Κατά τα λεγόμενα του, ο κύριος «Φρόιντ» είπε κάποτε πως, «Η ερώτηση που δεν έχω απαντήσει ακόμη, παρά τα 30 χρόνια ερευνών, σχετικά με την ψυχή μιας γυναίκας, είναι η εξής: Τι πραγματικά θέλει μία γυναίκα;».
Όταν μία προσωπικότητα όπως ο Φρόιντ, δεν απάντησε στο ερώτημα αυτό, μπορεί να γνωρίζει κάποιος τι πραγματικά θέλει μια γυναίκα; Φυσικά και όχι! Όμως, αν σκύψει και επικεντρωθεί σε έναν τομέα μπορεί να αποκρυπτογραφήσει σε κάποιο βαθμό το γυναικείο μυαλό!
Μία έρευνα, η οποία έλαβε χώρα πρόσφατα από μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, μοιάζει να απάντησε στο ερώτημα αυτό. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τη σχέση των γυναικών, με το αυτοκίνητο τους.
Η πλειονότητα των γυναικών που συμμετείχαν σε αυτήν την έρευνα δήλωσε: Το πρώτο πράγμα που «κοιτά» σε ένα αυτοκίνητο είναι κατά πόσον είναι ασφαλές. Οι κυρίες, θέλει το αυτοκίνητο που οδηγούν καθημερινά να διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τα συστήματα ασφαλείας κατά την οδήγηση!
Επι της ουσίας, το σύνολο των ερωτηθέντων γυναικών απάντησε ότι «απαιτεί» να υπάρχουν στο αυτοκίνητο κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου και σύστημα αυτόματης πέδησης!
Επίσης μεγάλη βαρύτητα δίνουν στην πρακτικότητα του μοντέλου, αλλά και στους χώρους. Ειδικά οι «μανούλες» με παιδιά θα προτιμήσουν ένα άνετο και ευρύχωρο αυτοκίνητο το οποίο θα φιλοξενεί όλα τα παιδικά αξεσουάρ, παρά οποιοδήποτε άλλο, ακόμα κι αν αυτό ανήκει σε πιο premium κατηγορία.
Το γυναικείο φύλο θα νοιαστεί για την απόδοση ενός μοντέλου, αλλά θα προτιμήσει εν τέλει ένα αυτοκίνητο που είναι πιο οικονομικό στη χρήση, και με περισσότερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες.
Επίσης ενδιαφέρεται, ίσως πιο πολύ από τους άνδρες για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, και προτιμά περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κομμάτι του εξοπλισμού, να διαθέτει Navigation.
Σημαντικότερο στοιχείο της έρευνας, αποδεικνύει ότι το 80% των γυναικών, συγκεντρώνουν περισσότερες πληροφορίες με το μοντέλο που προτίθενται να αποκτήσουν, η οποία μάλιστα διαρκεί μέχρι και 5 μήνες πριν την τελική τους απόφαση!
Συνοψίζοντας, το γυναικείο φύλο όταν αποφασίσει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αφήνει στην άκρη τα συναισθήματα και λειτουργεί σύμφωνα με τη λογική, εκπληρώνοντας σε ποσοστό 90% τις ανάγκες τους!
Comments are closed.