Η Άρτεμις Νικάκ, μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου, παρά τα υψηλά μόρια που συγκέντρωσε στις Πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο θα δώσει εισαγωγικές εξετάσεις για τις ανώτερες επαγγελματικές σχολές χορού, τη Λυρική, την Κρατική, αλλά και για τις ιδιωτικές.
Η μαθήτρια δεν έχει άγχος για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου καθώς συγκέντρωσε 18.250 μόρια οπότε μπορεί να επιλέξει κάποιες από τις πιο υψηλόβαθμες σχολές του 4ου Επιστημονικού Πεδίου. Το άγχος της περισσότερο έχει να κάνει με τις εξετάσεις για τις ανώτερες επαγγελματικές σχολές χορού καθώς το όνειρο της είναι να γίνει χορεύτρια. Η Άρτεμις λατρεύει το χορό από τριών ετών.
«Έγραψα 18.250 μόρια και στοχεύω να περάσω στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δεν έχω καταλήξει σε κάποιο συγκεκριμένο τμήμα, αφού τα τμήματα που με ενδιαφέρουν είναι πολλά» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η ίδια δήλωσε «Θα ήθελα να ασχοληθώ με το χορό, είτε ως χορεύτρια είτε ως δασκάλα, και αργότερα αν όλα πάνε καλά, να ανοίξω τη δική μου σχολή».
«Το ιδανικό θα ήταν να περάσω στην Κρατική καθώς θεωρώ ότι μου ταιριάζει περισσότερο, παρόλα αυτά θα ήμουν ευτυχισμένη σε όποια σχολή και αν κατάφερνα να περάσω» υπογραμμίζει, εξηγώντας ότι αυτή ήταν η κατάληξη που προσδοκούσε, όταν οι γονείς της για να στηρίξουν την επιλογή της να ασχοληθεί με το χορό , της είχαν ζητήσει να προετοιμαστεί με συνέπεια για τις πανελλαδικές εξετάσεις και να καταφέρει να περάσει σε μια πανεπιστημιακή σχολή.
«Είναι γνωστό ότι τίποτα στο χορό δεν είναι σίγουρο. Για παράδειγμα, ένα λάθος βήμα και μια ολόκληρη καριέρα έχει καταστραφεί. Όμως, ακόμη και αν η επιτυχία μου στο χορό ήταν σίγουρη, θα εξακολουθούσα να θέλω να πάω σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή, καθώς θα μου προσφέρει γνώσεις και εμπειρίες χρήσιμες για το μέλλον μου» τόνισε η Άρτεμις Νικάκη.
Όσο για το εάν ήταν δύσκολο να συνδυάσει διάβασμα και χορό, η ίδια απάντησε «Ο συνδυασμός διάβασμα-χορός ήταν απαιτητικός, καθώς μοίραζα την προσοχή μου και την ενέργεια μου, σε δυο διαφορετικά πράγματα αντί για ένα, όπως τα περισσότερα παιδιά. Ωστόσο δεν ένιωσα ποτέ έντονη πίεση, διότι ο χορός λειτουργούσε πολλές φορές ως ένα ευχάριστο διάλειμμα από το διάβασμα. Θεωρώ πως ο χορός μού έδινε δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια μου στις πανελλαδικές εξετάσεις» .
Για τους γονείς και για το πώς έβλεπαν τη σχέση της με τον χορό είπε «Οι γονείς μου όταν τους είπα ότι θέλω να ασχοληθώ αρχικά με το χορό, δεν ήταν απόλυτα θετικοί, καθώς δεν είχαν συνηθίσει τέτοιου είδους σπουδές (καλλιτεχνικής φύσης), αλλά τις παραδοσιακές. Στην πορεία, ακούγοντας τα σχόλια των δασκάλων μου, βλέποντας την αφοσίωση μου και την επιμονή μου, έγιναν πολύ υποστηρικτικοί και τώρα πια είναι στο πλάι μου και σύμφωνοι με τις επιλογές μου» λέει και καμαρώνει που κατάφερε και να τους πείσει αλλά και να γεύονται μαζί όλες τις επιτυχίες της.
Φώτο: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Comments are closed.