“Οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν φτιάξει νομοθεσίες με την έρευνα και διάσωση στη θάλασσα. Αυτές οι οδηγίες, λένε ότι πρέπει τα παράκτια κράτη που εντοπίζουν πλοιάριο που κινδυνεύει, η αρμοδιότητά τους ξεπερνάει τα σύνορα και πας στο επίπεδο του FIR” ξεκαθαρίζει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Σταθακόπουλος Δρ, Πανεπιστημίου ( Οθωμανική Κοινωνία –ιστορία και πολιτισμός ) Συνεργάτης του Εργαστηρίου Τουρκικών και Ευρασιατικών Μελετών (ΕΤΕΜ) του Παν.Πειραιά (ΠΑ.ΠΕΙ) Δικηγόρος παρ’Αρείω Πάγω με διδακτορικό στο ναυτικό Δίκαιο.
Ο καθηγητής αποσαφινίζει ότι στην προκειμένη περίπτωση η νομοθεσία ορίζει ποιος είναι αυτός που θα μπορούσε να διασώσει το πλοίο. “Η Αίγυπτος εν μέρει, η Μάλτα, εμείς και η Ιταλία. Γιατί δεν παρενέβησαν; Γιατί πατώντας ευρωπαίκες οδηγίες… ξεκαθαρίζεται ότι αν πετάξεις το σχοινί, και κάνεις επιθαλάσσια αρωγή, φέρεις ευθύνη εσύ αν βουλιάξει” τονίζει και καταλήγει ”
Άρα δεν πετάς το σχοινί, τους βλέπεις να πνίγονται και λες προσπάθησα να τους σώσω και δεν το κατάφερα”..
Comments are closed.