Το εναρκτήριο λάκτισμα για την κατασκευή της 6ης Προβλήτας στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, κόστους 200 εκατ. Ευρώ, τοποθετείται χρονικά για τις αρχές του φετινού καλοκαιριού με προβλεπόμενη αποπεράτωση περί το 2028-2029.
Για την χρονική μετάθεση υλοποίησης της 6ης Προβλήτας “φρόντισε” το ελληνικό κράτος με την γραφειοκρατία, τις αβελτηρίες και τις αστοχίες του, που μάλιστα ακόμη στερούν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αξιόπιστες και σύγχρονες οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις.
Η νέα Πρόεδρος του ΟΛΘ, Αγγελική Σαμαρά, Καθηγήτρια Λογιστικής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, είναι μη εκτελεστική, που σημαίνει πως το “κουμάντο” στο λιμάνι το κάνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, κ. Γιάννης Τσάρας.
Ο ΟΛΘ έχει ήδη υλοποιήσει από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια των ιδιωτών επενδύσεις περίπου 70 εκατ. ευρώ και καταγράφει ανθηρά οικονομικά μεγέθη έχοντας γεμάτο ταμείο με 123 εκατ. ευρώ και δίνοντας ένα εξαιρετικό μέρισμα στους μετόχους του για την περσινή χρήση του 2024.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.