Η Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την Marketing Director της Aegean, Mαρίνα Βάλβη διαθέτει ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αυτό της φιλόξενης και φιλικής πόλης με την πολυσύνθετη και πλούσια ταυτότητα, κάτι που αποτελεί μεγάλο ατού σε μία εποχή που οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και επιλέγουν προορισμούς , βάσει των εμπειριών που αυτοί θα προσφέρουν.
Η κ Βάλβη, υποστήριξε ότι η ανάπτυξη του τουρισμού, απαιτεί συνέργειες και συνεργασίες, τις οποίες ενισχύει η Aegean με τη συμμετοχή της στη Σύμπραξη για την Τουριστική Ανάπτυξη στην Κεντρική Μακεδονία.
«Ως επιχειρηματίες δεν είμαστε ευκαιριακοί επενδυτές» είπε μεταξύ άλλων ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΤΕ και μέλος του Δ.Σ της Marketing Grecce Γιάννης Ρέτσος συνομιλώντας με τον δημοσιογράφο Σάκη Παπαδόπουλο
Comments are closed.