RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Μαζί… για όλα | Πέτρα Καρυώτη
Θέμα συζήτησης :
Ο «δεκάλογος» του ΣΕΒ για εκπτώσεις-προσφορές
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
https://www.rthess.gr/oikonomia/o-dekalogos-tou-sev-gia-ekptoseis-prosfores/
viber
NOW ON AIR 16:00 - 18:00 - Μαζί… για όλα
Πέτρα Καρυώτη
NOW ON AIR
Home > Οικονομία > Ο «δεκάλογος» του ΣΕΒ για εκπτώσεις-προσφορές
Ο «δεκάλογος» του ΣΕΒ για εκπτώσεις-προσφορές
19.11.2023

Ο «δεκάλογος» του ΣΕΒ για εκπτώσεις-προσφορές

Εικονογραφημένο Οδηγό με δέκα σημεία που πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις στη διαφήμιση προσφορών, εκπτώσεων και μειώσεων στις τιμές εξέδωσε ο ΣΕΒ με πρακτικές πληροφορίες για τα στοιχεία που επιτρέπονται σε μια εμπορική επικοινωνία αλλά και εκείνα που παραβιάζουν τη νομοθεσία

Το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων παρουσιάζει σήμερα τον «Δεκάλογο», (Δεκάλογος+ΣΕΒ-εκπτώσεις) ο οποίος πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα μεθαύριο Τρίτη (21/11) σε εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ). Η εκδήλωση πραγματοποιείται ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday που ακολουθεί, οπότε τα μηνύματα εμπορικής επικοινωνίας για εκπτώσεις και προσφορές πολλαπλασιάζονται.

 

Ο Οδηγός απαντά μεταξύ άλλων στα ερωτήματα:

*Πώς πρέπει να σχεδιάζεται μια καμπάνια μάρκετινγκ ή μια εκστρατεία μείωσης τιμών;

*Ποια είναι η «σωστή» τιμή;

*Τι πρέπει να αναγράφεται στο «ταμπελάκι» πάνω στο προϊόν ή στο ράφι;

*Επιτρέπονται οι εκπτώσεις «διαρκείας»;

*Δίνουν οι επιχειρήσεις τις σωστές πληροφορίες στους καταναλωτές, ώστε αυτοί να οδηγούνται σε επωφελείς, για τους ίδιους, αγορές;

 

Για παράδειγμα, επισημαίνεται ότι ο ισχυρισμός «έως και» μπορεί να θεωρηθεί παραπλανητικός αν δεν ανταποκρίνεται στους πραγματικούς όρους της προσφοράς ενώ δηλώσεις όπως «η έκπτωση υπολογίζεται στο ταμείο» ή «η έκπτωση περιλαμβάνεται στην τιμή» δεν επιτρέπονται.

Στόχος είναι αφενός να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις για τη σωστή εφαρμογή της νομοθεσίας και αφετέρου να προστατεύονται τα συμφέροντα των καταναλωτών. «Η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και αγοράς στηρίζεται στη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που θέτει το ρυθμιστικό πλαίσιο, ενώ από την πλευρά τους, οι καταναλωτές είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και πώς να τα προφυλάξουν, είτε επιλέγουν φυσικό είτε ψηφιακό κατάστημα για τις αγορές τους», επισημαίνει ο ΣΕΒ.

Σημειώνεται ότι ο ΣΕΒ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, εξέδωσε Εικονογραφημένο Οδηγό τον Μάϊο του 2023 για τη σωστή επικοινωνία των ανακοινώσεων μείωσης τιμής και 2η έκδοση τον Σεπτέμβριο με περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες προς τις επιχειρήσεις (η έκδοση του Σεπτεμβρίου βρίσκεται εδώ) . Τώρα, επικαιροποιεί εκ νέου τον Οδηγό με απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα της αγοράς.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app