RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Comments are closed.

Αρχική / BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

03/07/202416:00

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γράφει thessnews

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του επαγγελματικού περιβάλλοντος. Με την αυξανόμενη ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαφανίσει ορισμένα επαγγέλματα ενώ θα ενδυναμώσει άλλα, το Marketing Club Greece αποφάσισε να εξετάσει πώς μπορεί η επιστήμη του μάρκετινγκ να επιβιώσει και να προσαρμοστεί απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Business Neyworking Event του Marketing Club Greece στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου στο EVDOMOS Multi Event City Loft, με μεγάλη προσέλευση από επιχειρηματίες και στελέχη του χώρου του marketing, της διαφήμισης και των digital media. Τα Marketing Hunger Games, παρουσίασαν την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, ενώ το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή.

Οι τρεις ομιλητές εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι, παρόλο που μια ζωή χωρίς μάρκετινγκ και διαφήμιση θα μπορούσε να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα, η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει ισορροπία, καθώς «χωρίς σκοτάδι δεν υπάρχει φως».

Οι ομιλητές υπερτόνισαν επίσης τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που, στα χέρια ενός κατάλληλου επαγγελματία, μπορεί να παράγει καλύτερα αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Η Ηλιάδα Κοθρά ανέφερε ότι τα brands μπορούν να αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής επεσήμανε ότι τα ρομπότ θα εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς διαφοροποίηση ή εξέλιξη, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο Νίκος Μπρούμας αναφέρθηκε στο storytelling και το πώς η διαφήμιση αφηγείται ιστορίες που γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που μόνο ο άνθρωπος κατέχει.

Οι ερωτήσεις του κοινού ήταν ποικίλες με στόχο να δυσκολέψουν τους ομιλητές. Ωστόσο, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που προσφέρει μεγάλη αξία στις εταιρείες, και έτσι τα ρομπότ αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.

To Marketing Club Greece έχει κλείσει 13 χρόνια ζωής, μετρά περισσότερα από 500 μέλη και φιλοδοξεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη κοινότητα εξειδικευμένων στελεχών marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται και ανοίγουν καινούριους ορίζοντες και δυνατότητες προόδου. Οι επαγγελματίες που θα ξεχωρίζουν θα είναι εκείνοι με υψηλή συναισθηματική αντίληψη, δημιουργική σκέψη και ικανότητα να προγραμματίζουν σωστά και ευφάνταστα την τεχνητή νοημοσύνη».

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202420:19

  Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σε ανακοίνωσή του, από τον e-ΕΦΚΑ, από τις 9 έως τις 13 Δεκεμβρίου, θα καταβληθούν 13.500.000 ευρώ σε 700 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ.   Από τη ΔΥΠΑ

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202418:02

  Aνοιξε μετά από πολυήμερη καθυστέρηση, λόγω τεχνικών αναβαθμίσεων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων αλλά και καθυστέρησης διαβίβασης στοιχείων για αρκετούς από τους 300.000 υπόχρεους, η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή, από τους/τις υπόχρεους και τις/τους συζύγους τους, των ετήσιων

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202416:20

  Χωρίς TAXIS και Gov.gr αλλά και μια σειρά από άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα μείνουν οι πολίτες εξαιτίας της αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ειδικότερα, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών της και

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202415:34

Η Ελλάδα συνεχίζει να καταγράφει πολλαπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Η συνολική τελική καταναλωτική δαπάνη αυξήθηκε κατά 0,1% σε σχέση με το 2o τρίμηνο του 2024. Οι ακαθάριστες επενδύσεις παγίου κεφαλαίου μειώθηκαν κατά 1,1% σε

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202415:02

    Αιτία οι  ανησυχίες  για τη μείωση της παραγωγής στη Δυτική Αφρική, με τις παγκόσμιες προμήθειες να είναι ήδη περιορισμένες και να αυξάνουν τις πιέσεις στις τιμές της σοκολάτας. Το πρόβλημα διογκώνεται καθώς η ζήτηση σοκολάτας εκτοξεύεται λόγω της

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

6.12.202412:10

  Radio Thessaloniki 94.5 · Ο Τάσος Τζήκας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5     Σύμφωνα με τον κ. Τζήκα ο ύψος του τζίρου άγγιξε τα 18 εκατομμύρια, ενώ τα κέρδη ήταν 4 εκατομμύρια, στοιχεία που γίνονται πιο σημαντικά αν αναλογιστεί

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή