Η έρευνα παρουσιάστηκε στην ημερίδα της Marketing Greece από τον διευθυντή της About People Πέτρο Ιωαννίδη και αναλύθηκε από τον Ηλία Τσαουσάκη σύμβουλο Στρατηγικής και Επικοινωνίας που μίλησε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη .
Ο κ Τσαουσάκης είπε ότι σκοπός της έρευνας είναι να απαντήσουν οι Θεσσαλονικείς στο τι τουρισμό θέλουν και ποια προβλήματα ιεραρχούν.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι στα συμπεράσματα εντάσσεται η τάση που ζητά να συναφθούν συμμαχίες, να αναδειχθεί η πολυπολιτισμική της ταυτότητα και να προβληθούν τα τοπόσημα και οι ιστορίες των ανθρώπων της.
Τα ευρήματα της έρευνας που έγινε σε δείγμα 1013 πολιτών Θεσσαλονικέων και κατοίκων των γύρω νόμων από τις 13-24 Οκτωβρίου 2023, δείχνουν ότι, όσοι ρωτήθηκαν προτιμούν για τουρίστες, τους Αμερικανούς και τους Βαλκάνιους από ότι τους Ρώσους τους Ιταλούς και τους Τουρκους.
Το 87,8% αξιολογεί θετικά και πολύ θετικά την επίδραση του Τουρισμού στην πόλη καθώς εκτιμά ότι βελτιώνει την οικονομία και φέρνει θέσεις εργασίας.
Την ίδια ώρα, όμως πιστεύουν ότι ο τουρισμός επιδρά αρνητικά στην αύξηση ενοικίων και στην ακρίβεια.
Οι συγκοινωνίες, η αποκομιδή των σκουπιδιών και το κυκλοφοριακό, είναι τα τρία σημαντικότερα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη σήμερα.
Σε ποσοστά 45%, 44,7% και 41,8%, αντίστοιχα για να ακολουθήσει η στάθμευση και τα ακριβά ενοίκια.
To 59,6% των ερωτηθέντων είναι λίγο ή καθόλου ικανοποιημένο απο την ποιότητα ζωής στην πόλη.
Το 54,3% των ερωτηθέντων, φαντάζεται ότι η Θεσσαλονίκη θα είναι καλύτερη ή και πολύ καλύτερη, σε 10 χρόνια, ενώ το 43,5% των πολιτών, όπως προκύπτει από την έρευνα, εκτιμά ότι η Θεσσαλονίκη όσο πάει και χειροτερεύει τα τελευταία χρόνια
Ο κ Τσαουσάκης τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρξει ένα συνεκτικό σχέδιο για την πόλη, με όρους βιωσιμότητας, να συναφθούν συμμαχίες, να αναδειχθεί η πολυπολιτισμική της ταυτότητα και να προβληθούν οι ιστορίες των ανθρώπων της.
Της Δέσποινας Κρητικού
Comments are closed.