43 ημέρες πριν την πολυαναμενόμη λειτουργία του, το Μετρό και συγκεκριμένα το λογότυπό του προκαλεί συζητήσεις με αφορμή τη δημοσίευση σχετική απόφασης στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Όπως προκύπτει, τον περασμένο Ιούνιο απέβη άγονος ο σχετικός διαγωνισμός καθώς απορρίφθηκαν οι προσφορές όλων των διαγωνιζόμενων.
Με το χρονοδιάγραμμα της έναρξης λειτουργίας του Μετρό να είναι πλέον πιεστικό, η Ελληνικό Μετρό Α.Ε. αποφάσισε να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση.
Η εταιρεία που επιλέχθηκε είναι η Marketing and Media Service Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, με έδρα την Αγ. Παρασκευή Αττικής, η οποία υπέβαλε προσφορά αξίας 30.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Το έργο περιλαμβάνει τόσο το σχεδιασμό ενός νέου λογοτύπου, όσο και τη σήμανση των σταθμών του Βασικού Έργου και της Επέκτασης προς Καλαμαριά.
Ήδη στο δίκτυο και τα social media καταγράφονται κάποιες αντιδράσεις κυρίως σε σχέση με το σκεπτικό της απόφασης για απευθείας ανάθεση καθώς όπως αναφέρεται «το χρονικό διάστημα μέχρι την έναρξη λειτουργίας του Μετρό είναι εξαιρετικά σύντομο και δεν επαρκεί για την προκήρυξη νέου διαγωνισμού».
Πάντως οι περισσότεροι καταθέτουν τις δικές τους προτάσεις για το νέο λογότυπο και πώς το φαντάζονται, την ώρα που περνά αντίστροφα ο χρόνος για τα αποκαλυπτήρια.
Comments are closed.