία Formula 4. Στη συνέχεια, στο δεύτερο γύρο των ελεύθερων δοκιμαστικών πέτυχε την τρίτη ταχύτερη επίδοση, οδηγώντας μία Tatuus F4-T421, με τον νεαρό οδηγό να αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια. Μια συνέχεια, η οποία περιλαμβάνει το Σάββατο 26 Οκτωβρίου δύο σειρές χρονομετρημένων δοκιμαστικών, οι οποίες θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής.
Αγχωτική ήταν η ημέρα στην κατηγορία Esports GT για τον Μάνο Γεράρδη, ο οποίος κατάφερε να περάσει στα ημιτελικά! Αρχικά, έπειτα από σύγκρουση που είχε με αντιπάλους του, έμεινε πίσω στην κατάταξη, ωστόσο εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την δεύτερη ευκαιρία που του δόθηκε και κατάφερε να προχωρήσει στη διοργάνωση. Το πρωί του Σαββάτου θα διεξαχθούν τα ημιτελικά στα Esports GT έπειτα από ένα σύντομο Free Practice.
Στην κατηγορία Karting Sprint jr, ο Νικόλας Καραγιάννης έδειξε την ταχύτητά του με το «καλημέρα» πετυχαίνοντας την δεύτερη ταχύτερη επίδοση στο πρωινό Free Practice, εκμεταλλευόμενος και το γλιστερό τερέν της πίστας, εξαιτίας της βροχόπτωσης που έπεφτε κατά διαστήματα στην Aspar Circuit. Στη συνέχεια, όμως, υπέπεσε σε λάθος, με αποτέλεσμα να πετύχει τον 20ό ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Το Σάββατο 26 Οκτωβρίου το πρόγραμμα για τον νεαρό οδηγό περιλαμβάνει δύο σειρές χρονομετρημένων δοκιμαστικών, γεγονός που σημαίνει πως θα έχει την ευκαιρία να βελτιώσει τη θέση εκκίνησης ενόψει του Τελικού της Κυριακής.
Στην Karting Sprint Senior, το πρόγραμμα του Jean Paul Καρράς περιλάμβανε την Παρασκευή τέσσερις σειρές ελεύθερων περασμάτων. Ο οδηγός ήταν 11ος στα ελεύθερα δοκιμαστικά και θα τα δώσει όλα στα Σαββατιάτικα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ώστε να εκκινήσει από πιο πλεονεκτική θέση στον αγώνα της Κυριακής.
Η βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα δυσκόλεψε τις προσπάθειες των αθλητών στις κατηγορίες Crosscar Junior και Crosscar Senior. Στην Senior, ο Κωνσταντίνος Αναστασόπουλος δυσκολεύτηκε να βρει τα πατήματά του στην ειδικά διαμορφωμένη χωμάτινη πίστα πλησίον του Aspar Circuit, εξαιτίας και της λάσπης. Γύρο με το γύρο, όμως, ανέβασε την απόδοσή του, έδειχνε να εξοικειώνεται με το «Ισπανικό» Speedcar που έχει στα χέρια του στα FIA Motorsport Games και το Σάββατο θα εκκινήσει πρώτος στο τρίτο Group στα τρία Heat, με στόχο να προκριθεί στα ημιτελικά της κατηγορίας.
Ο Βασίλης Ηλιόπουλος που αγωνίζεται στην Crosscar Junior πήρε μια πρώτη γεύση από την χωμάτινη πίστα, έχοντας μάλιστα τη «στιγμή» του στο πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, ενώ διαμαρτυρήθηκε και για ένα μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε το Speedcar που είχε στα χέρια του. Οι μηχανικοί της ομάδας αποκατέστησαν τη βλάβη και ο Έλληνας οδηγός το Σάββατο είναι έτοιμος να τα δώσει όλα ώστε να προχωρήσει στα ημιτελικά.
Στην κατηγορία Drift που διεξάγεται πλησίον του Circuito Ricardo Tormo, ο Χρήστος Χαντζαράς πραγματοποίησε αρκετά δοκιμαστικά περάσματα, ώστε να «καταλάβει» την πίστα και να καταστρώσει κατάλληλη στρατηγική ενόψει της συνέχειας. Το άγχος δεν έλειπε από τον Έλληνα οδηγό, ο οποίος το Σάββατο θα κάνει το πρωί ελεύθερα περάσματα και το απόγευμα θα αγωνιστεί στα προκριματικά.
Ξεκούραση και αρκετή μελέτη των τεσσάρων ειδικών διαδρομών που απαρτίζουν το σκέλος του Σαββάτου περιλάμβανε το μενού για τους Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση. Το πλήρωμα θα οδηγήσει για πρώτη φορά σε αγώνα ένα Peugeot 208 Rally4, έχοντας να αντιμετωπίσει 10 αντιπάλους. Η προσπάθεια του Ελληνικού πληρώματος ξεκινάει το πρωί του Σαββάτου στις 9 και έπειτα από 7 ειδικές διαδρομές, θα τερματίσουν το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο Circuito Ricardo Tormo.
" ["post_title"]=> string(116) "Ενθαρρυντικά μηνύματα από τους Έλληνες αθλητές στα FIA Motorsport Games!" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(73) "entharryntika-minymata-apo-tous-ellines-athlites-sta-fia-motorsport-games" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-10-28 20:40:34" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-10-28 18:40:34" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=535889" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [9]=> object(WP_Post)#3021 (24) { ["ID"]=> int(535873) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-10-26 10:18:06" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-10-26 07:18:06" ["post_content"]=> string(7734) "Το Helmos Mountain Biking Project 2024 ολοκληρώθηκε με επιτυχία, φέρνοντας κοντά αθλητές, θεατές και την τοπική κοινότητα σε ένα μοναδικό τριήμερο δράσης. Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, σε μια περίοδο που οι πυρετώδεις προετοιμασίες για την επερχόμενη χειμερινή σεζόν συνεχίζονται, άνοιξε τις πόρτες του και φιλοξένησε τον τελευταίο αγώνα του Enduro Greek Series καθώς και του κυπέλλου Ελλάδος. Οι αγώνες ανέβασαν την αδρεναλίνη στα ύψη, με ανθρώπους κάθε ηλικίας να απολαμβάνουν το μαγευτικό τοπίο του Χελμού σε μια φθινοπωρινή και ενθουσιώδη ατμόσφαιρα.
Η συμμετοχή τόσο των αθλητών όσο και των θεατών μας εξέπληξε ευχάριστα. Η ευρύτερη περιοχή των Καλαβρύτων αποτέλεσε για μια ακόμα φορά πόλο έλξης και θερμής φιλοξενίας για όλους τους επισκέπτες. Πάνω από 200 ποδηλάτες διαγωνίστηκαν σε τεχνικές διαδρομές, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό θέαμα στους επισκέπτες που απόλαυσαν μια γιορτή αφιερωμένη στην ορεινή ποδηλασία. Η τοπική κοινότητα, με τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες να γεμίζουν την περιοχή προσέφεραν ένα μοναδικό σκηνικό πολλά υποσχόμενο για το μέλλον του Χελμού, ως ένας προορισμός απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς και πλούσιων δραστηριοτήτων που εναλλάσσονται με τις εποχές .
Κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, πραγματοποιήθηκαν πολλές παράλληλες δράσεις που ενίσχυσαν την εμπειρία των συμμετεχόντων και θεατών. Μία από αυτές ήταν ο παιδικός αγώνας ο οποίος τράβηξε ιδιαίτερα τα βλέμματα, με γονείς και παιδιά να απολαμβάνουν μια «ειδική» διασκεδαστική διαδρομή καθώς και τον αναβατήρα Αχιλλέα, σε ένα ιδανικό περιβάλλον μέσα στη φύση, για μικρούς και μεγάλους. Παράλληλα, ο παγκόσμιος αθλητής της Red Bull Racing, Martin Maes από το Βέλγιο πραγματοποίησε θεωρητικά και πρακτικά σεμινάρια, όπου οι αθλητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν από έναν κορυφαίο αθλητή, με την προσοχή στραμμένη στην συνεργασία και την εξέλιξη στην ποδηλασία βουνού. Πραγματοποιήθηκε επίσης ανοιχτή συνάντηση μεταξύ των κ. Αλέξη Άγριου, διευθυντή του Χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων, κ. Θανάση Παπαδόπουλου, δήμαρχο Καλαβρύτων, κ. Παναγιώτη Σακελλαρόπουλου, Αντιπεριφερειάρχη Τουριστικής ανάπτυξης καθώς και εκπροσώπων του ΟΦΥΠΕΚΑ όπου συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τις Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού στο Γεωπάρκο Χελμού-Βουραϊκού και τις Αναπτυξιακές Προοπτικές.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα του αγώνα, ο Martin Maes, αναδείχθηκε νικητής, αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις για το επίπεδο των διαδρομών αλλά και των αντιπάλων του. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο 21 ετών Σωκράτης Ζώτος, ένας καταξιωμένος Έλληνας αθλητής που έχει καταφέρει να γίνει ο πρώτος Έλληνας αθλητής, χορηγούμενος από ομάδα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενώ τρίτος κατετάγη ο πρωταθλητής Ελλάδας για το 2024, Γρηγόρης Τσαλαφούτας. Το feedback του Maes καθώς και όλου του τριημέρου ήταν πολύτιμο για την ομάδα του Χιονοδρομικού κέντρου, παρέχοντας προτάσεις και ενισχύοντας τις σκέψεις μας μακροπρόθεσμα, σχετικά με την εξέλιξη του Helmos Mountain Biking Project.
Όλη η δράση είχε αρωγούς τον Δήμο Καλαβρύτων & την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οι οποίοι συνδράμουν ποικιλοτρόπως στην επιτυχή διενέργεια αντίστοιχων διοργανώσεων. Παράλληλα η έμπρακτη συνεισφορά και καθοδήγηση του ΟΦΥΠΕΚΑ στην προστασία και ανάδειξη του Εθνικού πάρκου και παγκόσμιου Γεωπάρκου Χελμού Βουραϊκού ήταν ένα πολύτιμο όπλο στην φαρέτρα της διοργάνωσης.
Οι δυνατότητες για ανάπτυξη στην ορεινή ποδηλασία στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, είναι πολλές. Με την μεγάλη επιτυχία του αγώνα και την πρωτοβουλία για τη δημιουργία νέων διαδρομών και υποδομών, η ορεινή ποδηλασία μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στο μέλλον της ευρύτερης περιοχής του Χελμού ως ένας προορισμός άθλησης και ψυχαγωγίας τεσσάρων εποχών.
" ["post_title"]=> string(35) "Helmos Mountain Biking Project 2024" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(35) "helmos-mountain-biking-project-2024" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-10-26 10:22:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-10-26 07:22:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=535873" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [10]=> object(WP_Post)#3022 (24) { ["ID"]=> int(534982) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-10-24 16:39:16" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-10-24 13:39:16" ["post_content"]=> string(9503) "Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν κατά +100% τους τελευταίους 12 μήνες¹. Με τόσους πιθανούς παράγοντες άγχους, ποιες χώρες είναι οι πιο απαιτητικές για οδήγηση;Για να βρουν απαντήσεις, οι ειδικοί ασφάλισης αυτοκινήτων της Compare The Market AU ανέλυσαν διάφορους παράγοντες, όπως η διαθεσιμότητα φορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα, η μέση συμφόρηση και τα ποσοστά ατυχημάτων, για να αποκαλύψουν τις πιο αγχωτικές χώρες για οδηγούς.Οι 10 Πιο Αγχώδεις Χώρες για Οδηγού:
Η Ρουμανία κατατάσσεται ως η πιο αγχωτική χώρα για οδηγούς, με συνολική βαθμολογία 50.96. Η χώρα είχε το χειρότερο ποσοστό συμφόρησης (55%) από όλες τις αναλυθείσες χώρες, 25% υψηλότερο από αυτό της Αυστραλίας (29.9%) και περισσότερο από το διπλάσιο αυτού των Ηνωμένων Πολιτειών (22.7%). Η έλλειψη αυτοκινητοδρόμων στη Ρουμανία συμβάλλει σε αυτή την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Επιπλέον, η Ρουμανία βαθμολογήθηκε χαμηλότερα στην ποιότητα των δρόμων στην πρώτη δεκάδα, με 3 στα 7.Πιο κάτω, η Αυστραλία κατατάσσεται δεύτερη, εν μέρει λόγω των υψηλών εξόδων στάθμευσης, με μέσο όρο AUD $28.30 για δύο ώρες — περισσότερο από το διπλάσιο του κόστους στις ΗΠΑ (13.88$). Επίσης, κατατάσσεται 10η στις αναζητήσεις για «άγχος στην οδήγηση», με 2.810 αναζητήσεις ετησίως. Το ανώτατο όριο ταχύτητας της χώρας, 130 χλμ/ώρα, το οποίο αντιστοιχεί με αυτό της Ρουμανίας, πιθανώς συμβάλλει επίσης στο άγχος των οδηγών.Οι Ηνωμένες Πολιτείες, γνωστές για τα εκτενή οδικά δίκτυα, κατατάσσονται τρίτες. Παρά τη φήμη τους για οδικά ταξίδια, οι ΗΠΑ έχουν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας στους δρόμους ανά 100,000 (14.2), ξεπερνιούνται μόνο από τη Νότια Αφρική (24.5). Επιπλέον, οι ΗΠΑ κατατάσσονται τέταρτες σε κλοπές αυτοκινήτων (291.3 ανά 100,000).Η Νέα Ζηλανδία καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με συνολική βαθμολογία 48.137. Παρά τη σχετικά χαμηλή συμφόρηση 28.2%, έχει την 7η χειρότερη ποιότητα δρόμων από τις αναλυθείσες χώρες.Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ιταλία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα επίσης εμφανίζονται στη δεκάδα των πιο αγχωτικών χωρών για οδήγηση. Η Ιταλία κατατάσσεται 7η σε οδικές θνησιμότητες και καταγράφει τον δεύτερο υψηλότερο όγκο αναζητήσεων για «άγχος στην οδήγηση», ενώ η Βουλγαρία βαθμολογείται χαμηλά στην ποιότητα των δρόμων και κατατάσσεται 4η στα υψηλότερα όρια ταχύτητας.Η Ολλανδία κατατάσσεται ως η λιγότερο αγχωτική χώρα για οδηγούς, προσφέροντας τη δεύτερη υψηλότερη ποιότητα δρόμων και το πιο εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Ισπανία, η Κροατία και η Γερμανία επίσης κατατάσσονται ψηλά, με τις ευρωπαϊκές χώρες να διεκδικούν τις 8 από τις 10 θέσεις για τις λιγότερο αγχωτικές συνθήκες οδήγησης.Η κατάταξη της ΕλλάδαςΜε μέσο ποσοστό συμφόρησης 40.5%, ένα από τα υψηλότερα στην κατάταξη, οι οδηγοί στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν συχνά κυκλοφοριακά προβλήματα, οδηγώντας σε μεγαλύτερους χρόνους μετακίνησης και αυξημένο άγχος. Επιπλέον, το ποσοστό θνησιμότητας 7.3 ανά 100,000 κατοίκους είναι σημαντικά υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, αντανακλώντας τον επικίνδυνο χαρακτήρα των ελληνικών δρόμων.Το κόστος στάθμευσης στην Ελλάδα, ένας ακόμα βασικός παράγοντας που συμβάλλει στο άγχος των οδηγών, κυμαίνεται περίπου στα €6.55 για 2 ώρες στα αστικά κέντρα. Παρόλο που δεν είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη, επιβαρύνει την καθημερινότητα των οδηγών, ιδιαίτερα σε περιοχές με μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού.Επιπλέον, η διαθεσιμότητα 986 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλη τη χώρα, αν και αυξάνεται, εξακολουθεί να είναι περιορισμένη σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, καθιστώντας δύσκολη την εύρεση σημείων φόρτισης για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που προσθέτει έναν ακόμη παράγοντα άγχους για όσους επιλέγουν πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.Αξιοσημείωτο είναι ότι πραγματοποιήθηκαν 660 αναζητήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με την «αγχωτική οδήγηση» στην Ελλάδα, γεγονός που δείχνει ότι το άγχος κατά την οδήγηση αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για τους Έλληνες οδηγούς.Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο Adrian Taylor, Γενικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλίσεων της Compare the Market AU, δήλωσε: «Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, καθώς υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να ληφθούν υπόψη για μια ασφαλή και χωρίς άγχος διαδρομή – ωστόσο, δεν βοηθάει το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς τους παράγοντες εξαρτώνται από τη συμπεριφορά άλλων οδηγών και τις υποδομές του δρόμου.Για να μάθετε περισσότερα για τη μελέτη, καθώς και μερικές συμβουλές για μια οδήγηση χωρίς άγχος, επισκεφθείτε; https://www.Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και γοητεύει με το premium DNA και τις αναλογίες του. Οι δύο εκδόσεις αμαξώματος Sedan και Avant, εκπροσωπούν τέλεια τον σπορ χαρακτήρα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Audi.
Η νέα σχεδίαση στο εσωτερικό σε συνδυασμό με τα πλήρως ψηφιοποιημένα όργανα και χειριστήρια και με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης στο εσωτερικό. Η νέα φιλοσοφία λειτουργίας αυξάνει την αλληλεπίδραση με το όχημα. Οι αποδοτικοί εξηλεκτρισμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα δυναμικά μοντέλα S ολοκληρώνουν τη γκάμα των μοντέλων Α5.
Με την επέκταση της γκάμας των μοντέλων της, η AUDI AG αναδιάρθρωσε την ονομασία των οχημάτων της μέσα στο 2024. Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στους αριθμούς που χρησιμοποιούνται στα ονόματα των ηλεκτρικών και των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στο εξής, οι ζυγοί αριθμοί αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, οι μονοί αριθμοί τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Με το ντεμπούτο της τελευταίας γενιάς, το Audi A4, ένα επί σειρά ετών best-seller μοντέλο, θα ονομάζεται πλέον Audi A5 και θα παράγεται στο Neckarsulm. Διατίθεται σε τέσσερις νέες εκδόσεις αμαξώματος: ως A5 Sedan, S5 Sedan, A5 Avant και S5 Avant. Αυτές οι εκδόσεις είναι τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφορούν βασισμένα στην Premium Platform Combustion (PPC), τη νέα πλατφόρμα για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης
Τα νέα μοντέλα έχουν μεγαλώσει σε μήκος και πλάτος. Η Audi επεκτείνει επίσης τον βασικό εξοπλισμό τους, τοποθετώντας το νέο Audi A5 στο ανώτερο τμήμα της μεσαίας κατηγορίας. Η νέα εμπειρία χρήστη που βασίζεται στην έκδοση 1.2 της E³ ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, ταιριάζει με αυτή τη φιλοδοξία. Ο προαιρετικός εξοπλισμός έχει κατανεμηθεί σε διάφορα εξοπλιστικά πακέτα.
Δυναμική και μυώδης εξωτερική σχεδίαση
Η πλήρως επανασχεδιασμένη οικογένεια A5 έχει ισχυρή και καθαρή σχεδίαση. Οι τροποποιημένες αναλογίες με το μακρύ μεταξόνιο, τους μεγάλους τροχούς και το χαμηλό σπορ αμάξωμα ενσαρκώνουν προοδευτική δυναμική και υψηλά πρότυπα πολυτέλειας. Στο Sedan, η σπορ και συμπαγής καμπίνα εκτείνεται προς τα πίσω με μια αεροδυναμική καμπύλη, ενώνεται με το πίσω παρμπρίζ σε κουπέ φιλοσοφία σχεδίασης και καταλήγει στην πόρτα του χώρου αποσκευών με μία εντυπωσιακή ανάγλυφη αεροτομή.
Η πέμπτη πόρτα, η οποία είναι νέα σε αυτή την κατηγορία, προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό σχεδίασης και λειτουργικότητας. Ανοίγει ενιαία με το πίσω παρμπρίζ και το μέγεθός της διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εντελώς νέα φιλοσοφία σχεδίασης Sedan για την Audi. Στο Avant, η δυναμική και εκτεταμένη σχεδιαστική γραμμή οροφής συγχωνεύεται σε μια απρόσκοπτα ενσωματωμένη αεροτομή οροφής που εκτείνεται στο σπορ, επίπεδο πίσω παρμπρίζ. Οι κεκλιμένες κολόνες D τονίζουν τη δυναμική πλευρική όψη του A5 Avant.
[caption id="attachment_533980" align="aligncenter" width="580"] Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η φαρδιά και η σημαντικά πιο επίπεδη μάσκα Singleframe με τρισδιάστατη κυψελοειδή δομή. Σε συνδυασμό με τη λεπτή σχεδίαση των προβολέων, διαμορφώνεται η νέα μπροστινή σχεδίαση του οχήματος και του δίνει μια εντυπωσιακή και δυναμική έκφραση. Επιπρόσθετα, το καπό ευθυγραμμίζεται με το μπροστινό τμήμα. Οι προεξοχές που εκτείνονται εντυπωσιακά από την περιοχή των ώμων στους μπροστινούς και πίσω τροχούς παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Urquattro και αποτελούν κεντρικό στοιχείο του σχεδιαστικού DNA της Audi. Το εντυπωσιακό και χαρακτηριστικό πίσω μέρος συνδυάζει σπορ, συναισθηματική σχεδίαση και έξυπνη τεχνολογία. Ο συνδυασμός γλυπτικής γεωμετρίας και μίας συνεχούς, τρισδιάστατης φωτεινής λωρίδας προσδίδει στο πίσω μέρος του νέου Audi A5 εντυπωσιακή παρουσία και δυναμική. Άλλα σημαντικά σημεία της πίσω σχεδίασης είναι η καθαρές, μοντέρνες γραμμές στον προφυλακτήρα που ενσωματώνουν σκούρο διαχύτη και υψηλής ποιότητας ορθογώνιες απολήξεις εξάτμισης.[/caption] [caption id="attachment_533975" align="aligncenter" width="580"] Static photo,Colour: Magnet Grey[/caption] Η τεχνολογία συναντά την άνεση στο νέο εσωτερικό Η σχεδίαση του εσωτερικού του νέου Audi A5 βασίζεται σε τέσσερα χαρακτηριστικά. Πρώτον, το εσωτερικό έχει ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό, δηλαδή είναι σταθερά προσανατολισμένο στις ανάγκες των επιβατών του. Το δεύτερο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι το ψηφιοποιημένο εσωτερικό (Digital Stage) που ενσωματώνεται καθαρά στο οπτικό πεδίο του οδηγού και του συνοδηγού με τη μορφή των οθονών Audi MMI. Με τη φιλοσοφία Material Driven Design, το Audi A5 ικανοποιεί την απαίτηση για ευρυχωρία με υψηλό επίπεδο άνεσης. Η καθαρή διάταξη και η εύκολη λειτουργία του εσωτερικού προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση, αποτελώντας το τέταρτο χαρακτηριστικό: την οπτική καθαρότητα (Visual Clarity). Σε αυτό προστίθεται ο προαιρετικά διαθέσιμος δυναμικός διαδραστικός φωτισμός για να υποστηρίξει την αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου με τους επιβάτες. [caption id="attachment_533974" align="aligncenter" width="580"] Interior
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Πανοραμική οθόνη Audi MMI και Head-up Display Η νέα φιλοσοφία λειτουργίας της οικογένειας Audi A5 αυξάνει την αλληλεπίδραση με το όχημα χάρη στη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική. Το νέο Audi A5 ενσωματώνεται αρμονικά στον ψηφιακό κόσμο και προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία συνδεσιμότητας. Η λεπτή πανοραμική οθόνη Audi MMI με κυρτή σχεδίαση είναι τεχνολογίας OLED. Αποτελείται από το Audi virtual cockpit με οθόνη 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών. Η Audi ολοκληρώνει την ψηφιακή εμπειρία για τους μπροστινούς επιβάτες με την προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη συνοδηγού MMI 10,9 ιντσών, η οποία είναι τέλεια ενσωματωμένη στη σχεδίαση του ταμπλό. Το νέο A5 διαθέτει Head-up display που έχει εξελιχθεί περαιτέρω σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Για πρώτη φορά, ο οδηγός έχει πλέον τη δυνατότητα να ελέγχει το όχημα και τις λειτουργίες του infotainment μέσω του Head-up display. Προηγμένο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus Το νέο ήπια υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus που βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 ενώ αυξάνει την απόδοση. Η γεννήτρια ισχύος του κινητήριου συστήματος (PTG) επιτρέπει τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.Το νέο σύστημα τεχνολογίας MHEV plus παρέχει στο Audi A5 σημαντικά πλεονεκτήματα στις εκπομπές ρύπων CO2 και στην κατανάλωση καυσίμου , σε σύγκριση με ένα σύστημα τεχνολογίας MHEV. [caption id="attachment_533972" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Horizon Blue metallic
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Το σύστημα PTG μπορεί επίσης να προσθέσει έως και 18 kW (24 PS) ηλεκτρικής ισχύος στη συνολική ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, το PTG τροφοδοτεί ενέργεια πίσω στην μπαταρία (ανάκτηση ενέργειες) έως και 25 kW. Ως αποτέλεσμα, οι αμιγώς ηλεκτρικοί ελιγμοί και το παρκάρισμα είναι δυνατά σε κάποιο βαθμό. Χάρη στην επιλογή χρήσης ηλεκτρικού συμπιεστή κλιματισμού, το σύστημα κλιματισμού μπορεί επίσης να λειτουργήσει όταν το όχημα είναι σταματημένο στα φανάρια και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι σβηστός.(iBRS), το πεντάλ φρένου και τα υδραυλικά φρένων μπορούν να αποσυνδεθούν πλήρως. Σε μοντέλα με το σύστημα MHEV plus, για παράδειγμα, επιτυγχάνει την απαραίτητη επιβράδυνση χωρίς να χρησιμοποιεί τα φρένα τριβής χάρη στο αναγεννητικό φρενάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι η επιβράδυνση επιτυγχάνεται αρχικά αποκλειστικά με ανάκτηση ενέργειας. Τα συμβατικά φρένα επεμβαίνουν μόνο όταν το πεντάλ του φρένου πατηθεί πιο δυνατά. Η αίσθηση του φρένου παραμένει ανεπηρέαστη από αυτό. [caption id="attachment_533978" align="aligncenter" width="580"] Cockpit[/caption] Διαθέσιμοι κινητήρες κατά το λανσάρισμαΟι αποδοτικοί κινητήρες της οικογένειας Audi A5 Sedan & Avant καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών: κινητήρες βενζίνης, κινητήρες πετρελαίου με τεχνολογία Mild Hybrid Plus και Sport κινητήρες. Οι συνδυασμοί κινητήρων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ο βαθμός εξηλεκτρισμού και ο τύπος του κινητήριου συστήματος είναι προσανατολισμένος στο να καλύψει τις προσδοκίες των πελατών μας. Ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης TFSI στο Audi A5 Sedan με ισχύ 204 hp και ροπή 340 Nm είναι εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και λειτουργεί με μια τροποποιημένη διαδικασία καύσης που είναι ιδιαίτερα αποδοτική ως προς την κατανάλωση καυσίμου υπό μερικό φορτίο. Η τεχνολογία VTG επιτρέπει τη σταθερή και ευέλικτη ανάπτυξη ροπής ακόμα και σε χαμηλές στροφές κινητήρα σε βενζινοκινητήρες. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας διατίθεται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς. Audi A5 Sedan TFSI S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 6,7. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 152. Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου TDI με ισχύ 204 hp και ροπή 400 Nm διατίθεται στο Audi A5 Sedan και Avant με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ή με σύστημα quattro ultra. Με στόχο την αύξηση της απόδοσης και της άνεσης, ο κινητήρας είναι εξηλεκτρισμένος χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία MHEV plus. Τo εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιπλέον, η άνεση του TDI ενισχύεται περαιτέρω από μία 48 Volt γεννήτρια εκκίνησης για ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Ο χρόνος αντίδρασης κατά την εκκίνηση μειώνεται και το αυτοκίνητο είναι αισθητά πιο ευέλικτο. [caption id="attachment_533973" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Horizon Blue metallic
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Audi A5 Sedan TDI Hybrid S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 4,8. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 125.Audi A5 Sedan TDI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 5,0. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 132.Audi A5 Avant TDI Hybrid S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 4,9. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 127.Audi A5 Avant TDI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 5,1. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 134. Η έκδοση S5 Sedan και Avant είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που βασίζεται στον κινητήρα V6 TFSI 3,0 λίτρων με ισχύ 367 hp και ροπή 550 Nm. Διαθέτει υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και τεχνολογία MHEV plus για πρώτη φορά. Το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη S tronic στο Audi S5 είναι σχεδιασμένο για περισσότερη ροπή, μειώνει επίσης το βάρος στον μπροστινό άξονα και βελτιώνει την ευελιξία. [caption id="attachment_533977" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Ascari blue metallic[/caption] Ο εξηλεκτρισμένος κινητήρας μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (48 Volt) οδηγεί σε μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του το S5 Sedan TFSI έχει μειωμένες εκπομπές CO2 έως και 14 g/km. Η γρήγορη και δυναμική ανάπτυξη ροπής υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του S5. Το στάνταρ σπορ διαφορικό quattro με κατανομή ροπής σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο συμπλέκτη τετρακίνησης είναι ρυθμισμένος για πλευρικά δυναμικά χαρακτηριστικά στο υψηλότερο επίπεδο.Audi S5 Sedan TFSI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 7,5. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 170.Audi S5 Avant TFSI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 7,6. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 172. Δυναμική σχεδίαση πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης Χάρη στη συνεχή εξέλιξη της ανάρτησης, το νέο Audi A5 μεταφέρει στο δρόμο τα χαρακτηριστικά οδήγησης που είναι αντιπροσωπευτικά της Audi. Ως αποτέλεσμα εκτενούς εργασίας στις λεπτομέρειες της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, το Audi A5 προσφέρει ακριβή, αβίαστο και σε μεγάλο βαθμό ουδέτερο χειρισμό, που αν επιλεγεί η προαιρετικά διαθέσιμη ανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, μπορεί να διαφοροποιηθεί σημαντικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδηγική συμπεριφορά. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης στο νέο μοντέλο, έχει γίνει επίσης πολύ πιο ακριβές.Τα Audi A5 και Audi S5 Sedan και Avant θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο. Η οικογένεια Audi A5 θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τα τέλη Οκτωβρίου του 2024. " ["post_title"]=> string(118) "Νέο Audi A5: Όταν ο μοντέρνος σπορ χαρακτήρας συναντά το premium DNA (PHOTOS)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(68) "neo-audi-a5-otan-o-monternos-spor-charaktiras-synanta-to-premium-dna" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-10-23 10:25:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-10-23 07:25:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=533971" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [16]=> object(WP_Post)#3028 (24) { ["ID"]=> int(533566) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-10-22 15:13:15" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-10-22 12:13:15" ["post_content"]=> string(10109) " Το Renault Group και η Γραμματεία του Ειδικού Απεσταλμένου του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια, ανακοίνωσαν μια συνεργασία με επίκεντρο την οδική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, που στόχο έχει να παρέχει εκπαίδευση, και να εξελίξει τεχνολογικές καινοτομίες που θα σώσουν ζωές. Υποστηρίζοντας την προσπάθεια των Ηνωμένων Εθνών, το Renault Group επαναβεβαιώνει την αποφασιστικότητά του να εργαστεί για μια ακόμη πιο ασφαλή και πιο προσιτή κινητικότητα, προς όφελος όλων των χρηστών των δρόμων.Κατά τη διάρκεια αυτής της διετούς συνεργασίας, το Renault Group θα μοιραστεί με τον Ειδικό Απεσταλμένο την τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει μέσω της μακροχρόνιας δέσμευσής του στον τομέα της οδικής ασφάλειας.To Renault Group υποστηρίζει τον ΟΗΕ στην προσπάθειά του για μείωση στο μισό του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, παγκοσμίως. Η ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ RENAULT GROUPΤο Renault Group εξελίσσει το όραμά του για μία υπεύθυνη κινητικότητα νέας γενιάς, με βάση τις δεσμεύσεις του να μειώσει τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων, να θέσει την ασφάλεια των χρηστών του δρόμου ως κορυφαία προτεραιότητα, να μελετήσει τη συμπεριφορά του οδηγού και να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία του προς την καινοτομία, να αναβαθμίζει συνεχώς το επίπεδο ασφαλείας των μοντέλων του, καθώς και των υπηρεσιών διάσωσης και παροχής βοηθείας.Η πολιτική και η δράση του Group για την οδική ασφάλεια ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση, που χωρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – πρόληψη, διόρθωση, προστασία και διάσωση – ενώ χρησιμοποιεί τεχνολογίες που παρεμβαίνουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τροχαία ατυχήματα. Αυτό το ταξίδι συνεχούς βελτίωσης, που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 50 χρόνια, βασίζεται σε μια μοναδική στον κόσμο βάση δεδομένων ατυχημάτων, στην τεχνογνωσία των εξειδικευμένων ομάδων και τη στενή συνεργασία με τις υπηρεσίες διάσωσης, την επιστημονική και ακαδημαϊκή κοινότητα, τους συνεργαζόμενους κατασκευαστές, αλλά και τις δημόσιες αρχές που εργάζονται όλοι μαζί με κοινό στόχο την αξιοποίηση της τεχνολογίας που βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, καθιστώντας την κινητικότητα ασφαλέστερη και προσβάσιμη από όλους.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣε έναν κόσμο όπου τα τροχαία δυστυχήματα παραμένουν η κύρια αιτία θανάτου παιδιών και νέων ηλικίας 5 έως 29 ετών (Π.Ο.Υ 2023), υπάρχει επιτακτική ανάγκη για συλλογικές προσπάθειες στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης και την προώθηση των στόχων για ασφαλέστερους δρόμους." Το 2021 υπολογίζεται ότι 1,19 εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα. Αυτά τα νέα στοιχεία του Π.Ο.Υ. μας δίνουν μια αίσθηση της φρίκης που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο επείγον να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με εταιρείες όπως η Renault, για να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό το μακελειό και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτή την μάστιγα που έχει πάρει τη μορφή μίας ύπουλης πανδημίας. Χωρίς την ενεργό συμμετοχή όλων των παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των θεσμικών και των δημόσιων φορέων, της κοινωνίας των πολιτών και του ιδιωτικού τομέα, αλλά και των κατασκευαστών αυτοκινήτων, δεν θα επιτύχουμε τον στόχο μας να μειώσουμε κατά το ήμισυ τον αριθμό των θυμάτων στους δρόμους, μέχρι το 2030. Συγχαίρω το Renault Group για την πρωτοβουλία και τη δέσμευση του να συμπορευθεί μαζί μας σε αυτή τη μάχη». Jean Todt, Ειδικός Απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική ΑσφάλειαΣτοιχεία και αριθμοί για την οδική ασφάλεια παγκοσμίως (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, 2023)…
- 1,19 εκατομμύρια θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021
- Η κύρια αιτία θανάτων μεταξύ παιδιών και νέων ηλικίας 15 έως 29 ετών
- Μόνο 7 χώρες (Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία και Σουηδία) έχουν εφαρμόσει τις βέλτιστες νομοθετικές πρακτικές του ΠΟΥ, σχετικά με πέντε αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων: υπερβολική ταχύτητα, κατανάλωση αλκοόλ και οδήγηση, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση κράνους και μη χρήση παιδικών καθισμάτων για τη μεταφορά παιδιών
- Μόνο 10 χώρες (Λευκορωσία, Μπρουνέι Νταρεσαλάμ, Δανία, Ιαπωνία, Λιθουανία, Νορβηγία, Ρωσική Ομοσπονδία, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Βενεζουέλα) κατάφεραν να μειώσουν τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε ποσοστό πάνω από 50% μεταξύ 2010 και 2021
- Το Group βελτιστοποιεί εδώ και πάνω από 50 χρόνια το επίπεδο ασφαλείας στα οχήματα του
- 600 μηχανικοί και τεχνικοί εργάζονται στον τομέα της ασφάλειας
- Πάνω από 2.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετίζονται με την ασφάλεια από το 1970
- 3 εξειδικευμένα, υπερσύγχρονα τεχνικά κέντρα στη Γαλλία:
- Εργαστήριο μελέτης ατυχημάτων, βιο-μηχανικής, και Ανθρώπινης Συμπεριφοράς με εμπειρία 55 ετών
- Κάθε μοντέλο της Renault διατίθεται πλέον με το σύστημα QRescue
- Κάθε ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό όχημα της Renault διαθέτει πλέον και το σύστημα Πρόσβασης στον Πυροσβέστη (Fireman Access)
- Περισσότεροι από 5.000 πυροσβέστες εκπαιδεύτηκαν σε 19 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τη Λατινική Αμερική