RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
“Χρυσές δουλειές” με τα ιδιωτικής ετικέτας
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
https://www.rthess.gr/oikonomia/chryses-douleies-me-ta-idiotikis-etiketas/
viber
NOW ON AIR
Home > Οικονομία > “Χρυσές δουλειές” με τα ιδιωτικής ετικέτας
“Χρυσές δουλειές” με τα ιδιωτικής ετικέτας
19.10.2023

“Χρυσές δουλειές” με τα ιδιωτικής ετικέτας

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana (πρώην IRI) στο οκτάμηνο η αξία των πωλήσεων της αγοράς των καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 5,85 δισ. ευρώ έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, αυξημένη κατά 9,8%, εκ των οποίων 4,457 δισ. ευρώ αφορούν την κατηγορία των τροφίμων. Την ίδια χρονική περίοδο ο όγκος των πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.

Τη δυναμική τους πορεία συνεχίζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, συγκεκριμένα το μερίδιο των PL σε αξία το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου, συμπεριλαμβανομένων και των πωλήσεων της Lidl Hellas, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022 με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 12,9%, όταν την ίδια ώρα στα επώνυμα ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 8,8%. Στα τρόφιμα μάλιστα, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι ελαφρώς υψηλότερο στο 26,6% από 26,1% το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Στην κατηγορίας των ειδών ατομικής υγιεινής και ομορφιάς το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι 21,1% ενώ στην κατηγορία των ειδών νοικοκυριού φτάνει το 26%.

Τα στοιχεία του οκταμήνου δείχνουν επίσης ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται τα πολύ μικρά καταστήματα (έως 400 τ.μ.). Στα καταστήματα αυτά καταγράφεται αύξηση τζίρου (15,6%) ενώ το συνολικό τους μερίδιο στον τζίρο των σούπερ μάρκετ διαμορφώνεται 11,6%. Στα υπερμάρκετ (πάνω από 2.500 τ.μ) καταγράφεται αύξηση τζίρου 14,1% με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 11,4% ενώ στα μεσαία καταστήματα (400 έως 1.000 τ.μ.) αύξηση τζίρου 10,3% με το μερίδιό τους στις συνολικές πωλήσεις να διαμορφώνεται σε 33,6%. Τέλος, αύξηση 7% καταγράφεται στα μεγάλα καταστήματα (1.000 έως 2.500 τ.μ.), στα οποία πραγματοποιήθηκε το 43,5% του συνολικού τζίρου.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app