Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ φιγουράρει στην ελληνική αγορά το νέο Renault Megane, σε μια κατηγορία που κατά μέσο όρο προσφέρει πολλά από τα στοιχεία στον μέσο οδηγό. Διανύοντας πλέον την τέταρτή του γενιά, το Megane εμφανίζεται με διπλό χαρακτήρα! Από τη μια είναι ο άπλετος δυναμισμός που το διέπει και από την άλλη η ετοιμότητα που εμφανίζει χάρις στη λειτουργικότητα των εφαρμογών της τελευταίας τεχνολογίας.
Από την πρώτη κιόλας ματιά το νέο Renault Megane δείχνει τόσο τη φρεσκάδα του όσο και τη διαφορετικότητά του. Η νέα πλατφόρμα κατασκευής τού έχει δώσει μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, στοιχεία τα οποία εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο οι Γάλλοι σχεδιαστές, προσθέτοντας φρέσκες πινελιές στην ελκυστική σιλουέτα του, η οποία φαντάζει ιδιαίτερα φρέσκια, δυναμική και εντυπωσιακή. Από την πρώτη ματιά κανείς μπορεί να καταλάβει τις διαθέσεις του νέου hatchback, ξεκινώντας από την αρκετά μικρή απόστασή του από το έδαφος.
Τα νέα φωτιστικά σώματα είναι τύπου Led και στην κυριολεξία «ανάβουν φωτιές» στο πέρασμά τους, καθώς δημιουργούν ένα τρισδιάστατο χρωματικό εφέ που κάνει τη διαφορά. Στο πίσω τμήμα του δε, τα νέα φώτα φτάνουν μέχρι το κέντρο της πέμπτης πόρτας και εντυπωσιάζουν με το άναμμά τους.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν ωραίο χρωματικά, άνετο στο εσωτερικό του, το οποίο είναι υπενδεδυμένο με υλικά κορυφαίας ποιότητας, με ανασχεδιασμένο εργονομικό τιμόνι που πάνω του ενσωματώνονται αρκετά λειτουργικά χειριστήρια, τα οποία προσφέρουν στον οδηγό καλύτερη επαφή με τις περισσότερες λειτουργίες εξυπηρέτησης, εκτός από το «κρυφό» χειριστήριο του ηχοσυστήματος, το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται όπισθεν του τιμονιού, μακριά από τα μάτια του οδηγού.
Επίσης, το κουμπί του cruise control εξακολουθεί να βρίσκεται ενσωματωμένο στην κεντρική κονσόλα δίπλα από το χειρόφρενο.
Η μεγάλη οθόνη των 8.7 ιντσών, τύπου τάμπλετ, είναι εφοδιασμένη με το λειτουργικό σύστημα R-Link 2 και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό και τους επιβάτες του Megane να διαμορφώσουν αυτοί το προφίλ που τους αρέσει, επιλέγοντας μέσα από 6 διαφορετικά προγράμματα.
Εμφανισιακά, η νέα οθόνη μπορεί να κλέβει την παράσταση στο εσωτερικό της καμπίνας, χάρις στον γνώριμο τεχνολογικό αέρα που αποπνέει στους επιβάτες, όμως από την άλλη καταφέρνει και δυσκολεύει τον οδηγό που δεν είναι εξοικειωμένος μαζί της. Η άνεση των πίσω καθισμάτων περιορίζεται σε δύο μεγαλόσωμους ενήλικες και ένα παιδί ανάμεσά τους, καθώς παρεμβάλλεται μία χοάνη κάτω από τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Πάρα ταύτα, τα μπροστινά καθίσματα είναι άνετα, διαθέτουν πλευρική στήριξη και σε κάποιες εκδόσεις περιλαμβάνουν και λειτουργία μασάζ!
Το Renault Megane της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον turbo diesel common rail του 1.5 λίτρων dCi απόδοσης 120 ίππων στις 4000 rpm/min, ο οποίος είναι ροπάτος, καθώς εμφανίζει δύναμη από τα χαμηλά, δεν παρουσιάζει κραδασμούς ή θορύβους και καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο. Στο δικό μας Μegane η κατανάλωση καυσίμου κυμάνθηκε μεταξύ 3,5-4,5 lit. Μεγάλο ρόλο στην οικονομία παίζει η εφαρμογή του συστήματος start/stop και του ESW, του άλλου συστήματος ανάκτησης ενέργειας, η οποία αποθηκεύεται κατά τη διάρκεια της πέδησης.
Τόσο η αρμονική λειτουργία κύλισης του αυτοκινήτου όσο και οι καλές επιδόσεις του κινητήρα οφείλονται στην άψογη συνεργασία με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο ανταποκρίνεται στις ανάγκες μετακίνησης του σύγχρονου οδηγού.
Οι αρχικές τιμές του Renault Megane ξεκινούν από 17.150 για τη βενζινοκίνητη έκδοση και τις 18.890 € για την πετρελαιοκίνητη και φτάνουν εκεί που θέλει ο πελάτης!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Renault Megane 1.5 TDCi 120 Hp 6 speed
Κυβισμός (cc) 1.461
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11.3 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187
Μέση Κατανάλωση 3.8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 95 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 85.5 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 4.359
Πλάτος (μέτρα) 1.814
Ύψος (μέτρα) 1.447
Βάρος (κιλά) 1.205
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 469
Τιμή (από…) 18.890
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #67 (19/08/2017-20/08/2017)
Comments are closed.