Ο κ. Λακαφώσης ασχολήθηκε κυρίως με την χαρτογράφηση του τρένου και ποό βρισκόταν ο κάθε επιβάτης την ώρα της μοιραίας σύγκρουσης
Όπως εξήγησε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, μετά την μηχανή είναι το Α1, το βαγόνι της πρώτης θέσης, το οποίο καταστράφηκε και «έγινε κομμάτια» όπως ανέφερε.
Μετά ήταν το κυλικείο «αυτό που κάηκε», μετά είναι το Β2 «το οποίο κάηκε σε δεύτερο χρόνο, όχι από την αρχική ανάφλεξη αλλά από την πυρκαγιά» και ακολούθησαν τα άλλα βαγόνια.
«Τα περισσότερα θύματα σε αριθμό είναι από το κυλικείο. Τα θύματα από το πρώτο βαγόνι έχασαν τη ζωή τους ακαριαία από την πάρα πολύ σφοδρή σύγκρουση» ανέφερε.
Σε ό,τι αφορά τα δημοσιεύματα ότι πολλά από τα θύματα έχασαν τη ζωή τους από τη φωτιά που προκλήθηκε μετά τη σύγκρουση ο κ. Λακαφώσης ήταν κατηγορηματικός: « δεν ισχύει… έχουμε ξεκάθαρες αποδείξεις ότι πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους ενώ ήταν ζωντανοί και είχαν συναίσθηση και αντίληψη. Αυτό το γνωρίζουν οι οικείοι τους και δεν χρειάζεται να το μάθει κανένας άλλος» υπογράμμισε.
Ο κ. Λακαφώσης περιγράφει τα μέλη της Επιτροπής και τον δικό του ρόλο, ο οποίος είχε να κάνει κυρίως με την χαρτογράφηση του τρένου και τις θέσεις των επιβατών.
«Από την πρώτη στιγμή» τονίζει «άρχισαν να συλλέγουν στοιχεία».
Η αρχή έγινε μετά από τηλεφώνημα δικηγόρου, ο οποίος είναι πατέρας θύματος και του ζήτησε να τον στηρίξει στην έρευνά του. Στην πορεία συστάθηκε η εν λόγω Επιτροπή. Ο κ. Λακαφώσης ρωτήθηκε για την πορεία των ερευνών τους και αν παράλληλα με την δική τους, είδαν να διεξάγεται αντίστοιχη από την πλευρά της πολιτείας, με την απάντηση να είναι αρνητική.
Τέμπη: Ξέραμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν θα ασχοληθούν (PODCAST)
Comments are closed.