Λίγες επιχειρήσεις εμπορίας και πώλησης ιχθύων έχουν αυτές τις έννοιες στη φιλοσοφία τους.
Ο Βασίλης Σταμίδης, του οποίου η οικογένεια έχει μία πετυχημένη πορεία στο αντικείμενο αυτό από το 1958, έχει ως κεντρικό άξονα της λειτουργίας της επιχείρησής του την αειφορία και την εξασφάλιση της αναπαραγωγής του αλιευτικού πληθυσμού.
«Τα ψάρια είναι προτιμότερο να καταναλώνονται όταν έχουν το κατάλληλο πάχος και βέβαια όταν είναι στη νοστιμότερη φάση τους. Επικρατεί σε πολλούς η λανθασμένη εκτίμηση ότι τα ψάρια είναι καλύτερο να καταναλώνονται όταν εγκυμονούν» σημειώνει ο κ. Σταμίδης και υπογραμμίζει πως «είναι προτεραιότητα η προάσπιση της αναπαραγωγικής διαδικασίας των ψαριών γιατί ειδάλλως κάποια στιγμή απλά δεν θα υπάρχουν ψάρια να αλιευτούν».
Για το κρίσιμο ζήτημα της φρεσκάδας ο κ. Σταμίδης είναι κατηγορηματικός: «όταν πάρουμε το ψάρι ψημένο ή ακόμη χειρότερα τηγανισμένο τότε είναι σχεδόν αδύνατο να διακρίνουμε εάν ήταν φρέσκο ή μπαγιάτικο. Όταν είναι ωμό τα λαμπερά και εξογκωμένα μάτια, τα κόκκινα βράγχια και η γλίτσα στο δέρμα τους μαρτυρά πως το ψάρι είναι φρέσκο».
Τα δύο καταστήματα πώλησης ιχθύων του Βασίλη Σταμίδη στην Πυλαία και στη Νέα Μηχανιώνα προμηθεύονται ψάρια από την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή της Βόρειας Ελλάδας και από το Ιόνιο.
Παράλληλα εκτός από τη λιανική πώληση η επιχείρηση του κ. Σταμίδη πραγματοποιεί και εμπόριο ψαριών σχεδόν σε όλη τη χώρα προμηθεύοντας κεντρικές αγορές, εστιατόρια, ξενοδοχεία κτλ.
Επικοινωνία
Comments are closed.