«Υπάρχει ανάγκη για μια άλλη προοπτική μια και η προηγούμενη διοίκηση απέδειξε πως στην δεύτερη τετραετία είχε γονατίσει» δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο υποψήφιος δήμαρχος Μιχάλης Τρεμόπουλος σημειώνοντας πως με τον «Κλεισθένη» είναι απαραίτητες οι συνθέσεις.
«Για να διοικηθεί ο δήμος θα πρέπει να πάμε σε μια συνεργασία τριών παρατάξεων από χέρι. Κανείς δεν θα ξεπεράσει το 20% και για αυτό οι συνθέσεις επιβάλλονται προεκλογικά και όχι ενόψει της δεύτερης Κυριακής» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Ερωτώμενος για την Πλατεία Ελευθερίας και στην στάση που κράτησε η δημοτική σύμβουλος της οικολογικής παράταξης Μόνικα Αϊβάζογλου σημείωσε «διαφωνώ με την επιλογή της, παρασύρθηκε από κάποιους συνεργάτες της αλλά δεν μπορούμε να την κατηγορήσουμε για αντισημιτισμό». «Έκαναν λάθος λόγω της αντιπολιτευτικής τους τάσης» ανέφερε για όσους είχαν αντιταχθεί στην αποβολή του εργολάβου του πάρκινγκ ώστε να ξεκινήσει η ανάπλαση της πλατείας.
Για την κάθοδο Ψωμιάδη ο Μ. Τρεμόπουλος βλέπει «σκοπιμότητα». «Έχει κάποια σκοπιμότητα η κάθοδος Ψωμιάδη. Κάνει μια τελευταία προσπάθεια να δηλώσει μια παρουσία. Θα έχει μια παρουσία. Υπάρχουν άνθρωποι που θα τον υποστηρίξουν. Εδώ υπάρχουν 500.000 Αμερικάνοι που πιστεύουν ότι ο Έλβις ζει, οπότε γιατί να μην ψηφίσουν Ψωμιάδη;» αναρωτήθηκε.
Ερωτώμενος για τα προβλήματα με τα τραπεζοκαθίσματα στο δήμο Θεσσαλονίκης τόνισε πως «δεν είναι μόνο τα τραπεζοκαθίσματα, είναι και οι μόνιμες κατασκευές. Δεν είναι μόνο αυθαιρεσία. Έχει άδεια αυτός που το κάνει άρα έχει ευθύνες η διοίκηση.
Έχει προτεραιότητα ο πολίτης στην κίνησή του. Και πρέπει να υπάρχει έλεγχος».
Όσον αφορά την ανάθεση σε ιδιώτες τομείς της Καθαριότητας σημείωσε πως «δεν είμαστε αντίθετοι στην ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά τι σημαίνει η καθαριότητα σε ιδιώτες; Αν μιλάμε για εργοστάσιο καύσης απορριμμάτων είμαστε απέναντι. Είναι ανταγωνιστικό σύστημα στην ανακύκλωση και την επανάχρηση που εμείς πρεσβεύουμε. Υποστηρίζουμε την διαλογή στην πηγή.Είμαστε αντίθετοι στην καύση και για λόγους περιβαλλοντικούς».
«Έχει καλά στοιχεία το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στο δήμο Θεσσαλονίκης. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης» υποστήριξε για το Thesis ενώ τάχθηκε θετικός στα κολονάκια που έχουν εμποδίσει το διπλοπαρκάρισμα.
«Δεν είμαι ευχαριστημένος με τον κρατικό ΟΑΣΘ, αλλά είμαι ευχαριστημένος που δεν ανανεώθηκε η αποικιοκρατικού τύπου συμφωνία με το προηγούμενο καθεστώς. Πρέπει να πάμε σε καλύτερο μοντέλο. Πρέπει να ανανεωθεί ο στόλος. Και να μπουν οι δήμοι στον ΟΑΣΘ» τόνισε μεταξύ άλλων για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες επαναλαμβάνοντας την πάγια πρότασή του περί κατασκευής τραμ.
Comments are closed.