Η Ελλάδα φιγουράρει παραδοσιακά στις πρώτες θέσεις των διαρρήξεων και κλοπών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2019, οι διαρρήξεις έφτασαν τις 21.869, περισσότερες κατά 3.500 από τις διαρρήξεις του 2018. Στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη σημειώνονται κατ’ αναλογία οι περισσότερες κλοπές.
Το κλειδί-κλώνος είναι η πιο συνηθισμένη τακτική των διαρρηκτών, σύμφωνα με την οποία η συχνότητα του κλειδιού αντιγράφεται και έπειτα χρησιμοποιείται όπως το πρωτότυπο κλειδί.
Πώς λειτουργούν οι διαρρήκτες
Ο κ. Τσατίρης αναφέρει ότι οι διαρρήκτες στήνουν καρτέρι και παρακολουθούν πότε παρκάρει κάποιος και πότε ξεπαρκάρει. Επίσης, αφαιρούν εξαρτήματα του αυτοκινήτου, για να διευκολύνουν το “έργο” τους, όπως τα GPS από τα αντικλεπτικά συστήματα.
Στην κορυφή των κλοπιμαίων οχημάτων βρίσκονται τα toyota yaris και τα smart.
Πώς προστατευόμαστε
Το μεγαλύτερο όπλο σύμφωνα με τον κ. Τσατίρη είναι η ασφάλιση των οχημάτων. Επιπλέον, υπάρχουν ισχυρά αντικλεπτικά συστήματα με τοποθέτηση των GPS σε δυσεύρετα σημεία στο αυτοκίνητο.
Comments are closed.