RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Μετρό: Η Μίκρα «αργεί» – Καθυστερεί η Καλαμαριά / Νίκος Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (audio)
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/erevnes/megales-ekkremotites-ston-stathmo-tis-mikras-n-tachiaos-sto-radio-thessaloniki-audio/
viber
NOW ON AIR
Home > Έρευνες > Μετρό: Η Μίκρα «αργεί» – Καθυστερεί η Καλαμαριά / Νίκος Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (audio)
Μετρό: Η Μίκρα «αργεί» – Καθυστερεί η Καλαμαριά / Νίκος Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (audio)
06.06.2024

Μετρό: Η Μίκρα «αργεί» – Καθυστερεί η Καλαμαριά / Νίκος Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (audio)

Δεν έχει λυθεί το ζήτημα διάνοιξης της Πόντου - Ερωτηματικά για πολεοδομικά θέματα και απαλλοτριώσεις.

Για το δεύτερο 6μηνο του 2025 μετατίθεται η παράδοση της γραμμής Καλαμαριάς του Μετρό, δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιάος.

“Αγκάθι” παραμένει η ολοκλήρωση των συνοδών έργων. Δηλαδή η διάνοιξη της οδού Πόντου, η οποία “σκοντάφτει” επί σειρά ετών στις απαλλοτριώσεις. Σϋμφωνα με τον κ. Ταχιάο, ο δήμος Καλαμαριάς έχει ήδη πάρει 8 εκατ. ευρώ (απαλλοτριώσεις) ποσό το οποίο δεν επαρκεί και γι’ αυτό τον λόγο το προσεχές διάστημα θα υπάρξει συνάντηση με την δήμαρχο Καλαμαριάς.

Στη δε διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στον τερματικό σταθμό του Μετρό στην Μίκρα, για να μετατραπεί σε σταθμό μετεπιβίβασης – να εξυπηρετεί στάθμευση αυτοκινήτων και να καταλήγουν σε αυτόν λεωφορειακές γραμμές των ανατολικών προαστίων της Θεσσαλονίκης– θα πρέπει να λυθούν ζητήματα απαλλοτριώσεων και πολεοδομικού σχεδιασμού, τα οποία είναι αρμοδιότητας των δήμων.

 

 

 

 

“Οι πόροι του κεντρικού κράτους δεν είναι ατελείωτοι” τονίζει την ίδια στιγμή ο κ. Ταχιάος συμπληρώνοντας ότι σε μία οικονομία που δεν είναι τόσο εύρωστη όπως της Γερμανίας, λαμβάνονται υπόψιν και οι ανάγκες που υπάρχουν στην υπόλοιπη επικράτεια.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η υπόθεση του σταθμού Μετρό της Ν. Ελβετίας, για τον οποίο απαιτήθηκαν 24,5 εκατ. ευρώ για απαλλοτριώσεις- λεφτά τα οποία δεν διέθετε ο δήμος Θεσσαλονίκης– και 13 εκατ. ευρώ για την διαμόρφωση του χώρου (πάρκινγκ, διάνοιξη Ψελλού, κόμβος).

 

 

 

 

 

 

Ακούστε τι είπε ο υπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος την πρωινή εκπομπή του Ράδιο Θεσσαλονίκη:

 

 

 

 

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app