Συγκεκριμένα όπως είπαν οι εκπρόσωποι των συλλόγων δεν υπάρχει μελέτη κυκλοφορίας, στατικότητας αλλά και οδοποιίας. Έρευνες που θεωρούνται απαραίτητες και αυτονόητες πριν από κάθε μεγάλο έργο, ενώ υπάρχουν βασικές ελλείψει στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Παράλληλα, ο νομικός σύμβουλος του Συνδέσμου Κωνσταντινοπουλιτών και δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω, Αλέξανδρος Αδαμίδης αναφέρθηκε και στην στάση του δημοσίου, λέγοντας πως δεν έχει κατατεθεί φάκελος που να απαντά στην προσφυγή.
«Μόλις εχθές έμαθα από δήλωση του υφυπουργού ότι αρμοδιο είναι το υπουργείο περιβάλλοντος ενώ όλη τη μελέτη την υπέγραψε προϊστάμενος διοικητικός του υπουργείο υποδομών. Βρηκαμε ποιος είναι υπευθυνος να καταθέσει τον φάκελο» και συνέχισε τονίζοντας ότι η δίωρια λήγει στις 17 Απριλίου.
«Εάν το δημόσιο δεν καταθέσει φάκελο άμεσα, η υπόθεση θα αναβληθεί. Το δικαστήριο θα αναβάλλει την υπόθεση και θα αποφασίσει εάν θα συνεχίσουν ή θα διακοπούν οι εργασίες μέχρι τη νέα εκδίκαση».
Όσον αφορά την εξέλιξη της υπόθεσης ο ίδιος απάντησε :
«Για την προσφυγή στα ευρωπαϊκά δικαστήρια θα πρέπει πρώτα να έχουμε τελεσφορήσει στα εθνικά. Ελπίζουμε να βρεθεί λύση και να μην χρειαστεί να φτάσουμε μέχρι τα ευρωπαϊκά δικαστήρια της χώρας»
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Θεσσαλονίκης Δημήτρης Λαμπριανίδης, ανακοίνωσε ότι την Κυριακή 12 Μαΐου θα γίνουν αγώνες δρόμου στο Σειχ Σου με τη μορφή διαμαρτυρίας για τα χιλιάδες δέντρα που θα κοπούν για το Flyover, υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
«Υλοτομούνται 82 στρέμματα δάσους, έγινε άρση αναδάσωσης για 95 στρέμματα και κόβεται η πρόσβαση της πυροσβεστικής», επισήμανε μεταξύ άλλων η εκπρόσωπος Συλλόγου Προστασίας του Σέιχ Σου Λευκοθέα Βυζέλη.
Τέλος ο διδάκτωρ περιβαλλοντολόγος, Κώστας Νικολάου σημείωσε ότι:
«1000 Θεσσαλονικείς πεθαίνουν κάθε χρόνο πρόωρα λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης . Ήμασταν στην πορτοκαλί ζώνη και πλέον πήγαμε στην κόκκινη με το flyover. Δεν πρόβλεψαν τι ακριβώς θα συμβεί όταν ξεκινήσουν τα έργα».
Ρεπορτάζ Βάσια Γκανάρα
Comments are closed.