Τα παραπάνω αναφέρει μεταξύ άλλων σε επιστολή του προς τους οδηγούς του ΟΑΣΘ ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
«Το ξέρω ότι οι 99 στους 100 το πράττετε ήδη. Και σας ζητάω να συνεχίσετε να λειτουργείτε κατ’ αυτόν τον τρόπο. Ζητώ όμως το ίδιο απ’ όλους, μηδενός εξαιρουμένου. Συμπεριφορά που δείχνει έλλειψη σεβασμού στον επιβάτη, δεν θα είναι ανεκτή», καταλήγει η επιστολή.
Ολόκληρη η επιστολή:
Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Αύγουστο, ένιωσα μεγάλη τιμή και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη, διότι βρέθηκα σε έναν μεγάλο και ιστορικό Οργανισμό. Έναν Οργανισμό ο οποίος, εδώ και 66 χρόνια, είναι συνυφασμένος με τη Θεσσαλονίκη. Έναν Οργανισμό ο οποίος μεγάλωσε μαζί με τη Θεσσαλονίκη, αναπτύχθηκε, εκσυγχρονίστηκε και κατόρθωσε, παρά τα προβλήματα και τις παθογένειές του, να γίνει κομμάτι της ζωής των Θεσσαλονικέων.
Είναι αλήθεια ότι ο Οργανισμός μας πέρασε από πολλές περιπέτειες… Ας μην κοιτάμε όμως το χθες, ας κοιτάμε το αύριο.
Μπορώ λοιπόν να σας πω ότι ο ΟΑΣΘ ετοιμάζεται να περάσει στην επόμενη μέρα, ετοιμάζεται να περάσει στη νέα εποχή, καθώς, μετά από χρόνια, πρόκειται να αποκτήσει νέα λεωφορεία. Και μάλιστα νέας τεχνολογίας, αφού θα περάσουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Μπορώ ακόμη να σας πω ότι ο Οργανισμός μας θα ενισχυθεί με προσωπικό, γίνεται ήδη η σχετική προεργασία.
Παρά τα προβλήματα, τις περιπέτειες και τις αδυναμίες του, ο ΟΑΣΘ έχει να επιδείξει επιτεύγματα, ήταν πάντα ένας πρωτοπόρος Οργανισμός. Το πιο σπουδαίο όμως που έχει να επιδείξει ο ΟΑΣΘ, είναι οι άνθρωποι του. Οι άνθρωποι του, που πάντα ήταν δίπλα στον επιβάτη. Χωρίς τους ανθρώπους, άλλωστε, τίποτα δεν μπορεί να γίνει.
Η κοινωνία της πόλης, ο κάθε απλός Θεσσαλονικιός, έχει απαιτήσεις από τον Οργανισμό μας, αλλά και από τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ταυτόχρονα εμείς, τόσο ως σύνολο, ως Οργανισμός, όσο και ως άτομα, είμαστε υποχρεωμένοι σε απόλυτο βαθμό να σεβόμαστε και να υπολογίζουμε αυτές τις απαιτήσεις. Άλλωστε μην ξεχνάμε, ότι εδώ και αρκετά χρόνια η ελληνική κοινωνία μέσω των χρηματοδοτήσεων της Πολιτείας κρατά σε λειτουργία τον Οργανισμό.
Καλώ λοιπόν όλους, να είμαστε πάντα δίπλα στους επιβάτες. Να τους αντιμετωπίζουμε με ευγένεια και χαμόγελο. Να τους συμπαραστεκόμαστε και να τους συναισθανόμαστε.
Η έγκυος που περιμένει το λεωφορείο θα μπορούσε να είναι η σύζυγος, η αδελφή, η κόρη, η ανιψιά μας. Και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε. Ο άνθρωπος που χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο μπορεί να είναι ο φίλος μας, ο συγγενής μας. Η γυναίκα με το μωρό, μπορεί να είναι η κόρη μας. Η φοιτήτρια ή ο φοιτητής, μπορεί να είναι ο γιος ή η κόρη μας. Η ηλικιωμένη ή ο ηλικιωμένος, μπορεί να είναι η μητέρα ή ο πατέρας μας.
Σας ζητάω να αντιμετωπίζετε τον κάθε επιβάτη και ειδικότερα όσους βρίσκονται σε ευάλωτη θέση με σεβασμό, με προσοχή, με φροντίδα, σαν να είναι συγγενής ή φίλος μας.
Το ξέρω ότι οι 99 στους 100 το πράττετε ήδη. Και σας ζητάω να συνεχίσετε να λειτουργείτε κατ’ αυτόν τον τρόπο. Ζητώ όμως το ίδιο απ’ όλους, μηδενός εξαιρουμένου.
Συμπεριφορά που δείχνει έλλειψη σεβασμού στον επιβάτη, δεν θα είναι ανεκτή.
Comments are closed.