Για την κατάσταση του δικτύου ανέφερε ότι αυτό που κατασκευάστηκε από το 2000 και μετά μπορεί να εξυπηρετήσει ταχύτητες 200 χλμ την ώρα. Επειδή όμως δεν ήταν ολοκληρωμένη όλη η ηλεκτροκίνηση, δεν μπήκαν όλα τα συστήματα που ήταν να μπουν, οι ταχύτητες κατέβηκαν στα 160 χλμ την ώρα και αυτό είναι σήμερα το ανώτατο όριο στην Ελλάδα. Για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες είναι στα 120 χλμ την ώρα.
Για να γίνει ένα ατύχημα υπάρχουν δύο και τρεις λόγοι. Ο ένας το ανθρώπινο λάθος από κει και πέρα ας αποφασίσουν (επιτροπή και εμπειρογνώμονες) το τι έφταιξε.
Εμείς, είπε, Θέλουμε να κυκλοφορήσει το τρένο ξανά και να επεπιστρέψει η εμπιστοσύνη των πολιτών.
Σε ότι αφορά την κατάσταση και την εξέλιξη των σιδηροδρόμων στη χώρα μας, είπε ότι φταίνε διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις.
Comments are closed.