Περιμένουμε 110 ηλεκτρικά λεωφορεία. Το φορτίο έρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα. Έχουν μπει ήδη στα πλοία. Αλλά υπάρχουν δυσκολίες με το φορτίο. Ευελπιστούμε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις. Στόχος μας είναι στις 30 Απριλίου να βρίσκονται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε η κ. Αλεξοπούλου.
Ο ΔΕΔΔΗΕ έφερε ήδη το ρεύμα που χρειάζεται για να μπορέσουν να μπουν οι 55 φορτιστές στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
“Είναι ένα μεγάλο στοίχημα και αυτό για την προμήθεια και εγκατάσταση. Νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε” σημείωσε.
“Ύψιστη προτεραιότητα το συγκοινωνιακό της Θεσσαλονίκης”, σημείωσε η κ. Αλεξοπούλου λέγοντας σύντομα θα υπάρξει και μία ολιστική μελέτη από τον ΟΣΕΘ.
Τα χρονοδιαγράμματα για το Μετρό ισχύσουν, είπε, ενώ για τον ΟΑΣΘ μίλησε για μία “καλή ημέρα” καθώς όπως ανέφερε μετά από 2 χρόνια περίπου, χθες η Θεσσαλονίκη έβγαλε 307 λεωφορεία και μαζί με αυτά των ΚΤΕΛ είχε περίπου 500 λεωφορεία.
Η πρόθεσή μας είναι να υπάρχει ένας συνδυασμός φορέων ώστε να μπορούμε να έχουμε το καλύτερο συγκοινωνιακό έργο, ανέφερε για το μέλλον του ΟΑΣΘ.
“Οι αποφάσεις ακόμα δεν έχει παρθεί. Οι κινήσεις που γίνονται δείχνουν μία κατεύθυνση” ανέφερε και μίλησε για ένα σχήμα το οποίο θα περιλαμβάνει συνεργασίες και από τον ιδιωτικό τομέα.
Comments are closed.