Χαμόγελα και αισιοδοξία στην συνέντευξη τύπου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης, στον ιστιοπλοϊκό όμιλο της Θεσσαλονίκης.
Άλλα 3 βραβεία Tourism Awards
Σε πάνω από 100 δράσεις στον τομέα του τουρισμού προχώρησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μέσα στη χρονιά του 2021.
Ανάμεσα στις δράσεις, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προχώρησε σε προώθηση του τουριστικού προϊόντος σε πληθώρα των social media με αύξηση κατά 42.000 followers στο Facebook και κατακόρυφη αύξηση στο Instagram. Παράλληλα, αναβάθμισε την ιστοσελίδα του Οργανισμού, με σκοπό να γίνει ένα χρήσιμο και εύχρηστο εργαλείο τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους ανθρώπους και επιχειρηματίες του τουρισμού της πόλης.
Παρόμοια επιτυχία σημείωσε και η Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια, την οποία παρακολούθησαν πάνω από 100.000 πολίτες, αλλά και η πρωτοβουλία με παραγωγή μύθων, με κυριότερο το μύθο της «Γοργόνας». Επίσης, η καμπάνια «Time to live again», σημείωσε πάνω από 200.000 views στο YouTube, δίνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα για το διάστημα μετά την πανδημία. Μεγάλο ενδιαφέρον για τα βίντεο κλιπ σχετικά με τον τουρισμό έδειξε και η Γερμανία, όπου καθημερινά τα παρακολούθησαν πάνω από 2.000.000 πολίτες.
Τέλος ο οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόσθεσε στη συλλογή του άλλα τρία βραβεία στο Tourism Awards.
«Η Θεσσαλονίκη φέτος θα δώσει το στίγμα της»
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, η οποία παρευρέθηκε διαδικτυακά στην συνέντευξη τύπου. «Η Θεσσαλονίκη φέτος θα δώσει το στίγμα της και με το κρουαζιερόπλοιο σε άλλες επιχειρηματικές κινήσεις. Η μαγική λέξη στον τουρισμό είναι η συνέργεια. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα είναι οι δύο πόλεις που θα πρωταγωνιστούν στα νέα σποτ», ενώ η περιφέρεια, όπως είπε, μπορεί να δώσει τον τόνο, καθώς εμπεριέχει το κομμάτι της αυθεντικότητας, τις διαδρομές που περιμένει ο καθένας να ανακαλύψει, τα 15 μνημεία της Ουνέσκο, τον αθλητισμό και τον πολιτισμό».
Αντίστοιχα, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας ΕΟΤ Κωνσταντίνος Ζήκος υποστήριξε: «έχω όραμα να αναδείξουμε τις ομορφιές της χώρας είναι εξαιρετική η δουλειά που γίνεται και θα πρέπει και οι άλλοι οργανισμοί να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα».
«Η Θεσσαλονίκη εδώ και χρόνια προάγει πολιτισμό»
«Είμαστε ταπεινά περήφανοι για αυτό που έχουμε κάνει σε 365 μέρες, οι περισσότερες σκοτεινές. Η Θεσσαλονίκη εδώ και χρόνια προάγει και παράγει πολιτισμό, όλοι οι άνθρωποι που είμαστε εδώ δείχνουμε το δρόμο» σημείωσε μεταξύ άλλων η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας έδωσε το δικό του μήνυμα αισιοδοξίας. «Η Θεσσαλονίκη είναι μία δημιουργική πόλη, πόλη του πολιτισμού του ανταμώνουμε με αγάπη και θέλουμε να προσφέρει ωραίες δημιουργικές και φωτεινές εικόνες για το μέλλον την Ελλάδα και τον κόσμο».
Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκε διαδικτυακά και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και Θράκης, Απόστολος Τζιτζικώστας. «Είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε μία χρονιά ρεκόρ που θα μας δικαιώσει. Το 2022 περιμένουμε ρεκόρ αφίξεων. Η πραγματικότητα είναι ότι σε αυτόν τον κρίκο της ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος πρωταγωνιστικό ρόλο έχει φυσικά η Θεσσαλονίκη. Σημασία έχει να έχουμε μία κοινή γραμμή και μία ξεκάθαρη τοποθέτηση. Είμαστε από τις λίγες χώρες που μπορεί να υποστηρίξει 365 μέρες το χρόνο τουρισμό. Είμαστε ένας κρίκος στη συλλογική προσπάθεια για την αύξηση του τουρισμού», σημείωσε.
Comments are closed.