Μιλώντας στην ημερίδα που διοργανώνει η Marketing Greece, με θέμα “Από το χθες στο αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” υπογράμμισε ότι οι σύμπραξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα είναι το βασικό θεμέλιο για τη σωστή προώθηση του τουριστικού προιόντος διεθνώς.
Αναφέρθηκε στις 6 ταινίες του Χόλυγουντ που έχουν γυριστεί σε Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία, και σε συνολικά 60 κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές, που έφεραν έσοδα 150 εκ. 140.000 διανυκτερεύσεις και 4.000 νέες θέσεις εργασίας.
Ο κ. Τζιτζικώστας, υπογράμμισε ότι μοναδικός χρηματοδότης της Περιφέρειας είναι το ΕΣΠΑ και μέσω αυτού η ΠΚΜ θα χρηματοδοτήσει την ανάπλαση της ΔΕΘ, ένα project που θα συμβάλει στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού.
“Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να έχει τουριστική κίνηση 365 ημέρες το χρόνο, αν επενδύσει στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που υπάρχουν και αναπτύσσονται στην Κεντρική Μακεδονία, βρίσκεται και το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της Περιφέρειας” τόνισε ο Περιφερειάρχης αναφερόμενος στο βραβευμένο και σύγχρονο αεροδρόμιο και στην ανάπτυξη τουρισμού κρουαζιέρας.
Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση συμμετοχής, τουριστικών φορέων , σε 70 διεθνείς και εθνικές εκθέσεις, αλλά και δράσεων όπως η Μακεδονική Κουζίνα.
Ως έργα που “τραβούν” τουρίστες είναι αυτά του Πολιτισμού και ο κ Τζιτζικώστας απαρίθμησε τις Αιγές, το Σπήλαιο των Πετραλώνων και την Αμφίπολη , που χρηματοδοτήθηκαν από Ευρωπαϊκά κονδύλια, μέσα από τα οποία ενισχύεται ο τουριστικός προορισμός “Θεσσαλονίκη”, αλλά και γενικότερα η τουριστική ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο κ Τζιτζικώστας ανακοίνωσε ότι σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψει στην Αμερική και σε συναντήσεις όπου θα συζητήσει την απευθείας σύνδεση του αεροδρομίου Μακεδονία, με τις ΗΠΑ.
Tης Δέποινας Κρητικού
Comments are closed.