RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Ό,τι συμβεί εμείς μαζί | Claudia Eggers
Θέμα συζήτησης :
Πως η διεθνής κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία άλλαξαν τις συνήθειες των καταναλωτών
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
https://www.rthess.gr/epikairotita/pos-i-diethnis-krisi-kai-o-polemos-stin-oukrania-allaxan-tis-synitheies-ton-katanaloton/
viber
NOW ON AIR 12:00 - 15:00 - Ό,τι συμβεί εμείς μαζί
Claudia Eggers
NOW ON AIR
Home > Επικαιρότητα > Πως η διεθνής κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία άλλαξαν τις συνήθειες των καταναλωτών
Πως η διεθνής κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία άλλαξαν τις συνήθειες των καταναλωτών
09.05.2022

Πως η διεθνής κρίση και ο πόλεμος στην Ουκρανία άλλαξαν τις συνήθειες των καταναλωτών

Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών διενήργησε έρευνα σχετικά με το πως η διεθνής κρίση επηρέασε τις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού.

Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα το 60% του κοινού τόνισε ότι το τελευταίο διάστημα μείωσε την κατανάλωση ρεύματος. Πρόκειται άλλωστε και για τη δαπάνη με τη μεγαλύτερη ανατίμηση το τελευταία διάστημα.

Επιπρόσθετα 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις ενώ το 75% αναβάλλουν προσωπικές αγορές. Επιπλέον 6 στους 10 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων. Η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων και η πλειοψηφία του κοινού εμπιστεύεται τα σουπερμάρκετ.

Από την άλλη ο πόλεμος στην Ουκρανία άλλαξε ραγδαία τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ.

Το 79% του κοινού δήλωσε ότι κυνηγάει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις. Επιπλέον το  74% δήλωσε ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων. Τέλος το 61% ανέφερε ότι μείωσε συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.

 

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app