Η Nissan ανακοίνωσε ότι η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή των οχημάτων της με τεχνολογία e-POWER ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο μονάδες στα τέλη Οκτωβρίου. Σήμερα, τα οχήματα e-POWER πωλούνται σε 68 αγορές σε όλο τον κόσμο.
Η μοναδική τεχνολογία της Nissan, το e-POWER χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης μικρής χωρητικότητας και μία μπαταρία ιόντων λιθίου για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα – ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του κινεί τους τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εμπειρία οδήγησης ηλεκτρικού οχήματος, που χαρακτηρίζεται από ισχυρή επιτάχυνση και απόκριση αλλά και πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Η Nissan κυκλοφόρησε το e-POWER για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 2016 με το Note e-POWER. Έκτοτε, η διαθεσιμότητα του καινοτόμου συστήματος μετάδοσης κίνησης έχει επεκταθεί στα Kicks και X-Trail και στο μίνι βαν Serena. Το οικονομικό έτος 2023, το 42,6% των οχημάτων Nissan που πωλήθηκαν στην Ιαπωνία ήταν e-POWER.
Στην Κίνα, το e-POWER έγινε διαθέσιμο το 2021 με το sedan Sylphy e-POWER και σήμερα είναι διαθέσιμο και στο X-Trail.Στην Ευρώπη, οι εκδόσεις e-POWER των X-Trail και Qashqai κυκλοφόρησαν το 2022, με συνολικά περισσότερες από 140.000 πωλήσεις.
Η Nissan σχεδιάζει να λανσάρει το e-POWER στις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Comments are closed.