Ορισμένοι οδηγοί προτιμούν τα ανοικτά παράθυρα για εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν το αιρκοντίσιον , πιστεύοντας ότι η κατανάλωση καυσίμου δεν επηρεάζεται σημαντικά.
Η αλήθεια είναι ότι το αιρκοντίσιον αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου, καθώς ο συμπιεστής επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα, με την κατανάλωση να αυξάνεται έως και 10%.
Ωστόσο, σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα, η αεροδυναμική αντίσταση από τα ανοικτά παράθυρα είναι μεγαλύτερη από την επιβάρυνση που προκαλεί το αιρκοντίσιον. Αντίθετα, σε χαμηλότερες ταχύτητες, τα ανοικτά παράθυρα είναι πιο οικονομικά.
Συμπερασματικά, σε αστικές συνθήκες προτιμάμε τα ανοικτά παράθυρα, ενώ σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, η χρήση του κλιματισμού είναι πιο αποδοτική και οικονομική.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Το Ράδιο Θεσσαλονίκη είναι ο κορυφαίος ραδιοφωνικός σταθμός στη Βόρεια Ελλάδα. Γεννήθηκε από τα σπλάχνα της ελεύθερης ραδιοφωνίας. Το 1986 στην περίοδο προετοιμασίας του θεσμού τρεις ερασιτέχνες με αρκετά χρόνια στην «παρανομία» αποφασίζουν την δημιουργία του πρώτου συλλογικού ερασιτεχνικού Ραδιοφώνου στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Λευτέρης Μαρόγλου , ο Γιώργος Σερίδης και ο Στέφανος Διαμαντόπουλος. Λειτουργεί 18 ώρες την ημέρα και παίρνει την ονομασία της πόλης που το γέννησε ...ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Σε λίγο αυτή η ερασιτεχνική γωνιά των FM ακούγεται , αγαπιέται , αγκαλιάζεται από νέους ... κάθε ηλικίας. Το Ράδιο Θεσσαλονίκη γίνεται πλέον ο Νο 1 σταθμός στις πρώτες έρευνες ακροαματικότητας.
Comments are closed.