Η Nissan Motor Co., Ltd., πρωτοτύπησε και πάλι με την παρουσίαση του νέου ηλεκτροκίνητου Nissan Leaf, το οποίο θα κατασκευάζεται πλήρως στη γραμμή παραγωγής οχημάτων στο εργοστάσιο του Sunderland της μεγάλης Βρετανίας, το αργότερο μέχρι το τέλος του χρόνου.
Με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποίησε η Nissan σε Αγγλία και ΗΠΑ, σηματοδοτεί την παγκόσμια ηγετική θέση που κατέχει στην κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με μηδενικούς ρύπους.
Όσον αφορά το νέο Nissan Leaf, έρχεται για να ξεσηκώσει, να αλλάξει σκέψεις σε όσους από εμάς κοιτάζουμε το μέλλον κατάματα αναζητώντας προηγμένες τεχνολογίες και φυσικά το ζητούμενο, το οποίο δεν είναι άλλο από την αυτονόητη αυτονομία που πρέπει να διαθέτει ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
Οι μπαταρίες του νέου Nissan LEAF είναι ιόντων Λιθίου, εξακολουθούν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Oppama, όμως διαθέτουν περισσότερη ενέργεια στο αυτοκίνητο, η οποία είναι ικανή για να καλύψει απόσταση 378 χιλιομέτρων. Ο χρόνος για μία πλήρη φόρτιση που απαιτείται είναι 8 ώρες και για μία φόρτιση ανάγκης σε κάποιο από τα σύγχρονα πάρκινγκ των ευρωπαϊκών χωρών είναι 40 λεπτά.
Στα δύσκολα από το ξεκίνημά του
Ένα ζευγάρι από τη Σκωτία οδήγησε ένα τροποποιημένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Nissan LEAF, το οποίο έφερε τη διακριτική ονομασία AT-EV (ηλεκτροκίνητο όχημα παντός εδάφους).
Ο Chris και η Julie Ramsey, ένα ζευγάρι Σκωτσέζων, έγιναν γνωστοί τερματίζοντας το σκληροτράχηλο Ράλι Μογγολίας στο Ulan-Ude, το περασμένο Σάββατο. Κάλυψαν 8.000 μίλια με το Leaf AT-EV, ξόδεψαν 100 λίρες σε κόστος ηλεκτρικού ρεύματος και χρειάστηκαν 111 φορές να φορτίσουν τις μπαταρίες του μέχρι να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού στη Μογγολία.
Σε ολόκληρη την Ευρώπη ο Chris και η Julie χρησιμοποίησαν ένα εκτεταμένο δίκτυο ταχυφορτιστών, που προσφέρουν φόρτιση της μπαταρίας κατά 80% σε μόλις 30 λεπτά. Ωστόσο, από τη στιγμή που διέσχισαν τη Βουλγαρία, αλλά και πέρα από αυτήν, βρέθηκαν αντιμέτωποι με έναν περιορισμένο αριθμό επιλογών ταχείας φόρτισης και αντ’ αυτού στράφηκαν σε μια ποικιλία εναλλακτικών λύσεων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας που περιελάμβαναν μπαρ, καφετέριες, ξενοδοχεία, ξενώνες, κουρείο, ταχυδρομείο, συνεργεία, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και εκθέσεις γεωργικών μηχανημάτων, ένα αστυνομικό τμήμα καθώς και τρεις πυροσβεστικούς σταθμούς στη Ρωσία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάστηκε να “επιστρατεύσουν” μέχρι και έναν εκπαιδευμένο ηλεκτρολόγο, προκειμένου να συνδέσει το LEAF απευθείας με έναν πυλώνα ηλεκτρικής ενέργειας, στη μέση ενός δάσους της Σιβηρίας!
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #74 (07/10/2017-08/10/2017)
Comments are closed.