RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
FIAT ABARTH 595 Competizione: Για λίγους!!!

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / FIAT ABARTH 595 Competizione: Για λίγους!!!

AUTO MOTOSPORTS

17/08/201708:59

FIAT ABARTH 595 Competizione: Για λίγους!!!

FIAT ABARTH 595 Competizione: Για λίγους!!!

Ήρθε για πολύ λίγους! Αναστατώνει στο κοίταγμά του, καθώς μοιάζει με τα υπόλοιπα 500αράκια αλλά δεν είναι ίδιο με αυτά! Η «μικρή» κροτίδα της Fiat, το 595 Competitione, κλέβει την παράσταση στους δρόμους, καθώς ξεχωρίζει χάρις στο νέο μυώδες ιταλικό στιλάκι και τον μοναδικό ήχο που αναδύεται από δύο διπλές εξατμίσεις της Record Monza, που κάνουν όλα τα κεφάλια να γυρίζουν ξαφνιασμένα!

Μπορεί να μοιάζει λιγάκι υπερβολικό στην όψη του, αλλά αυτός είναι και ο σκοπός της κατασκευής του. Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο, που κάνει ακόμη και μεγαλύτερα αυτοκίνητα να ζηλέψουν την υπεροχή της μοναδικότητάς του. Είχε δεν είχε η Fiat, κατάφερε να προσθέσει ακόμη 20 άλογα στον γνωστό μας 1.4 T-Jet από το Abarth με τους 160 ίππους, οι οποίοι αυξήθηκαν σε 180 hp χάρις στη νέα εξαιρετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου, το νέο εξελιγμένο φίλτρο της BMC και τη μεγάλη τουρμπίνα Garrett, η οποία κάνει «παπάδες»! Θα μου πείτε τώρα, πώς κατάφεραν οι Ιταλοί και χώρεσαν τόσα πολλά σε ένα αμάξωμα που το μεταξόνιό του δεν ξεπερνάει τα 2,3μέτρα; Ε! Εκεί κρύβεται και όλη η τεχνογνωσία της Fiat, που στα sport αυτοκίνητα ξέρει πώς να ξεσηκώνει το κοινό της.

Ο Σκορπιός της Abarth ξεχωρίζει και αποτελεί το κερασάκι στο σύνολο του 595 Competizione. Με μια δεύτερη ματιά εύκολα κανείς μπορεί να ξεχωρίσει τη διαφορά στις λεπτομέρειες που έδωσαν οι σχεδιαστές της Abarth, ξεκινώντας από τη βαφή του αυτοκινήτου, η οποία με το κόκκινο χρώμα της φωτιάς υποδηλώνει τον χαρακτήρα του. Οι ζάντες των 17’’ ξεχωρίζουν απόλυτα, καθώς συνυπάρχουν με τις μεγάλες δαγκάνες των φρένων της Brembo, τους προφυλακτήρες και τους πλαϊνούς μαρσπιέδες, την πίσω αεροτομή και τον απίστευτο διαχύτη εξατμίσεων και κάνουν τη διαφορά στο Look του 595 Competizione, συνοδευόμενοι από τον μελωδικό ήχο των απολήξεων.

Εσωτερικά οι σχεδιαστικές γραμμές που κάνουν το 595 να ξεχωρίζει είναι άκρως αγωνιστικές. Τα δύο μεγάλα μπάκετ καθίσματα με επένδυση carbon Fiber της Sabelt, κυριαρχούν με το άνοιγμα της πόρτας. Το τιμόνι είναι εργονομικό με αγωνιστικές γραμμές, όπως υποδηλώνουν τα paddles αλλαγής ταχυτήτων. Στο πάνω μέρος του φέρει επένδυση, με δέρμα αλκαντάρας, που δένει ομοιόμορφα με το σκίαστρο που έχει τοποθετηθεί επάνω από το καντράν. Το μεγάλο μπαρόμετρο στα αριστερά και το κόκκινο κουμπί με την ένδειξη Sport κλέβουν την παράσταση από το υπόλοιπο σύνολο του νέου πίνακα οργάνων. Η οθόνη 7’’ TFT είναι η ίδια που συναντάμε και στην έκδοση με τα 160 άλογα, αλλά αυτό που ενδιαφέρει τους γρήγορους οδηγούς είναι οι πληροφορίες που δίνει το trip computer που φιλοξενεί ένα G-Meter που εμφανίζει τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις του 596 Competizione. Για τα πίσω καθίσματα δεν το συζητάμε! Υπάρχει χώρος για τα μπαγκάζια 2 ατόμων στον χώρο των αποσκευών, που αυξάνει με το πέσιμο των πίσω καθισμάτων.

Αγωνιστική κροτίδα

Οδήγησα το 595 Competizione στους καινούργιους δρόμους της ορεινής Χαλκιδικής και αισθάνθηκα την ιδιαίτερη αγωνιστική διάθεση του κινητήρα των 180 ίππων, με τα 250 nm ροπής, οι οποίοι τελικά όχι μόνον βάζουνε φωτιά στην άσφαλτο, αλλά την ξηλώνουν κιόλας! Η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή αλλά χάρις στην καλή στήριξη των μπάκετ καθισμάτων, απολαμβάνεις το πάτημα του γκαζιού που τραβάει μέχρι εκεί που αντέχεις να το πατήσεις, παρασυρόμενος από τον ήχο των εξατμίσεων. Όταν πάτησα το κουμπί sport στη μεγάλη ευθεία της Αρναίας, τότε τα πάντα άλλαξαν! Η απόκριση έγινε αμεσότερη, το τιμόνι έσφιξε και οι σπορ αναρτήσεις έδειξαν πως ελέγχουν απόλυτα το κράτημα του αυτοκινήτου των 1100 κιλών, με το ESP βέβαια να είναι συνεχώς ενεργοποιημένο. Τα 225 χιλιόμετρα μπορεί να ακούγονται «κάπως» για ένα αυτοκίνητο σαν το 595 Competitione, αλλά αποτελούν την πραγματικότητα.

Κάπου εδώ είναι που χρειάζεται να αναφέρω και την ύπαρξη του συστήματος TTC (Τorque Transfer Control), που κατανέμει ομοιόμορφα τη ροπή στους τροχούς χάρις στην ηλεκτρονική λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού, το οποίο δίνει στα χέρια του σβέλτου οδηγού περισσότερη ασφάλεια στις κινήσεις του. Μήλον της έριδος αποτελεί το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μοιάζει με play station και υστερεί στη μετάδοση της ταχύτητας. Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν χωρούνε ολιγωρίες και σκορτσαρίσματα!

Η τιμή απόκτησης του Abarth 595 Competitione κυμαίνεται κοντά στις 30.000€. Ξέρω, θα μου πείτε πως με αυτά τα χρήματα υπάρχουν πολλά σπορ μοντέλα που θα μπορούσατε να αποκτήσετε. Όμως με πιο από όλα θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε; Άσε που έχει και σήμα που δαγκώνει!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #65 (05/08/2017-06/08/2017)

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

23.2.202520:54

Το FIRST® LEGO® League είναι ένα παγκόσμιο πρόγραμμα STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) που απευθύνεται σε παιδιά και νέους, με στόχο να τους εξοικειώσει με την καινοτομία και την πειραματική μάθηση. Οι συμμετέχοντες, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να χρησιμοποιήσουν ρομπότ LEGO® για

AUTO MOTOSPORTS

22.2.202509:30

  Η Kia Corporation αποκαλύπτει τον εξωτερικό σχεδιασμό των μοντέλων PV5 Passenger και PV5 Cargo, λίγο πριν από το δεύτερο «Kia EV Day», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Tarragona της Ισπανίας, αργότερα αυτόν τον μήνα. Το μεσαίου μεγέθους PV5, το

AUTO MOTOSPORTS

21.2.202520:00

  Η Hyundai Hellas, παρουσίασε επί ελληνικού εδάφους, το Inster, το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στο A -Segment που κατασκευάστηκε με προσανατολισμό την Ευρωπαϊκή αγορά. Βρεθήκαμε στην παρουσίαση και πήραμε μία σύντομη οδηγική γεύση από το νέο κάτοικο των Ελληνικών

AUTO MOTOSPORTS

21.2.202518:00

  Μια συνεργασία μεταξύ αθλητισμού, τεχνολογίας και σχεδίασης Η Kappa, μια εμβληματική μάρκα αθλητικών ειδών, έχει καθιερωθεί ως βασικός παράγοντας στην καινοτομία της κλωστοϋφαντουργίας, αναπτύσσοντας εξοπλισμό που συνδυάζει υψηλή απόδοση, άνεση και κομψό σχεδιασμό. Αυτή η προσέγγιση ευθυγραμμίζεται απόλυτα με

AUTO MOTOSPORTS

21.2.202515:02

  Το νέο Opel Grandland θέτει νέα πρότυπα προσφέροντας τεχνολογικές καινοτομίες, όπως το κορυφαίο στην κατηγορία σύστημα φωτισμού Intelli-Lux HD. Αυτό επιβεβαιώθηκε από την εξειδικευμένη κοινότητα του Driving Vision News. Το Opel Grandland τιμήθηκε με το σημαντικό βραβείο DVN Award 2025 στην κατηγορία ‘Best Front Lamps’, μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας. Ο Philipp Roeckl, Global Lead

AUTO MOTOSPORTS

20.2.202517:30

  Δύο μήνες έχουν περάσει από την EICMA 2024, όπου η Honda παρουσίασε τα EV FUN και EV Urban concepts – φέρνοντας πιο κοντά το συναρπαστικό, ηλεκτρικό μέλλον των δύο τροχών και όχι μόνο. Οι μηχανικοί της Honda R&D εφάρμοσαν

Rthess

Επικαιρότητα

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

24.2.202507:48

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή