RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ στο ΡΘ: “Μετά από 41 χρόνια ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με καθαρά βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα””
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
https://www.rthess.gr/ellada/genikos-grammateas-tou-ypaith-sto-rth-meta-apo-41-chronia-xekina-i-axiologisi-ton-ekpaideftikon-me-kathara-veltiotiko-kai-ochi-timoritiko-charaktira/
viber
NOW ON AIR
Home > Ελλάδα > Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ στο ΡΘ: “Μετά από 41 χρόνια ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με καθαρά βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα””
Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ στο ΡΘ: “Μετά από 41 χρόνια ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με καθαρά βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα””
25.01.2023

Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ στο ΡΘ: “Μετά από 41 χρόνια ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με καθαρά βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα””

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΣΟΥΡΑΣ

Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη μίλησε εφ΄όλης της ύλης ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης για τη πολυσυζητημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει από τους νεοδιόριστους.

Ο κ. Κόπτσης επισήμανε ότι η αξιολόγηση αποσκοπεί στη βελτίωση και στην ανάδειξη του εκπαιδευτικού έργου καθώς και στον εντοπισμό τομέων στους οποίους ο εκάστοτε εκπαιδευτικός χρήζει εστιασμένης επιμόρφωσης. «Η αξιολόγηση έχει καθαρά βελτιωτικό και ανατροφοδοτικό χαρακτήρα» Ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘ έκανε λόγο για μια αξιοκρατική διαδικασία με τρείς αξιολογητές: τον σύμβουλο εκπαίδευσης επιστημονικής ευθύνης, τον σύμβουλο εκπαίδευσης παιδαγωγικής ευθύνης και τον διευθυντή του σχολείου.

Σε σχέση με το περιεχόμενο της αξιολόγησης ο κ. Κόπτσης διευκρίνισε ότι αποτελείται από δύο πεδία. Το πρώτο πεδίο αφορά στο διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, δηλαδή τη γενική και ειδική διδακτική και το παιδαγωγικό κλίμα. Το δεύτερο πεδίο αφορά στην υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός δεν συμφωνεί με το αποτέλεσμα της αξιολόγησης έχει το δικαίωμα να υποβάλει ένσταση σε μια τριμελή επιτροπή και εφόσον γίνει δεκτή να επαναξιολογηθεί.

Ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘ διευκρίνισε ότι η αξιολόγηση είναι περιγραφική με τέσσερα επίπεδα: εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό, μη ικανοποιητικό. “Αν συγκεντρώσει μη ικανοποιητική απόδοση θα πρέπει να επιμορφωθεί”.

Ουσιαστικά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συμπληρώνει μια πολυεπίπεδη συνεκτική αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Αξιολόγηση σχολικής μονάδας που εφαρμόζεται εφέτος για 2η χρονιά και αξιολόγηση εκπαιδευτικού συστήματος (ελληνική PISA) που εφαρμόζεται και αυτή για 2η χρονιά.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app