Οι εργασίες ανάπλασης στην αγορά Βλάλη και συγκεκριμένα στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Εγνατία, Αριστοτέλους, Ερμού και Βενιζέλου είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Οι καταστηματάρχες αντιδρούν καθώς για μέρες ή ακόμη και μήνες κάποιοι έχουν τα καταστήματα τους κλειστά με μηδαμινή αγοραστική κίνηση, τα μαγαζιά υπολειτουργούν.
Επίσης οι επιχειρηματίες ζητούν οι εργασίες να γίνονται πρωί και απόγευμα για να ολοκληρωθούν γρηγορότερα.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου Θεσσαλονίκης Χρήστος Νικολόπουλος στέλνει μήνυμα στους επαγγελματίες που διαμαρτύρονται να κάνουν υπομονή μιας και όπως λέει “αν δεν σπάσεις αυγά, ομελέτα δεν κάνεις”.
Μάλιστα ανακοίνωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ότι σήμερα συντάσσει επιστολή για να στείλει στο δήμο Θεσσαλονίκης, ώστε να πιεστεί ο εργολάβος να διπλασιάσει τις βάρδιες των συνεργείων για να επισπευστούν οι εργασίες.
Με τις εργασίες αλλάζουν όψη τα πεζοδρόμια, οι δρόμοι, τα δίκτυα ύδρευσης αποχέτευσης και ηλεκτροδότησης και τοποθετούνται οι βάσεις για WI FI και αξιοποίηση εφαρμογών έξυπνης πόλης.
Το έργο, προϋπολογισμού 2,8 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία».
Η παρέμβαση για τη δημιουργία ανοιχτού κέντρου εμπορίου στο Καπάνι υλοποιείται απο τον Δήμο σε συνεργασία με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα θα τρέξει διαγωνισμός για την αναβάθμιση των προσόψεων στα καταστήματα ώστε να εναρμονιστούν με την νέα περιοχή.
Το Καπάνι κατατμήθηκε σε πέντε μέρη, ώστε τα έργα να γίνονται αποσπασματικά και να μην υπάρχει μεγάλη όχληση των επαγγεματιών αναφέρει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο Μάκης Κυριζίδης Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης και τονίζει ότι τις επομένες δέκα ημέρες παραδίδεται το πρώτο τμήμα.
“Ειχαμε λάβει καμπανάκι από τον ΕΦΕΤ να κλείσει η αγορά λόγω υγειονομικών ζητημάτων που αφορούν σε ύδρευση και αποχέτευση και εμείς επιλέξαμε να ανακαινίσουμε όλη την αγορά” μας αναφέρει ενώ τονίζει ότι ασκούνται πιέσεις στον εργολάβο να βρεθεί τρόπος να δημιουργηθεί δεύτερη βάρδια στα συνεργία για να επισπευστουν οι εργασίες.
Της Βάσιας Γκανάρα
Comments are closed.