ΕΛΛΑΔΑ
ΕΛΛΑΔΑ
19.3.202521:50Φοιτητικοί σύλλογοι και εργατικά σωματεία διοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη συναυλία για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών. Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας την Πέμπτη 20 Μαρτίου στις 19:00. Στη συναυλία όπως έχουν ανακοινώσει οι διοργανωτές θα συμμετάσχουν
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
ΕΛΛΑΔΑ
Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο της 25ης Μαρτίου
Θα ισχύσει απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων. Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025, από ώρα 16:00 έως 21:00, και το Σάββατο 22 Μαρτίου 2025, από ώρα 08:00 έως 13:00: Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αναλυτικά το πρόγραμμα εκδηλώσεων και παρελάσεων για 24 και 25 Μαρτίου
Αναλυτικά το πρόγραμμα: – Γενικός Σημαιοστολισμός από ώρα 08.00΄ της 23ης έως τη δύση του ήλιου την 25η Μαρτίου 2025. – Φωταγώγηση των καταστημάτων Δημοσίου, Ο.ΤΑ., Ν.Π.Δ.Δ., Τραπεζών, κατά τις βραδινές ώρες της 24ης και 25ης Μαρτίου 2025.
ΕΛΛΑΔΑ
Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας για την περίοδο της 25ης Μαρτίου
Η ΕΛΑΣ ενόψει του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, λαμβάνει, το διάστημα από Παρασκευή 21 Μαρτίου έως και Τρίτη 25 Μαρτίου 2025, αυξημένα μέτρα Τροχαίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και
ΕΛΛΑΔΑ
Δήθεν λογιστής επιχειρεί να αδειάσει λογαριασμό- Ηχητικό ντοκουμέντο (AUDIO)
Δεν έχουν τέλος οι τηλεφωνικές απάτες με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα από τραπεζικούς λογαριασμούς. Ακροατής του Ράδιο Θεσσαλονίκη δέχτηκε τηλέφωνο από δήθεν λογιστή η οποία προσποιήθηκε ότι είναι καινούργια στο λογιστικό γραφείο (με το οποίο συνεργάζεται το θύμα) και ό,τι
ΕΛΛΑΔΑ
Hellenic Train: Με αυξημένη χωρητικότητα τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Αθήνα για την 25η Μαρτίου
Σε έκτακτα δρομολόγια στο τρένο του Πηλίου και αύξηση χωρητικότητας θέσεων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα προχωρά η Hellenic Train, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκδρομέων αλλά και λόγω της αναμενόμενης αύξησης της επιβατικής κίνησης. Η εταιρεία,
ΕΛΛΑΔΑ
Ο Νίκος Χαρδαλιάς λύνει τις απορίες: «Σημασία έχει να το κάνεις σωστά» (VIDEO)
Απαντήσεις στο βίντεο που ανέβασαν με την ατάκα «το κάνουμε τρεις φορές την ημέρα», έδωσαν ο Νίκος Χαρδαλιάς και η σύζυγός του. Στο νέο βίντεο, λύνει τις απορίες που δημιουργήθηκαν, λέγοντας: «Γιώτα, τελικά είχες δίκιο» και εκείνη απαντάει: «Πάντα
ΕΛΛΑΔΑ
Ισχυρές βροχοπτώσεις στην Κρήτη και ενισχυμένοι άνεμοι στο Αιγαίο
Οι σημαντικές βροχοπτώσεις στην Κρήτη και οι ενισχυμένοι βόρειοι άνεμοι στο Αιγαίο είναι δύο από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του καιρού σήμερα 19/3. Σύμφωνα με τις καταγραφές του δικτύου αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του meteo.gr / Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, το μεγαλύτερο
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα πριν τον Κ12 (PHOTO)
Η πολλαπλή σύγκρουση σημειώθηκε στο μέτωπο προς τα ανατολικά, λίγο πριν τον Κ12 για την είσοδο στην Μουδανιών και έχει πορκαλέσει μεγάλες κυκλοφοριακές δυσκολίες. Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματίες.
ΕΛΛΑΔΑ
Σιδηρόδρομος μετά τα Τέμπη- Λείπει προσωπικό, γερασμένο τροχαίο υλικό
Τις χρόνιες παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου, παραθέτοντας – παράλληλα – τα αναγκαία βήματα για τον εκσυγχρονισμό του, παρουσίασε η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ – ΜΣΤ), στη συνέντευξη Τύπου με θέμα «Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Μύθοι
ΕΛΛΑΔΑ
Κωνσταντινούπολη: Η αστυνομία εμποδίζει φοιτητές να διαδηλώσουν (VIDEO)
Φοιτητές του Πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης θέλησαν να υποστηρίξουν τον δήμαρχο, του οποίου το δίπλωμα ανακλήθηκε χθες το βράδυ αλλά εμποδίστηκαν από την αστυνομία. #SONDAKİKA İstanbul Üniversitesi’nde ‘Ekrem İmamoğlu’ protestosu! Polis müdahalesi kameralara böyle yansıdı pic.twitter.com/QKFLNUXvWX — Cumhuriyet TV (@TvCumhuriyet) March
ΕΛΛΑΔΑ
Τράκαρες με παράνομα σταθμευμένο ΙΧ; Εσύ φταίς!
Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης βλέπουμε καθημερινά απίστευτα παρκαρίσματα. Η κεντρική φωτογραφία τυχαία, από παλαιότερο ρεπορτάζ του Ράδιο Θεσσαλονίκη. Το φαινόμενο καθημερινό. Πρόσφατα στην οδό Γαμβέτα απορριμματοφόρο απαθανατίστηκε να σπρώχνει ΙΧ για να συνεχίσει την πορεία του. Με μανούβρες και ελιγμούς
ΕΛΛΑΔΑ
Εξώδικο της Καρυστιανού στον πρόεδρο της Προανακριτικής
Πολιτική θύελλα για τον Χρήστο Τριαντόπουλο που ζητά να παραπεμφθεί απευθείας στο δικαστικό συμβούλιο. «Δεν νοείται σε Κράτος Δικαίου, ο ύποπτος, ήτοι εν προκειμένω ο κ. Τριαντόπουλος, να μπορεί να επιλέγει ή να αναθέτει την προκαταρκτική έρευνα που διεξάγεται σε
ΕΛΛΑΔΑ
Έφοδος στην Πολεοδομία Ρόδου
Έρευνα στην Πολεοδομία του Δήμου Ρόδου πραγματοποιούν στελέχη της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας. Η επιχείρηση πραγματοποιείται για την εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που φέρεται να εμπλέκεται σε παράνομες δραστηριότητες σχετικές με τον πολεοδομικό κανονισμό. Μέχρι στιγμής έχουν προσαχθεί επτά άτομα,
ΕΛΛΑΔΑ
O Στέλιος Αγγελούδης για την σύλληψη Ιμάμογλου
«Πριν μερικές ημέρες, στις εργασίες της Συνόδου του Δικτύου Βαλκανικών Πόλεων B40 στη Σόφια, είχα εισηγηθεί και υιοθετήθηκε ομόφωνα από το Σώμα ψήφισμα σχετικά με την ανάγκη προστασίας της αυτοτέλειας της Αυτοδιοίκησης και των δημοκρατικών θεσμών, με αφορμή τις δικαστικές

" ["post_title"]=> string(111) "Θ. Κολυδάς: «Επιστρέφει το καλοκαιράκι την επόμενη εβδομάδα»" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(57) "th-kolydas-epistrefei-to-kalokairaki-tin-epomeni-evdomada" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 19:08:18" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 17:08:18" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599757" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [4]=> object(WP_Post)#4323 (24) { ["ID"]=> int(599755) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 18:43:15" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 16:43:15" ["post_content"]=> string(13218) " Θα ισχύσει απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων.Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025, από ώρα 16:00 έως 21:00, και το Σάββατο 22 Μαρτίου 2025, από ώρα 08:00 έως 13:00:📈🌡️🌞🌡️O ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΑ "ΠΑΝΩ ΤΟΥ" ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ✅Μετά από την έντονη ψυχρή εισβολή που είχαμε στη χώρα μας αλλά και σε μεγάλο μέρος της Ανατολικής Ευρώπης , όλα τα στοιχεία συγκλινουν ότι και πάλι θα επστρέψει το "καλοκαιράκι" από τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδος κυρίως… pic.twitter.com/FDFnbdjk5A
— Theodoros Kolydas (@KolydasT) March 19, 2025
- Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) στην κατεύθυνση προς Πάτρα.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
- Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την γέφυρα Θέρμης έως τον κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) στην κατεύθυνση προς Χαλκιδική.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) στην κατεύθυνση προς Χαλκίδα.
- Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97 + 550) στην κατεύθυνση προς Καβάλα.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) έως το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) στην κατεύθυνση προς Σπάρτη.
- Στην Εθνική Οδό Αντιρρίου – Άρτας – Ιωαννίνων στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.
- Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τη γέφυρα Θέρμης έως τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) στην κατεύθυνση προς Πολύγυρο.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α3 (Κεντρικής Ελλάδος), από τις διασταυρώσεις του με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (αυτοκινητόδρομος Α.Θ.Ε.) έως τον Α/Κ Καλαμπάκας (Χ.Θ. 136+292), στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Καλαμπάκα. Στον αυτοκινητόδρομο Α52 στην οδική σύνδεση Ακτίου με οδικό Άξονα Βορρά – Νότου (Αμβρακία Οδός) από χ/θ 0+001(Άκτιο) έως χ/θ (48+940) σύνδεση με Ιόνια Οδός/Α/Κ Αμβρακίας, με κατεύθυνση προς Άκτιο
- Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.
- Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης από κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) έως την αερογέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.
- Στην Εθνική Οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης από τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97+550) μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), από το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) στην κατεύθυνση προς Ρίο.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) στην κατεύθυνση προς Λεύκτρο.
- Στην Εθνική Οδό Αντιρρίου – Άρτας – Ιωαννίνων στην κατεύθυνση προς Αντίρριο.
- Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) έως την γέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
- Στον αυτοκινητόδρομο Α3 (Κεντρικής Ελλάδος), από τον Α/Κ Καλαμπάκας (Χ.Θ. 136+292), έως τις διασταυρώσεις του με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (αυτοκινητόδρομος Α.Θ.Ε.) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Λαμία – Αθήνα.
- Αυτοκινητόδρομος Α52: Οδική σύνδεση Ακτίου με οδικό Άξονα Βορρά – Νότου (Αμβρακία Οδός) από χ/θ 0+001 (Άκτιο) έως χ/θ (48+940) σύνδεση με Ιόνια Οδός/Α/Κ Αμβρακίας, με κατεύθυνση προς Ιόνια (Α/Κ Αμβρακίας).
- Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα, όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ, (άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της υπ’ αρ. 50786/3319/2014 (Β’ 2418) κοινής υπουργικής απόφασης, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.
- Τα γερανοφόρα οχήματα εφόσον παρέχουν έργο οδικής βοήθειας σύμφωνα με τα άρθρα 1 και 6 του ν. 3651/2008 (ΦΕΚ Α 44/18.03.2008) και δεν μεταφέρουν άλλα υλικά ή εξοπλισμό πέρα των αναγκαίων για την παροχή υπηρεσιών για το έργο της οδικής βοήθειας και διαθέτουν έγγραφα ή σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση για το κατεπείγοντος της αποστολής τους για την παροχή της οδικής βοήθειας.
- Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.
- Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.
- Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.
- Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο, κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.
- Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.
- Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.
- Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.
- Τα μηχανήματα έργου των ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.
- Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
- Τα φορτηγά οχήματα και μηχανήματα έργου των εταιρειών παραχώρησης που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους και των υπεργολάβων τους προκειμένου να εκτελούν απρόσκοπτα το έργο που τους έχει ανατεθεί.
- Τα φορτηγά οχήματα του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
- Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς αγωνιστικών αυτοκινήτων και τα φορτηγά οχήματα διασκευασμένα σε αυτοκινούμενα επισκευής-συντήρησης (service) παροχής βοήθειας σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.
- Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν στρατιωτικό υλικό.
- Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υλικό αρμοδιότητας της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας.
- αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής,
- αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων,
- αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων,
- ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης,
- αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.),
- κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν παρελάσεις και εορταστικές εκδηλώσεις,
- παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες και
- ενημέρωση των πολιτών μέσω των Γραφείων Τύπου, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.
- οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
- υπερβολική ταχύτητα,
- χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
- μη χρήση προστατευτικού κράνους – ζώνης ασφαλείας,
- αντικανονικές προσπεράσεις και υπερβάσεις διπλής διαχωριστικής γραμμής κ.λπ.,
- μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κ.λπ., κατά τη μεταφορά παιδιών με οχήματα,
- οδήγηση οχημάτων από ανηλίκους και άτομα που δε διαθέτουν άδεια ικανότητας οδήγησης,
- οδήγηση για επίδειξη ικανότητας,
- κυκλοφορία οχημάτων, τα οποία δεν έχουν υποβληθεί σε τακτικό ή έκτακτο τεχνικό έλεγχο εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας,
- φθαρμένα ελαστικά και
- αντικανονική κίνηση οχημάτων στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.).
- Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.
- Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
- Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.
- Να μην χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.
- Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.
- Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.
- Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.
- Να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός κ.λπ.).
- Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.
- Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.
" ["post_title"]=> string(136) "Ο Νίκος Χαρδαλιάς λύνει τις απορίες: «Σημασία έχει να το κάνεις σωστά» (VIDEO)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(75) "o-nikos-chardalias-lynei-tis-apories-simasia-echei-na-to-kaneis-sosta-video" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 16:45:54" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 14:45:54" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599713" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [10]=> object(WP_Post)#4315 (24) { ["ID"]=> int(599710) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 16:30:41" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 14:30:41" ["post_content"]=> string(839) " Οι σημαντικές βροχοπτώσεις στην Κρήτη και οι ενισχυμένοι βόρειοι άνεμοι στο Αιγαίο είναι δύο από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του καιρού σήμερα 19/3.Σύμφωνα με τις καταγραφές του δικτύου αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του meteo.gr / Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, το μεγαλύτερο ύψος βροχής έως το μεσημέρι της Τετάρτης 19/3 καταγράφηκε στο Ασκύφου Χανίων (102 χιλιοστά).Ακολούθησαν η Ασή Γωνιά Χανίων (69 χιλιοστά) και οι Ποτάμοι Λασιθίου (46 χιλιοστά). " ["post_title"]=> string(122) "Ισχυρές βροχοπτώσεις στην Κρήτη και ενισχυμένοι άνεμοι στο Αιγαίο" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(68) "ischyres-vrochoptoseis-stin-kriti-kai-enischymenoi-anemoi-sto-aigaio" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 16:30:41" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 14:30:41" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599710" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [11]=> object(WP_Post)#4314 (24) { ["ID"]=> int(599700) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 16:11:58" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 14:11:58" ["post_content"]=> string(398) " Η πολλαπλή σύγκρουση σημειώθηκε στο μέτωπο προς τα ανατολικά, λίγο πριν τον Κ12 για την είσοδο στην Μουδανιών και έχει πορκαλέσει μεγάλες κυκλοφοριακές δυσκολίες.Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματίες. " ["post_title"]=> string(47) "Καραμπόλα πριν τον Κ12 (PHOTO)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(27) "karabola-prin-ton-k12-photo" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 16:11:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 14:11:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599700" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [12]=> object(WP_Post)#4313 (24) { ["ID"]=> int(599664) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 15:13:48" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 13:13:48" ["post_content"]=> string(11959) " Τις χρόνιες παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου, παραθέτοντας – παράλληλα – τα αναγκαία βήματα για τον εκσυγχρονισμό του, παρουσίασε η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ – ΜΣΤ), στη συνέντευξη Τύπου με θέμα «Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Μύθοι και Αλήθειες».Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Ιωάννης Ντίτσας, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος, Νίκος Αχιλλεόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας, Αλέξανδρος Τζαμπαζλής, αφού πρώτα εξέφρασαν την οδύνη τους για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών και τη συμπαράσταση τους προς τους συγγενείς των θυμάτων, τάχθηκαν υπέρ της απονομής δικαιοσύνης και της απόδοσης ευθυνών «σε όλα τα επίπεδα».Στη συνέχεια, παρουσίασαν τα δομικά προβλήματα του σιδηροδρόμου, απόρροια των λανθασμένων χειρισμών, κυρίως, της Πολιτείας, με αποκορύφωμα τον παλαιότερο νόμο για τον «τεμαχισμό» του ΟΣΕ, τις Μνημονιακές Πολιτικές για το κόψιμο δρομολογίων (από 2.800 χλμ. ενεργό επιβατικό δίκτυο το 2010, στα 1.200 χλμ. ενεργό επιβατικό δίκτυο σήμερα) και την περικοπή θέσεων εργασίας (από 3.446 εργαζόμενοι στον ΟΣΕ [μητρική εταιρεία] το 2010, στους 554 μόνιμους σήμερα), τη μη ολοκλήρωση των έργων στα συμβατικά χρονοδιαγράμματα, αλλά και την «αποτυχημένη», όπως τη χαρακτήρισαν, ιδιωτικοποίηση της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ).Προκειμένου να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, η διοίκηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ πρότεινε την υιοθέτηση συγκεκριμένων δράσεων, όπως προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ενίσχυση του οργανογράμματος, ολοκλήρωση των έργων ανάταξης του δικτύου και των συστημάτων σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης και την άσκηση αποτελεσματικής πίεσης στη Hellenic Train για νέο τροχαίο υλικό, πύκνωση δρομολογίων και λειτουργία σύγχρονων αμαξοστασίων.Ιωάννης Ντίτσας: Εμφανής η υποχρηματοδότηση και συρρίκνωση του σιδηροδρόμου Ο Πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Ιωάννης Ντίτσας υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, τις αρνητικές συνέπειες του νόμου 3891/2010 στον σιδηρόδρομο, ο οποίος «όχι μόνο δεν εξυγίανε τον ΟΣΕ – όπως είχε εξαγγελθεί – αλλά ουσιαστικά τον αποδεκάτισε», με τη μετάταξη 1.200 έμπειρων σιδηροδρομικών και το κλείσιμο του 1/3 του δικτύου.Επίσης, ο κ. Ντίτσας υποστήριξε ότι ο ΟΣΕ τυγχάνει ελλιπούς χρηματοδότησης, καθώς, από τα 106 εκατ. ευρώ της ετήσιας επιδότησης το 2011, φτάσαμε στα 45 εκατ. ευρώ τα προηγούμενα χρόνια και στα 75 εκατ. ευρώ, μόλις από το 2023 και έπειτα.Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΠΟΣ – ΜΣΤ, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ κρίνονται «αποτυχημένες», καθώς δεν συνοδεύτηκαν από αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, ενώ και στα σπουδαιότερα έργα του δικτύου δεν τηρήθηκαν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα.Σχετικά με την ενσωμάτωση του ΟΣΕ με την ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ (τροχαίο υλικό), υποστήριξε ότι αποτέλεσε «δικαίωση» των διεκδικήσεων των εργαζομένων, ενώ στη συνέχεια παρέθεσε στατιστικά στοιχεία από διεθνείς οργανισμούς, τα οποία καταδεικνύουν την απαξίωση που τυγχάνει ο σιδηρόδρομος από την Πολιτεία.Όπως σχολίασε, το μερίδιο αγοράς του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα είναι μόλις 0,9% στους επιβάτες και 2,3% στα εμπορεύματα, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Γερμανία που είναι 9,3% στους επιβάτες και 19,8% στα εμπορεύματα.Για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, υπογράμμισε ότι οι σιδηροδρομικοί ήταν οι πρώτοι που ζήτησαν την απόδοση δικαιοσύνης σε όλα τα επίπεδα.Τέλος, ο Πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ γνωστοποίησε την αποστολή επιστολής στον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη, στην οποία η Ομοσπονδία ζητά συνάντηση, με θέμα την τωρινή κατάσταση και τις προοπτικές του σιδηροδρόμου.Ν. Αχιλλεόπουλος: Τραγική η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, γερασμένο το τροχαίο υλικό Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Νίκος Αχιλλεόπουλος υπογράμμισε ότι το τρίπτυχο «Πολυδιάσπαση – Υποστελέχωση – Υποχρηματοδότηση» οφείλεται για τη «διάλυση και απαξίωση» του σιδηροδρόμου τα τελευταία 20 χρόνια.Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ υποστήριξε ότι στον ΟΣΕ (μητρική εταιρεία), το 2010 εργάζονταν 3.446 άτομα μόνιμο προσωπικό, ενώ μετά την ψήφιση του ν.3891, το 2011 εργάζονταν 2.245 άτομα και το 2024, μόλις 568.Μάλιστα, σημείωσε ότι, σήμερα στον ΟΣΕ, εργάζονται μόλις 554 άτομα μόνιμο προσωπικό, ενώ 632 απασχολούνται με δελτίο παροχής υπηρεσιών (ΔΠΥ). Επίσης, απασχολούνται 123 Φύλακες Ισόπεδων Διαβάσεων (ΦΙΔ), των οποίων η σύμβαση λήγει 30/6/2025.«Ο μέσος όρος εργαζομένων στους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους είναι 2 άτομα / τρενοχιλιόμετρο. Εδώ στην Ελλάδα είμαστε στα 0,5 άτομα / τρενοχιλιόμετρο», τόνισε.Στη συνέχεια, υπογράμμισε ότι οι μόνες προσλήψεις που έχουν γίνει στον ΟΣΕ, τα τελευταία 15 χρόνια, είναι τα 23 άτομα που προσλήφθηκαν μέσω ΑΣΕΠ, κάτι που προαναγγέλθηκε το 2015 και υλοποιήθηκε το 2018. Εκτός από την υποστελέχωση που υπάρχει στο σιδηρόδρομο, ο κ. Αχιλλεόπουλος τόνισε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το τροχαίο υλικό.«Η παλαιότητα του τροχαίου υλικού ξεπερνά πλέον τα 25 – ίσως και παραπάνω – χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι έχει περισσότερες απαιτήσεις συντήρησης. Από όσο γνωρίζουμε όμως η έλλειψη ανταλλακτικών σε συνδυασμό με την υποστελέχωση σε τεχνικό προσωπικό καθιστά αδύνατη τη συντήρηση, άλλωστε αυτό φαίνεται και από τις συχνές βλάβες που παρουσιάζονται», υπογράμμισε.Αλ. Τζαμπαζλής: Πρώτοι οι σιδηροδρομικοί ζήτησαν απόδοση δικαιοσύνης και ευθυνών «σε όλα τα επίπεδα» για τα Τέμπη Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Αλέξανδρος Τζαμπαζλής σημείωσε ότι πρώτοι οι σιδηροδρομικοί ήταν εκείνοι που ζήτησαν απόδοση δικαιοσύνης και ευθυνών «σε όλα τα επίπεδα» για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.Για το τραγικό δυστύχημα σημείωσε ότι υπάρχουν δύο σκέλη: «Έχουμε την υπαιτιότητα του σταθμάρχη, την οποία ομολόγησε. Έχουμε και την παθογένεια με τη σύμβαση 717. Πρέπει κάποιος από τους υπουργούς ή τους βουλευτές, να μας εξηγήσει, γιατί τόσα χρόνια καθυστερούσε η 717».Στη συνέχεια, ο Γ.Γ. της ΠΟΣ – ΜΣΤ ανέφερε: «Λίγες μέρες μετά το δυστύχημα, ο υπηρεσιακός υπουργός Μεταφορών, ο Γιώργος Γεραπετρίτης μας είπε ότι η τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί σε τέσσερις μήνες. Δεν τον πιστέψαμε. Πράγματι, σε τέσσερις μήνες τοποθετήθηκε, αλλά καταστράφηκε μετά, λόγω της κακοκαιρίας Daniel. Ωστόσο, γιατί έγινε άμεσα, αλλά σερνόταν για τόσα χρόνια;».Τέλος, σχολιάζοντας την πρόσφατη δημόσια παρέμβαση του πρώην Προέδρου του ΟΣΕ, Γ. Γραμματίδη, ο κ. Τζαμπαζλής υποστήριξε ότι «ο κ. Γραμματίδης στον ΟΣΕ κατάφερε δυο πράγματα: 1ον αύξησε τις αμοιβές στο Δ.Σ. και 2ον την ίδρυση ΜΚΟ, με σκοπό την αξιοποίηση των τουριστικών ακινήτων», συμπληρώνοντας ότι «αυτός ο άνθρωπος πρότεινε το κλείσιμο της γραμμής στο τμήμα της Θεσσαλίας, γιατί δεν έχει τηλεδιοίκηση. Να μην ξεχνάμε ότι τηλεδιοίκηση δεν έχει και το Λιόσια – Κιάτο»." ["post_title"]=> string(128) "Σιδηρόδρομος μετά τα Τέμπη- Λείπει προσωπικό, γερασμένο τροχαίο υλικό" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(67) "sidirodromos-meta-ta-tebi-leipei-prosopiko-gerasmeno-trochaio-yliko" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 15:13:48" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 13:13:48" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599664" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [13]=> object(WP_Post)#4312 (24) { ["ID"]=> int(599655) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 14:51:05" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 12:51:05" ["post_content"]=> string(921) "Φοιτητές του Πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης θέλησαν να υποστηρίξουν τον δήμαρχο, του οποίου το δίπλωμα ανακλήθηκε χθες το βράδυ αλλά εμποδίστηκαν από την αστυνομία.
" ["post_title"]=> string(127) "Κωνσταντινούπολη: Η αστυνομία εμποδίζει φοιτητές να διαδηλώσουν (VIDEO)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(61) "konstantinoupoli-i-astynomia-ebodizei-foitites-na-diadilosoun" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 14:52:19" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 12:52:19" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599655" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [14]=> object(WP_Post)#4311 (24) { ["ID"]=> int(598999) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 14:28:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 12:28:52" ["post_content"]=> string(5467) "Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης βλέπουμε καθημερινά απίστευτα παρκαρίσματα.Η κεντρική φωτογραφία τυχαία, από παλαιότερο ρεπορτάζ του Ράδιο Θεσσαλονίκη.Το φαινόμενο καθημερινό.Πρόσφατα στην οδό Γαμβέτα απορριμματοφόρο απαθανατίστηκε να σπρώχνει ΙΧ για να συνεχίσει την πορεία του.Με μανούβρες και ελιγμούς οδηγός απορριμματοφόρου προσπαθεί να στρίψει για να φτάσει στον κάδο.Το εμπόδιο που στέκει στο δρόμο του είναι ένα παράνομα παρκαρισμένο ΙΧ.Ο οδηγός αποφασίζει να ξεπεράσει το εμπόδιο σπρώχνοντας ουσιαστικά το αυτοκίνητο που φράζει τον δρόμο.Το βίντεο με το περιστατικό έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου και προκαλεί συζητήσεις.Καθημερινό το φαινόμενο με τα παράνομα παρκαρισμένα ΙΧ να εμποδίζουν την αποκομιδή απορριμμάτων, λέει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Γιώργος Δημαρέλλος. Όπως επισημαίνει και στην περίπτωση της Γαμβέτα, όπως και σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις ειδοποιήθηκαν και ο επόπτης καθαριότητας και η τροχαία, αλλά ο οδηγός δεν γινόταν να περιμένει.«Δεν χρειάζεται να έχεις διδακτορικό για να καταλάβεις ποιος είναι παράνομα παρκαρισμένος» απαντά ο κ. Δημαρέλλος σε ερώτηση αν ο οδηγός του απορριμματοφόρου είναι εκείνος που θα κρίνει ποιο ΙΧ είναι παρκαρισμένο παράνομα.Συνήθως οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν αποζημιώνουν τα παράνομα παρκαρισμένα οχήματα, σημειώνει ο αντιδήμαρχος ενώ σχετικά με την υπαιτιότητα του οδηγού του απορριμματοφόρου επισημαίνει ότι κρίνεται κατά περίπτωση. [audio mp3="https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/03/dimarelos-ok.mp3"][/audio] Αν είμαι παράνομα παρκαρισμένος και άλλο διερχόμενο όχημα μου προκαλέσει φθορές, δικαιούμαι αποζημίωση; «Αν ένας οδηγός προκαλέσει υπαιτίως κάποιο ατύχημα είναι υποχρεωμένος να πληρώσει την αποζημίωση.Βέβαια μπορεί να ισχυριστεί ότι και αυτός που υπέστη την ζημιά δεν πήρε τα προσήκοντα μέτρα και να επικαλεστεί συνυπαιτιότητα.» τονίζει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Κώστας Μπερτσιάς, εκπρόσωπος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. [audio mp3="https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/03/mpertsias-ok-.mp3"][/audio]Ακούστε εδώ την εκπομπή της Καλούντια Έγγερς" ["post_title"]=> string(86) "Τράκαρες με παράνομα σταθμευμένο ΙΧ; Εσύ φταίς!" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(47) "trakares-me-paranoma-stathmevmeno-ich-esy-ftais" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 14:32:14" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 12:32:14" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=598999" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [15]=> object(WP_Post)#4329 (24) { ["ID"]=> int(599598) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 13:32:35" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 11:32:35" ["post_content"]=> string(1937) "Πολιτική θύελλα για τον Χρήστο Τριαντόπουλο που ζητά να παραπεμφθεί απευθείας στο δικαστικό συμβούλιο.«Δεν νοείται σε Κράτος Δικαίου, ο ύποπτος, ήτοι εν προκειμένω ο κ. Τριαντόπουλος, να μπορεί να επιλέγει ή να αναθέτει την προκαταρκτική έρευνα που διεξάγεται σε βάρος του, σε Δικαστική Αρχή της επιλογής του και κατά βούλησή του.» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο εξώδικο.«Πρόδηλα και ξεκάθαρα είναι τα ταπεινά και δόλια κίνητρα που ώθησαν τον κ. Τριαντόπουλο σε αυτήν την πράξη υπέρτατης δειλίας, με σκοπό να παρακάμψει ακόμη και αυτήν την αποδυναμωμένη Προανακριτική, για να αποφύγει τη διαδικασία συλλογής αποδείξεων και κλήτευσης μαρτύρων που θα έφερναν έστω και μέρος της αλήθειας στο φως και θα αναδείκνυαν και τους λοιπούς ποινικά υπόλογους, που συμμετείχαν στις ερευνητέες από μέρους Σας πράξεις, ώστε εν συνεχεία να αναζητηθούν και οι ποινικές ευθύνες αυτών, ως ο νόμος ορίζει» επισημαίνεται στην εξώδικη διαμαρτυρία προς τον πρόεδρο της Προανακριτικής Παναγή Καππάτο την οποία απέστειλαν η Μαρία Καρυστιανού και ο σύλλογος «Τέμπη 2023»." ["post_title"]=> string(104) "Εξώδικο της Καρυστιανού στον πρόεδρο της Προανακριτικής" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(55) "exodiko-tis-karystianou-ston-proedro-tis-proanakritikis" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 13:32:35" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 11:32:35" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599598" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [16]=> object(WP_Post)#4330 (24) { ["ID"]=> int(599577) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 13:18:07" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 11:18:07" ["post_content"]=> string(657) " Έρευνα στην Πολεοδομία του Δήμου Ρόδου πραγματοποιούν στελέχη της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας. Η επιχείρηση πραγματοποιείται για την εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που φέρεται να εμπλέκεται σε παράνομες δραστηριότητες σχετικές με τον πολεοδομικό κανονισμό.Μέχρι στιγμής έχουν προσαχθεί επτά άτομα, ενώ η έρευνα συνεχίζεται." ["post_title"]=> string(53) "Έφοδος στην Πολεοδομία Ρόδου" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(28) "efodos-stin-poleodomia-rodou" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 13:18:07" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 11:18:07" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599577" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [17]=> object(WP_Post)#4637 (24) { ["ID"]=> int(599552) ["post_author"]=> string(2) "60" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 12:47:29" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 10:47:29" ["post_content"]=> string(1592) "«Πριν μερικές ημέρες, στις εργασίες της Συνόδου του Δικτύου Βαλκανικών Πόλεων B40 στη Σόφια, είχα εισηγηθεί και υιοθετήθηκε ομόφωνα από το Σώμα ψήφισμα σχετικά με την ανάγκη προστασίας της αυτοτέλειας της Αυτοδιοίκησης και των δημοκρατικών θεσμών, με αφορμή τις δικαστικές διώξεις σε βάρος του Δημάρχου Κωνσταντινούπολης Εκρέμ Ιμάμογλου. Οι σημερινές εξελίξεις με τη σύλληψη του κ. Ιμάμογλου και δεκάδων συνεργατών του επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες μας και εγείρουν σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το σεβασμό στις οικουμενικές αξίες της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του κράτους δικαίου.» επισημαίνει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. " ["post_title"]=> string(85) "O Στέλιος Αγγελούδης για την σύλληψη Ιμάμογλου" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(47) "o-stelios-angeloudis-gia-tin-syllipsi-imamoglou" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-03-19 12:47:29" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 10:47:29" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=599552" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(18) ["current_post"]=> int(-1) ["before_loop"]=> bool(true) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#4326 (24) { ["ID"]=> int(599847) ["post_author"]=> string(2) "68" ["post_date"]=> string(19) "2025-03-19 21:50:18" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-03-19 19:50:18" ["post_content"]=> string(847) " Φοιτητικοί σύλλογοι και εργατικά σωματεία διοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη συναυλία για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών.Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας την Πέμπτη 20 Μαρτίου στις 19:00.Στη συναυλία όπως έχουν ανακοινώσει οι διοργανωτές θα συμμετάσχουν μεταξύ άλλων οι Koza Mostra, Βάσω Βασιλειάδου, URBAN PULSE και ο Γιώργος Αετόπουλος.#SONDAKİKA İstanbul Üniversitesi'nde 'Ekrem İmamoğlu' protestosu! Polis müdahalesi kameralara böyle yansıdı pic.twitter.com/QKFLNUXvWX
— Cumhuriyet TV (@TvCumhuriyet) March 19, 2025
