“Η πόλη πέρα απ τα μνήμεια της είναι και ο δημόσιος χώρος και η επιλογή μας η ανάδειξη του δημόσιου χώρου” τόνισε ο κ. Αγγελούδης απο το βήμα της ημερίδας που διοργανώνει η Marketing Greece, με θέμα “Από το χθες στο αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης”, συμπληρώνοντας ότι στόχος είναι εκτός από την ανάταξη της καθημερινότητας προτεραιότητα ειναι η ολοκλήρωση εμβληματικών αναπλάσεων.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε στην ανάπλαση της Αριστοτέλους, της πλατείας Διοικητηρίου, της πλατείας Δημοκρατίας, στο deck της παραλίας ( με χρηματοδότηση από περιφέρεια) και συγχρόνως με ίδιους πόρους πεζοδρόμηση Αγίας Σοφίας και μιας σειρά μικρότερου μεγέθους αναπλάσεις.
“Στόχος μας η βιώσιμη πόλη και για τους απαιτητικούς” ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Αγγελούδης, μίλησε για το όραμα της αναβάθμισης του Οργανισμού Τουρισμού τονίζοντας την ανάγκη συνένωσης και συνεργασίας των ιδιωτών ενω υπογράμμισε ότι ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, θα έχει έτοιμο το “πρώτο εργαλείο”, ένα master plan για την προβολή και προώθηση του προορισμού.
“θα πρέπει να μετατραπεί σε Οργανισμό Ολοκληρωμένης Τουριστικής Διαχείρισης και να ενοποιηθούν όλα τα μικροκλίματα της πόλης”, είπε με νόημα υπογραμμίζοντας την ανάγκη συννένοσης όλων των φορεών. Όπως θα πρέπει, να δοθεί περισσότερος χώρος στον ιδιωτικό τομέα, που διαθέτει τεχνογνωσία , ισορροπώντας τη σχέση συνεργασίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων.
Ο κ. Αγγελούδης που ανέλαβε στις 13 Μαρτίου το τιμόνι του ΟΤΘ, είπε οτι θα ζητήσει τη βοήθεια του ΣΕΤΕ , που άλλωστε είναι εταίρος στη Τουριστική Σύμπραξη για την Κεντρική Μακεδονία, και θα επικαιροποιήσει την μελέτη του Συνδέσμου , ώστε να ακολουθήσει ένα master plan ως το τέλος του έτους, να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη το πρώτο εργαλείο για την ολοκληρώμενη προώθηση του προορισμού.
Της Δέσποινας Κρητικού
Comments are closed.