«Οι οδηγοί ταξί επιβαρύνονται με 35 – 40 ευρώ ημερησίως ενώ πριν πλήρωναν 20 ευρώ, γεγονός που οφείλεται στη ραγδαία αύξηση του κόστους του πετρελαίου κίνησης, το οποίο ξεπέρασε τα 2 ευρώ το λίτρο». Παράλληλα ανέφερε ότι εκτοξεύτηκαν και οι τιμές των ανταλλακτικών, των ελαστικών και των λιπαντικών, αυξάνοντας το συνολικό κόστος συντήρησης του οχήματος.
Σε σχέση με την επιβατική κίνηση, ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι “μετά τα Χριστούγεννα έχει μειωθεί κατά τουλάχιστον 50% καθώς ο κόσμος πλέον δεν κυκλοφορεί”. «Μόνο το Σεπτέμβρη του 2021 ανέκαμψε ο κλάδος των ταξί» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Ελπίζουμε κι εμείς όπως όλοι στις καλύτερες ημέρες».
Ο κ. Κλήμης Λεοντιάδης τόνισε την ανάγκη λήψης μέτρων από την πολιτεία σε 3 επίπεδα. Το πρώτο αφορά στη μείωση κατανάλωσης φόρου. Το δεύτερο επικεντρώνεται στην περαιτέρω επιδότηση του καυσίμου καθώς όπως είπε «τα 200 ευρώ που ανακοινώθηκαν είναι πολύ λίγα για δύο μήνες». Επιτακτική ανάγκη κατά τον Πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης είναι η αύξηση αναπροσαρμογής στο τιμολόγιο.
Comments are closed.