Την τελευταία πενταετία, ζούμε σε μια εποχή της αυτοκίνησης όπου, η τεχνολογία κυριαρχεί και σβήνει αρκετές συνήθειες του παρελθόντος, στον βωμό της εξέλιξης, η οποία ….σπρώχνεται στην ηλεκτροκίνηση.
Η Ιαπωνική Suzuki, είναι μία από τις εταιρίες η οποία δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω στις αλλαγές αυτές οι οποίες αυξάνουν στο έπακρο την αποτελεσματικότητα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης ενός οδηγού.
Οδήγησα το νέο Suzuki Vitara, με το νέο sportive style, για περισσότερα από 1.000χλμ. σε όλα τα τερέν, και θυμήθηκα, πόσο δημοφιλές ήταν ο χαρακτήρας του καθώς αποτελούσε ένα αυτοκίνητο που κάλυπτε πολλές ανάγκες ταυτοχρόνως, και κατάφερνε πάντα να βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου!
Ανανεωμένο..
Μπορεί να ανανεώθηκε, όμως δεν έχασε κάτι από την σχεδιαστική φιλοσοφία του, η οποία μπορεί μεν να είναι αρκετά sportive, διατηρεί όμως την επιβλητικότητα του, και πάνω από όλα είναι ένα «φιλικό» SUV το οποίο συνυπάρχει με άνεση στα κέντρα των πόλεων, καθώς παρκάρει και κινείται με ευκολία. Σίγουρα είναι ένα ετοιμοπόλεμο SUV για την «περιπέτεια» της διπλανής πόρτας, και κατά την άποψη μου ιδανικό, γιατί ανταποκρίνεται πλήρως, στις ανάγκες της ελληνικής πραγματικότητας.
Στα εντός…
Η ψηλή θέση του οδηγού κάνει τη διαφορά σε όλα τα σημεία! Απολαμβάνοντας τα μεγάλα ρυθμιζόμενα καθίσματα και κοιτάζοντας από τους επίσης ευκρινέστατους καθρέπτες, και τα υλικά επένδυσης, με ευκολία αντιλαμβάνεσαι ότι μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή τους, καθώς από ανέκαθεν τα Vitara αποτελούσαν ένα από τα διαχρονικά μοντέλα της Suzuki, καθώς αντιστεκόταν απέναντι στο χρόνο και τις καυτές ακτίνες του ήλιου!
Το νέο Vitara 1.4 Ηybrid 48v, φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες, με τα μπαγκάζια ή τον outdoor εξοπλισμό τους, ο οποίος φιλοξενείται με ευκολία στις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα τα οποία… όλοι μας χρειαζόμαστε σε ένα ταξίδι!
Όσον αφορά την κύλιση του Γιαπωνέζου; Αυτή είναι κάτι παραπάνω από καλή, καθώς διατηρεί την άνεση στην καμπίνα επιβατών σε υψηλά επίπεδα χάρις την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία έχει τον ιδανικότερο προσανατολισμό για να απορροφήσει τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων.
Εκτός αυτού κινήθηκα σβέλτα σε κάποιον ήπιο χωματόδρομο, παρότι δικίνητο το Vitara μου, και είχα την αίσθηση ότι οδηγούσα την τετρακίνητη εκδοχή του. Σε όλο το μήκος της διαδρομής ένιωθα τις γονατιές Mc pherson να είναι σε εγρήγορση, και ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, να συμβάλει τα μέγιστα στην άνεση των επιβατών, ενισχύοντας παράλληλα την ασφάλεια του συστήματος διεύθυνσης που είναι ακριβέστατο και χαρίζει άπλετη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Το βίωσα καλά στο πετσί μου οδηγώντας στις στροφές του
Ευχάριστο & αποδοτικό
Ξεκινώντας το τετρακύλινδρο moteur των 1.400κ.εκ. που συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης (mild hybrid) 48v, νιώθεις ότι στο Vitara κυριαρχεί μια ηρεμία καθώς κανένας ήχος δεν αναδύεται από τη λειτουργία του η οποία είναι υποδειγματική, και ανταποκρίνεται με ευκολία στις χαμηλές στροφές. Βέβαια στο ταξίδι μου, απόλαυσα την αποδοτικότητά που τον διακρίνει ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές απολαμβάνοντας ωραία γκάζια, και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες κούμπωναν…. Με πολύ σιγουριά! Η μέση κατανάλωση στο ταξίδι μου κυμάνθηκε κοντά στα 6 lit/100km, και σε πολλές των περιπτώσεων στα 5,5lit/100km.
Συστήματα Υποβοήθησης
Άξιο λόγου, ο εφοδιασμός των συστημάτων υποβοήθησης, από την αρχική του ακόμη έκδοση, την GL, η οποία εναρμονίζεται με τις τελευταίες οδηγίες της Ε.Ε. που απαιτούν κάθε αυτοκίνητο παραγωγής να περιλαμβάνει στον standard εξοπλισμό. Αρκετές από τις λειτουργίες των συστημάτων υποβοήθησης προβάλλονται στα μάτια του οδηγού, μέσα από την οθόνη 9 ιντσών, η οποία είναι εύκολη στη χρήση της.
Η άποψη μου…
Από 20.580€, μπορεί να αποκτήσει κανείς το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid, το οποίο κατά τη γνώμη μου, αποτελεί, ένα από τα καλύτερα SUV στην αγορά, το οποίο πλέον και με την προσθήκη του, καλά «προικισμένου» πακέτου εξοπλισμού, ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες της ελληνικής πραγματικότητας, καθιστώντας το ως μία από τις καλύτερες επιλογές! Τώρα, σε όλα τα πιο πάνω, προσθέστε και την 5 ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000χλμ, της SUZUKI.
Στη Θεσσαλονίκη, δείτε το στην SUZUKI Sfakianakis, που βρίσκεται στα «πράσινα φανάρια» του αεροδρομίου.
Comments are closed.