Ζωντανό ρεπορτάζ και τηλεφωνήματα ακροατών καταγεγραμμένα στο ηχητικό που ακολουθεί:
Όπως είπε ο γενικός γραμματέας του δήμου Θεσσαλονίκης χθες οι υπηρεσίες του δήμου έστειλαν 120.000 ειδοποιητήρια οφειλών προς τους πολίτες. Πρόσθεσε ότι το 1/3 εξ αυτών παραδόθηκαν στους πολίτες.
Ο κ. Μήττας ξεκαθάρισε ότι ο δήμος είναι υποχρεωμένος – βάσει νόμου- να εισάγει το σύνολο των απαιτήσεων που υπάρχουν και να γίνει εκκαθάριση.
Για βεβαιώσεις πριν το 2004, δηλαδή 20 έτη και πάνω, υπάρχει παραγραφή. ΕΚΤΟΣ και αν υπάρχουν κάποιοι λόγοι που έγινε διακοπή της παραγραφής.
Για να το διαπιστώσει ωστόσο αυτό ο πολίτης θα πρέπει να επισκεφθεί τις υπηρεσίες του δήμου.
Για ενστάσεις οι πολίτες θα πρέπει να προσέλθουν στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου ή να στείλουν email στην υπηρεσία πρωτοκόλλου στο info@thessaloniki.gr με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που θα υποστηρίζουν – αποδεικνύουν τους λόγους της ένστασης.
Ο κ. Μήττας είπε ότι θα υπάρξει απόφαση για οριζόντια παραγραφή σε όλες τις περιπτώσεις που δεν τηρήθηκαν οι χρονικές προθεσμίες από την πλευρά του δήμου.
Comments are closed.