RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Βεργίνα: Διεκδικεί αποζημίωση 160.000.000€ από την Heineken

Comments are closed.

Αρχική / BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Βεργίνα: Διεκδικεί αποζημίωση 160.000.000€ από την Heineken

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

25/10/202419:13

Βεργίνα: Διεκδικεί αποζημίωση 160.000.000€ από την Heineken

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε σήμερα ότι κέρδισε δικαστική μάχη κατά της Heineken και διεκδικεί αποζημίωση άνω των 160.000.000€

Βεργίνα: Διεκδικεί αποζημίωση 160.000.000€ από την Heineken

Γράφει RTHESS NEWSROOM

 

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή της επισημαίνει: «με απόφασή του το Ολλανδικό Δικαστήριο δικαίωσε τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επιβεβαιώνοντας την αλληλέγγυα ευθύνη της Heineken για τις αντιανταγωνιστικές πρακτικές της θυγατρικής της, Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η αγωγή που κατέθεσε η ΖΜΘ το 2017, ξεπέρασε με επιτυχία όλα τα δικονομικά κωλύμματα που προέβαλε η Heineken, ανοίγοντας το δρόμο για τον υπολογισμό του ύψους της αποζημίωσης την οποία θα πρέπει να καταβάλλουν από κοινού η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με την ΖΜΘ να διεκδικεί αποζημιώσεις άνω των 160 εκατομμυρίων ευρώ».

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «το Πρωτοδικείο του ‘Αμστερνταμ έκρινε ότι η Heineken αποτελεί μέρος της ίδιας οικονομικής οντότητας (“singleeconomic unit”) με την ελληνική θυγατρική της, στην οποίαασκεί αποφασιστική επιρροή, και ως τέτοια είναι “αλληλεγγύως και εις ολόκληρον” υπεύθυνη για την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα, όπως αυτή επιβεβαιώθηκε με την 590/2014 απόφαση της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η αγωγή αποτελεί συνέχεια της απόφασης που εξέδωσε η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2015, η οποία επέβαλε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το μεγαλύτερο πρόστιμο στην ιστορία της, ύψους 31,4 εκατ. ευρώ, για πρακτικές κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης. Η παρούσα απόφαση αποτελεί ορόσημο τόσο για τον κλάδο της ζυθοποιίας όσο και ευρύτερα, καθώς θέτει ένα παγκόσμιο δεδικασμένο για τη διεκδίκηση αποζημιώσεων απευθείας από μητρική εταιρεία για δραστηριότητα θυγατρικής. Συγχρόνως, αποτελεί μία εμβληματική νίκη ενάντια στις μονοπωλιακές πρακτικές διεθνώς, δημιουργώντας ένα πλαίσιο για την εξισορρόπηση των δυνάμεων εντός των αγορών σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο».

Ο Δημήτρης Κρις, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και μέλος του ΔΣ της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης, δήλωσε: «Νιώθουμε απόλυτα δικαιωμένοι από τη χθεσινή απόφαση. Είναι μια νίκη για όλες τις ανεξάρτητες ζυθοποιίες της Ευρώπης που έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με τις καταχρήσεις και την παραβατικότητα των πολυεθνικών κολοσσών. Η απόφαση επιβεβαιώνει όσα υποστηρίζαμε για την αλληλέγγυα ευθύνη της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα».

Ο Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της ΖΜΘ, Νικόλαος Μπήλιος δήλωσε: «Είναι μια ιστορική στιγμή για την ελληνική ζυθοποιία, καθώς αλλάζει τα δεδομένα του κλάδου και ενδυναμώνει έμπρακτα τις ανεξάρτητες μικροζυθοποιίες διεθνώς που προσπαθούν να ανταγωνιστούν σε μια αγορά που κυριαρχείται από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες».

 

Η θέση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Σε απάντηση της ανακοίνωσης της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«H απόφαση που ανακοινώθηκε στις 23/10 είναι καθαρά τεχνική και διαδικαστική πάνω σε μια υπόθεση και απόφαση της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού από το 2014.

Δεν έχει ακόμη γίνει κάποια ακρόαση πάνω στην ουσία της υπόθεσης. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα εξετάσει το τελικό κείμενο της απόφασης και θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματά της.»

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο RTHESS NEWSROOM

Η συντακτική ομάδα του Rthess.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

4.2.202516:50

  Η πορεία του πληθωρισμού των τιμών τροφίμων από τον Ιούνιο 2024 παρουσιάζει εικόνα εξομάλυνσης της επίδρασης της παγκόσμιας πληθωριστικής κρίσης στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στα βασικά καταναλωτικά προϊόντα που είναι απαραίτητα για την αξιοπρεπή διαβίωση των καταναλωτών,

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

4.2.202516:42

    Στόχος του έργου, τα αποτελέσματα του οποίου παρουσιάστηκαν από τον Dr. Ιωάννη Σακαρίδη, είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών τυροκομικών προϊόντων, με έμφαση στην πιστοποίηση της προέλευσης και την ιχνηλασιμότητα των προϊόντων.   Τα βασικά πλεονεκτήματα του

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

4.2.202516:15

  Βρίσκεται στην περιοχή του Φοίνικα, σε έκταση 700 τ.μ. και καλύπτει τις ανάγκες αρχιτεκτόνων, lighting designers, σχεδιαστών εσωτερικών χώρων, μελετητών και τεχνικών εταιριών, που αναζητούν εξειδικευμένη υποστήριξη και ενδιαφέρονται για λύσεις φωτισμού και αυτοματισμού. Η Καυκάς διαθέτει 84 καταστήματα

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

4.2.202515:34

Για μηνιαίες καταναλώσεις έως 500kWh, η ενίσχυση διαμορφώνεται σε 1,5 λεπτό/kWh σε όλα τα νοικοκυριά με κυμαινόμενο τιμολόγιο. Στα νοικοκυριά που είναι ενταγμένα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο η ενίσχυση ανέρχεται 3,5 λεπτά/kWh για το σύνολο της κατανάλωσης. Αναλυτικά η ανακοίνωση

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

3.2.202507:57

  Από τον e-ΕΦΚΑ:   στις 3 Φεβρουαρίου, θα καταβληθούν 299.932 ευρώ σε 398 δικαιούχους για εξωιδρυματικά επιδόματα του ΤΑΥΤΕΚΩ, στις 6 Φεβρουαρίου, θα καταβληθούν 15.235.000 ευρώ σε 32.600 δικαιούχους για λοιπές παροχές σε χρήμα (επιδόματα μητρότητας, ασθενείας, ατυχημάτων και

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

1.2.202509:14

  Η νυχτερινή ζώνη μεταφέρεται στις 02:00. Όπως έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Ενέργειας, στο διζωνικό τιμολόγιο θα ισχύει χειμερινό και θερινό ωράριο. Το χειμερινό θα έχει διάρκεια από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο, με την μεσημβρινή ζώνη του να

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή