RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
HONDA: Επιστρέφει το Prelude στην Ευρωπαϊκή αγορά – 25 χρόνια επιτυχίες στην Υβριδική Τεχνολογία

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / HONDA: Επιστρέφει το Prelude στην Ευρωπαϊκή αγορά – 25 χρόνια επιτυχίες στην Υβριδική Τεχνολογία

AUTO MOTOSPORTS

14/07/202411:30

HONDA: Επιστρέφει το Prelude στην Ευρωπαϊκή αγορά – 25 χρόνια επιτυχίες στην Υβριδική Τεχνολογία

Το όνομα «Prelude» παραπέμπει στην εισαγωγή μιας μουσικής σύνθεσης, γνωστής ως πρελούδιο

HONDA: Επιστρέφει το Prelude στην Ευρωπαϊκή αγορά – 25 χρόνια επιτυχίες στην Υβριδική Τεχνολογία

 

 

Η Honda γιορτάζει μία επιτυχημένη πορεία 25 ετών στην υβριδική τεχνολογία με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Prelude Concept και την ανακοίνωση της επιστροφής του μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο, εν όψει της παρουσίασής του στο κοινό στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, που διεξάγεται από τις 11 έως και τις 14 Ιουλίου 2024.

 

Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου στο Japan Mobility Show πέρυσι, το Prelude παρουσιάζει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη συναρπαστική οδηγική απόλαυση και την εξαιρετική αποδοτικότητα, ενσαρκώνοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Honda στην ηλεκτροκίνηση μέσα από ένα κομψό και δυναμικό πακέτο.

Το πρώτο Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια αποτελώντας έως και το 2001 μία συναρπαστική τεχνολογική πρόταση υψηλής απόδοσης για τη Honda και στις πέντε γενιές του. Το νέο μοντέλο τιμά το διάσημο όνομά του, προσφέροντας έναν ακαταμάχητο συνδυασμό στυλ και ποιότητας μαζί με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το όνομα «Prelude» παραπέμπει στην εισαγωγή μιας μουσικής σύνθεσης, γνωστής ως πρελούδιο, ορίζοντας μεταφορικά το αυτοκίνητο ως πρόδρομο μελλοντικών μοντέλων που ενσαρκώνουν τη δέσμευση της Honda στις σπορ επιδόσεις – και καταδεικνύοντας ότι η Honda φέρνει την «απόλαυση της οδήγησης» στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Prelude επιβεβαιώνει ότι τα υβριδικά συστήματα κίνησης συνεχίζουν να έχουν βαρύνουσα σημασία στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Honda – υποστηρίζοντας τη δέσμευσή μας ότι το 100% των πωλήσεων νέων οχημάτων θα αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μέχρι το 2040.

25 Χρόνια Υβριδικής Τεχνογνωσίας

Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την έλευση του επαναστατικού κουπέ Insight που αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη το 1999. Έκτοτε, η μάρκα έχει πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας κίνησης που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν την πιο ομαλή, βολική και οικονομικά αποδοτική μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.

Μετά την άφιξη του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου. Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ συναρπαστικής, δυναμικής οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.

Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα για την οποία ήταν ήδη γνωστό – με χαρακτηριστικά όπως τα καθίσματα Magic Seats και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων – χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA. Πέντε χρόνια αργότερα, η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Σήμερα, η mainstream γκάμα μοντέλων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV. Διαθέτοντας προηγμένα συστήματα κίνησης που εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, της υβριδικής και της κίνησης με τον θερμικό κινητήρα, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία χρήσης με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, προσφέροντας πολύ υψηλή απόδοση καυσίμου με χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

7.2.202518:51

  Το Audi e-tron GT quattro ήταν το κορυφαίο ηλεκτρικό και σπορ μοντέλο της Audi από το 2021, συνδυάζοντας επιβλητική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και δυναμικό χειρισμό. Όλες οι νέες εκδόσεις του e-tron GT έχουν βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την αυτονομία,

AUTO MOTOSPORTS

7.2.202517:34

  Το ATTO 2 έχει σχεδιαστεί για όσους επιθυμούν την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που προσφέρει ένα σε ένα προσιτό πακέτο, το οποίο συγχρόνως είναι κατάλληλο για κίνηση και εύκολη στάθμευση σε αστικούς δρόμους. Έρχεται να πλαισιώσει το μεγαλύτερο

AUTO MOTOSPORTS

7.2.202515:30

Ο ΔΕΗ Tour of Hellas βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης κατά την πρώτη συνάντηση της Διυπουργικής Ομάδας Εργασίας την οποία συντόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου. Ο εθνικός μας αγώνας χαρακτηρίστηκε ως μία «καλή πρακτική της κεντρικής στρατηγικής της

AUTO MOTOSPORTS

6.2.202517:08

  Η Opel Βελμάρ διοργανώνει Bazaar Μεταχειρισμένων στις εκθέσεις της σε Αθήνα, Ηράκλειο & Χανιά, έως 15 Φεβρουαρίου. Η Opel Βελμάρ ανοίγει τις πόρτες της στους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να αποκτήσουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο Opel σε ένα μοναδικό bazaar με προνόμια

AUTO MOTOSPORTS

6.2.202516:19

  Η DS:  Ένα πραγματικό είδωλο του 20ού αιώνα Όταν παρουσιάστηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 1955, κάτω από την επιβλητική θολωτή οροφή του Grand Palais στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η DS έγινε αμέσως φαινόμενο. Σχεδιασμένη από τον Flaminio Bertoni,

AUTO MOTOSPORTS

6.2.202515:30

  Oι “μεγαλύτεροι” από την παρέα ακροατών του Ράδιο Θεσσαλονίκη, θα θυμάστε την ταινία επιστημονικής φαντασίας Μetropolis όπου για πρώτη φορά είδαμε, αρκετά ιπτάμενα αυτοκίνητα, όπου οι ειδικοί της εποχής εκείνης υποστήριζαν, ότι το 2025 θα είναι μια εποχή όπου

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή