RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Οι Πρώτες Ώρες | Στέφανος Διαμαντόπουλος - Δημήτρης Διαμαντίδης - Σάκης Μόσχης
Θέμα συζήτησης :
Ν. Ανδρουλάκης: Πέντε προτάσεις για ασφαλή σιδηρόδρομο
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
https://www.rthess.gr/epikairotita/n-androulakis-pente-protaseis-gia-asfali-sidirodromo/
viber
NOW ON AIR 08:00 - 11:00 - Οι Πρώτες Ώρες
Στέφανος Διαμαντόπουλος
Δημήτρης Διαμαντίδης
Σάκης Μόσχης
NOW ON AIR
Home > Επικαιρότητα > Ν. Ανδρουλάκης: Πέντε προτάσεις για ασφαλή σιδηρόδρομο
Ν. Ανδρουλάκης: Πέντε προτάσεις για ασφαλή σιδηρόδρομο
19.03.2023

Ν. Ανδρουλάκης: Πέντε προτάσεις για ασφαλή σιδηρόδρομο

O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ με άρθρο του, στο Βήμα της Κυριακής, διατύπωσε 5 προτάσεις για να λειτουργούν με ασφάλεια τα τραίνα στην Ελλάδα.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης προτείνει συγκεκριμένα για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων:

  • Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή,
  • Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας και ηγεσία υψηλού συμβολισμού και ευρύτατης αποδοχής.
  • Η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ.
  • Η αξιολόγηση και η αξιοκρατία στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η επιλογή των διοικήσεων θα πρέπει να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό, με μια αδιάβλητη και ακομμάτιστη διαδικασία.
  • Να προχωρήσουμε στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

“Oφείλουμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στον σιδηρόδρομο, ένα πεδίο στο οποίο απέτυχαν τόσο η ιδιωτική Hellenic Train, όσο και οι δημόσιοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Έξι χρόνια μετά, η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, έχει αποτύχει” προσέθεσε ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app