«Στην υφιστάμενη κανονιστική αν υπάρχει χώρος τροποποίησης θα γίνει» τόνισε ο κ Αγγελούδης στη σύσκεψη με τους επαγγελματίες που εμπλέκονται στον εφοδιασμό της αγοράς.
Σε δηλώσεις του πριν την σύσκεψη ο δήμαρχος ανέφερε ότι είναι αισιόδοξος πως οι φορείς προσέρχονται στη σύσκεψη με προτάσεις τονίζοντας ότι είναι σημαντικό να μην ληφθούν οριζόντια μέτρα.
Παίρνοντας τον λόγο πρώτος, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας φορτηγών αυτοκινητιστών Ελλάδος, Απόστολος Κενανίδης ανέφερε ότι «ο στόλος μας είναι παμπάλαιος θα υπάρχει θέμα θορύβου και καυσαερίου τη νύχτα, να γίνεται η φορτοεκφόρτωση την ημέρα».
Ο Γιαννης Ιβανούδης προεδρος του σωματείου μικρών φορτηγών «Αναγέννηση» τόνισε ότι οι φορτοεκφορτώσεις πρέπει να γίνονται στο ωράριο 10:00-13:00.
«Οι μεταφορικές εργάζονται 08:00-17:00 οπότε για να γίνει η σωστή διανομή χρειάζεται η ημέρα.
Μπαίνουμε την ημέρα στην πόλη και δεν βρίσκουμε θέσεις φορτοεκφόρτωσης μας δίνει κλήσεις η Τροχαία» σημείωσε και τόνισε ότι τα κολωνάκια είναι ένα δυσλειτουργικό μέτρο καθώς εγκλωβίζονται τα αυτοκίνητα.
Ο Αλέξανδρος Σαββίδης εκπρόσωπος της εταιρείας «ΤΡΟΦΟ» έθεσε θέμα ασφάλειας οδηγών σε νυχτερινή εργασία και μίλησε για κλειστά καταστήματα, αφού όπως είπε και η εστίαση κλείνει 12 τη νύχτα. «Δεν μπορούμε να εργαστούμε το βράδυ υπάρχει έλλειψη στους οδηγούς» ανέφερε.
Ο δήμαρχος παίρνοντας τον λόγο υπογράμμισε ότι είναι άνθρωπος της αγοράς. «Θέλουμε να βρούμε λύσεις. Αν ήθελα να κρυφτώ θα έλεγα αυτή είναι η κανονιστική και θα άφηνα την Τροχαια να κάνει τη δουλειά της. Αν πίστευα ότι η κανονιστική είναι λειτουργική δεν θα καλούσα διαβουλεύσεις. Θα βρούμε χρυσή τομή» υπογράμμισε σημειώνοντας ότι πρέπει να δούμε την κανονιστική με βελτιώσεις αν χρειάζεται.
«Δεν μπορεί η φορτοεκφόρτωση να γίνεται όλη την ημέρα θα βρούμε λύση χωρίς εσείς να χάσετε ή οι πολίτες να συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται. Ο κόσμος επιλέγει περιφερειακές αγορές και δεν κατεβαίνει στο κέντρο αυτά όλα έχουν και σε εσάς αντίκτυπο γι’ αυτο πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή» ανέφερε ο δήμαρχος.
Στην συνάντηση τέθηκε και το θέμα της τροφοδοσίας της αγοράς με νωπά προϊόντα με τη συνδρομή μικρών οχημάτων για την εξυπηρέτηση της εστίασης.
Εκ μέρους της Ομοσπονδίας Εμπόρων και Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης ο γενικός γραμματέας, Πάνος Καρασαββίδης, επέμεινε στη θέση πως «το πρόβλημα δεν είναι ο επαγγελματίας. Το πρόβλημα εδώ και πολλά χρόνια είναι το κυκλοφοριακό του κέντρου. Ζητήσαμε να γίνουν κόμβοι και πάρκινγκ ανατολικά και δυτικά της πόλης. Να αποσυμφορηθεί το κέντρο γιατί οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης είναι μόλις 300 και ο επαγγελματίας που θέλει να ξεφορτώσει δεν βρίσκει χώρο για να παρκάρει».
Τα συμπεράσματα των διαβουλεύσεων θα καταγράφουν και μέχρι τέλος Μαρτίου ο Δήμος θα έχει καταλήξει σε λύσεις.
Της Δέσποινας Κρητικού
Comments are closed.