Το Super Bowl είναι μια ακόμη αμερικάνικη συνήθεια που (για κάποιο λόγο που πραγματικά δεν καταλαβαίνω) έχει αρχίσει να απασχολεί κι εμάς. Ο τελικός του Αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL) στις 11 Φεβρουαρίου, ο σημαντικότερος και δημοφιλέστερος ετήσιος αγώνας του αθλήματος με πάνω από 115 εκατ θεατές στις ΗΠΑ, έχει ένα ιδιαίτερο σημείο που μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Τα πολλά (!!) εκατομμύρια δολάρια που ξοδεύονται για εκείνη την ημέρα.
Πολυεθνικές εταιρείες δίνουν κάθε χρόνο δεκάδες εκατ. δολάρια για λίγα δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, που προβάλετε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα ενώ σούπερ αστέρια του Χόλιγουντ, αθλητές και άλλες διασημότητες κερδίζουν ασύλληπτα ποσά, για να εμφανιστούν λίγα δευτερόλεπτα στις διαφημίσεις.
Ο Μπέν Αφλεκ, είναι ο άνθρωπος που πραγματικά τίναξε στον αέρα την μπάνκα το 2023, όταν μετείχε στην διαφήμιση των περίφημων αμερικάνικων ντόνατς, Dunkin’s drive-thru, στη διαφήμιση του Super Bowl. Μετά την προβολή της, οι πωλήσεις της αλυσίδας εκτοξεύτηκαν σε επίπεδα που δεν είχαν δει ποτέ μέχρι τότε.
«Με την πρώτη προβολή της διαφήμισης, που ήταν η πρώτη της εταιρείας σε Super Bowl, είχαμε 7 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στα social media», είχε αποκαλύψει ο Σκότ Μέρφυ, πρόεδρος της Dunkin. Ο Άφλεκ, πήρε για τα λίγα εκείνα δευτερόλεπτα, 10 εκατομμύρια δολάρια, το μεγαλύτερο ποσό που έχει λάβει κανείς για διαφήμιση στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, η συμφωνία του Αμερικάνου ηθοποιού και σκηνοθέτη, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βοστώνη απ′ όπου ξεκίνησε και η Dunkin, δεν περιοριζόταν στην εμφάνιση του. Ο Άφλεκ βοήθησε στη σύλληψη της δημιουργικής ιδέας της διαφήμισης ενώ η εταιρεία παραγωγής του Artists Equity, που έχει με τον στενό του φίλο Μάτ Ντέιμον, παρήγαγε και σκηνοθέτησε το σποτ.Είχε, όμως, θέσει ως όρο για να μετέχει στο διαφημιστικό σποτ μια αρκετά μεγάλη δωρεά της εταιρείας στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό του, την Eastern Congo Initiative.
Πολλά εκατομμύρια για λίγα δευτερόλεπτα
Το να κερδίζει κανείς οκταψήφια ποσά για μία ή δύο ημέρες εργασίας είναι σχετικά σπάνιο ακόμη και για τον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ.
Ο κωμικός και παραγωγός Λάρι Ντέιβιντ, είναι ο δεύτερος σταρ που ψιθυρίζεται ότι έλαβε επίσης 10 εκατομμύρια δολάρια το 2022, για να εμφανιστεί σε διαφήμιση του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX για το Super Bowl, πριν η εταιρεία χρεοκοπήσει και ο ιδρυτής της Sam Bankman-Fried συλληφθεί για απάτη.
Comments are closed.