RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS

AUTO MOTOSPORTS

26/11/202412:24

Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS

Το EX30 είναι το πιο μικρό μοντέλο στην ιστορία της Volvo, διαθέτει μεγάλη αυτονομία, απίστευτες επιδόσεις και σούπερ τιμή.

 

Οδηγούμε το Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS

Η σουηδική Volvo, εδώ και δεκαετίες πρωτοστατεί στις τεχνολογικές καινοτομίες, και μάλιστα σε πολλές των περιπτώσεων διαμορφώνουν θετικά, ένα  μεγάλο τμήμα της αγοράς αυτοκινήτου! Με την παρουσίαση της ηλεκτρικής γκάμας, κατάφερε να ταράξει τα νερά του ανταγωνισμού, και να θέσει εκ νέου ψηλά τον πήχη των πωλήσεων, κατασκευάζοντας το ΕΧ30, προσελκύοντας αγοραστές της premium κατηγορίας των EVS.

Μικρό στο μάτι…

Όταν το πρωτοαντίκρισα το ΕΧ30, προσπαθούσα να καταλάβω γιατί το «βάφτισαν» μικρό, ενώ πρόκειται για ακόμη ένα επιβλητικό μοντέλο της Volvo cars, το οποίο τόσο με τον όγκο του, όσο και με τον σχεδιασμό του, αποτελεί ένα μεγάλο και πολυτελές suv, που ακολουθεί μια άκρως πολιτισμένη πορεία δίπλα, στην υπόλοιπη γκάμα Volvo.

Πίσω από το τιμόνι του, πέρασα μια ωραία εβδομάδα, χωρίς να αγχωθώ και να πιεστώ για την αυτονομία της μπαταρίας του, διανύοντας μάλιστα 600km απολαμβάνοντας τις εντυπωσιακές του επιδόσεις, οι οποίες ξεσηκώνουν ευχάριστα, ανυποψίαστους οδηγούς, ικανοποιώντας στο έπακρο τις εντολές τους.

Κύριο χαρακτηριστικό του, η κλειστή μάσκα με τα Led φώτα σε σχήμα “Σφυριού του Thor” τα οποία προσθέτουν έναν άλλο τόνο στην εμφάνιση του ΕΧ30, η οποία καταλήγει στην πίσω μεγάλη κολώνα, ενισχύοντας σημαντικά τον πολύ μικρό αεροδυναμικό συντελεστή 0,28cd. Την εικόνα της sportive εμφάνισης του ΕΧ30 συμπληρώνουν και οι ζάντες 19΄΄οι οποίες δίνουν άλλον αέρα στην κίνηση του αυτοκινήτου.

 Scandinavian Living

 Το εσωτερικό του EX 30 μελετήθηκε πολύ από τους designer της σουηδικής εταιρείας, οι οποίοι προσπάθησαν με νέες σχεδιαστικές παρεμβάσεις όπως είναι το χερούλι της πόρτα και οι διακόπτες των παραθύρων, που αναζητά ένας οδηγός κατά την παρθενική του είσοδο στο εσωτερικό του.

Στα εντός η μεγάλη κάθετα προσανατολισμένη οθόνη των 12,3’’ κάνει παπάδες, καθώς διαθέτει άπλετη συνδεσιμότητα 5G , και μέσα από τα πολλά μενού της ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου! Χωρίς μία μικρή «ξενάγηση» από το  εξειδικευμένο προσωπικό της Volvo cars, δεν είναι εφικτή η χρήση της, καθώς η εξοικείωση  θεωρείται απαραίτητη.

Τα περισσότερα υλικά που πλαισιώνουν το εσωτερικό του ΕΧ30, προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά τα οποία προετοιμάζει με επιτυχία μία, επίσης σουηδική εταιρεία ανακύκλωσης. Η Volvo καταφέρνει να κάνει πράξη στα αυτοκίνητα της την οικολογική συνείδηση και το ενδιαφέρον για το περιβάλλον.

Μάλιστα καινοτομεί για ακόμη μια φορά χρησιμοποιώντας ένα τεχνολογικά προηγμένο υλικό επένδυσης από Nordico, το οποίο προέρχεται από υλικά βιολογικής προέλευσης από τη φύση της Σκανδιναβίας, αλλά και μπουκάλια pet.

Πάντως για να μπείτε στο ΕΧ30, χωρίς τη χρήση της «ειδικής» κάρτας κλειδί όμοια με πιστωτική, δεν είναι εφικτό! Με την ίδια κάρτα εκκινεί και ο ηλεκτροκινητήρας του ΕΧ30, αφού πρωτίστως η κάρτα τοποθετηθεί σε συγκεκριμένη θέση!

Βέβαια στη διάθεση του ιδιοκτήτη, υπάρχει και μια εφαρμογή τύπου keyless, διαθέσιμη για smartphone, θα ξεκλειδώνει την πόρτα, μόλις πλησιάζει ο οδηγός.

Ο φύλακας άγγελος των επιβατών του ΕΧ30, δεν είναι άλλος από τα πολλά συστήματα  ADΑS της Volvo τα οποία πλέον διαθέτουν μια σύγχρονη φανταστική  λειτουργία που ειδοποιεί τον οδηγό για ποδήλατα, πεζούς, πατίνια, και διερχόμενα οχήματα που πλησιάζουν, κατά τη διάρκεια που κάποιος επιβάτης ανοίξει την πόρτα του. Το έζησα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από κάποιο διερχόμενο πατίνι, όπου το σύστημα σε κλάσματα δευτερολέπτου εντόπισε άμεσα και ειδοποίησε!

Στην ψυχή του…

Το νέο Volvo EX30  διατίθεται σε δύο super εκδόσεις! Στην πρώτη εκδοχή Single Motor η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και η ισχύς που παράγεται αποδίδει 272 ίππους! Είπατε κάτι αγαπητοί αναγνώστες? Η αυτονομία φτάνει στα 344 χιλιόμετρα και η extended range στα 475 χιλιόμετρα.

Η 2η απίστευτη εκδοχή του ΕΧ30, η Twin Motor, διαθέτει τετρακίνηση, και αποδίδει 428 ίππους, οι οποίοι στην κυριολεξία βάζουν φωτιά στην άσφαλτο! Η δε αυτονομία για ένα τέτοιο suv είναι υποδειγματική καθώς αγγίζει τα 450 km. Εγώ απόλαυσα την οδήγηση της δικίνητης έκδοσης με την οποία ένιωσα απολύτως ξε- αγχωμένος, καθώς είδα μεγάλη αξιοπιστία στην αυτονομία της μπαταρίας, περίπου 400km έκανα, με μία φόρτιση, αλλά απόλαυσα ταυτόχρονα τα τρελά γκάζια και τις απίστευτες επιταχύνσεις όπου τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,3’’ που σπάει στην κυριολεξία τα χρονόμετρα!

Όσο για την τελική ταχύτητα; Η Volvo σαν πρωτοπόρος στην ασφάλεια των επιβατών, έχει θέσει περιοριστή τελικής ταχύτητας στα 180km για να κοιμόμαστε ..όλοι μας καλύτερα!

Στον δρόμο..

 Δεν θέλει πολύ για να καταλάβεις ότι οδηγείς ένα SUV της Premium κατηγορίας! Μεγάλο ατού στο ΕΧ30 η υποδειγματική ποιότητα κύλισης, η οποία προδιαθέτει τον οδηγό στην απόλαυση της οδήγησης η οποία κατά τη διάρκεια της διαδρομής ξεδιπλώνει τις κρυφές αρετές της. Η απουσία θορύβων, βοηθά τον οδηγό να εστιάσει στον δρόμο απολαμβάνοντας την εξαιρετική πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, και να αντιληφθεί στο έπακρο το καλοστημένο σετάρισμα της ανάρτησης του ΕΧ30, το οποίο ακολουθεί πιστά την καλή “συνταγή” της Volvo, με γονατιές Mc person στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου, και Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εστιάζοντας έτσι, περισσότερο την άνεση των επιβατών, και των πίσω καθισμάτων. Οι κλίσεις του αμαξώματος στα κλειστά στροφιλίκια αποτελούν απόλαυση και πρόκληση στα χέρια ενός οδηγού, καθώς το μικρό SUV προσφέρει εκτός από άνεση, άπλετη ασφάλεια, και πολλά ξεκούραστα ταξίδια!

Τι ρεύμα καταναλώνει;

Ποτέ δεν συγκρίνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τους θερμικούς κινητήρες! Έκανα ένα μεγάλο ταξίδι από την Θεσσαλονίκη στην Ξάνθη με την ταχύτητα των 120km/h, βλέποντας μία κατανάλωση της τάξεως των 19kwh/100km, η οποία ήταν αρκετή για να πάω και να επιστρέψω στην θεσσαλονίκη. Ο ανεφοδιασμός του στους ταχυφορτιστές της επίσης Σουηδικής ΙΚΕΑ φόρτισαν εκ νέου τις κυψέλες των μπαταριών του, για να βγάλω τις διαδρομές της εβδομάδας όλης εντός πόλεως, καταναλώνοντας περίπου 13kwh/100km!

Μου άρεσε πολύ η έγκαιρη ειδοποίηση για την αυτονομία της μπαταρίας, όπως και η digital ενημέρωση για τους κοντινότερους σταθμούς φόρτισης σε όλη την ελληνική επικράτεια!

Με βοήθησε πολύ ο φορτιστής on board, ο οποίος επέτρεψε να πάρω φόρτιση 22kw, συνεχίζοντας απροβλημάτιστα το ταξίδι μου.

Κλείνοντας θα ήταν παράλειψη μου να μην αναφερθώ στο κόστος απόκτησης του τεχνολογικά προηγμένου Volvo EX30. Η αρχική τιμή ξεκινά από τα 37572€, χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης, ενώ για την έκδοση extended range που οδήγησα, απαιτούνται 42966€ (χωρίς όφελος επιδότησης).

Νομίζω πως οι λάτρεις των ποιοτικών suv, πριν επιλέξουν αυτοκίνητο καλό είναι να καθίσουν στη θέση οδήγησης του Volvo EX30, και να πάρουν μία γεύση της ποιοτικής αξίας του μεγάλου, μικρού της Volvo Cars.

 

 

 

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

5.12.202415:27

  Από σήμερα 5 Δεκεμβρίου και σύμφωνα με τη 4η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στούς λογαριασμούς των 779 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», θα πιστωθεί, το ποσό των 3.730.287,49 ευρώ. Από αυτά, ποσό 2.684.398,52 ευρώ αφορά 661 φυσικά πρόσωπα. Συνολικά, θα επιδοτηθούν 830 ηλεκτρικά οχήματα.

AUTO MOTOSPORTS

5.12.202415:08

Σε μία όμορφη τελετή που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσία πλήθους στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου, η Mercedes-Benz απέσπασε για ακόμη μία χρονιά μία σημαντική διάκριση από τον ανεξάρτητο οργανισμό “Superbrands”, ο οποίος εδώ και 29

AUTO MOTOSPORTS

5.12.202414:41

H Subaru Europe, θυγατρική της SUBARU CORPORATION, ανακοίνωσε ότι το νέο Forester (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστεριών στις δοκιμές ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2024. Το νέο Forester κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις

AUTO MOTOSPORTS

4.12.202417:00

Η Ford αποκάλυψε σήμερα το Puma Gen-E, το νέο και πιο πρόσφατο μέλος της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών της οχημάτων, τα οποίο εισάγει για πρώτη φορά τη φιλοσοφία μηδενικών εκπομπών ρύπων στο μοντέλο της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην

AUTO MOTOSPORTS

4.12.202415:52

H CUPRA ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στη Formula E ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Kiro Race Co. Η νέα ομάδα CUPRA KIRO θα παλέψει για το πόντιουμ στον πιο  υψηλού κύρους  e-racing διαγωνισμό του κόσμου. Η αντισυμβατική μάρκα θα

AUTO MOTOSPORTS

4.12.202414:30

Το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης «00» της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo 33 Stradale ολοκλήρωσε μια ιδιαίτερα απαιτητική δοκιμασία στη θρυλική πίστα του Nardo!  Πρόκειται για μια από τις πλέον εξελιγμένες και πλήρεις εγκαταστάσεις δοκιμών στον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνεται και μια διάσημη

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή