“Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου που δεν έχουν διαψευστεί, η ΝΔ αναδείχθηκε και πάλι απόλυτη πρωταθλήτρια σε προεκλογικές διαφημιστικές δαπάνες κατά την προεκλογική περίοδο των ευρωεκλογών 2024. Ενδεικτικά, η ΝΔ φαίνεται να έχει δαπανήσει πάνω από 300.000 ευρώ τον τελευταίο μήνα πριν τις ευρωεκλογές για διαφήμιση, μόνο στις πλατφόρμες της Google (YouTube) και Meta (Facebook, Instagram), ποσά που υπερβαίνουν τα ανάλογα που ξόδεψαν όλα τα γερμανικά κόμματα για να απευθυνθούν σε έναν πληθυσμό 8πλάσιο του ελληνικού και τη φέρνουν στη δεύτερη θέση πανευρωπαϊκά πίσω από το κόμμα Fidesz του Βίκτορ Όρμπαν, πράγμα ενδεχομένως όχι τυχαίο”, αναφέρει η τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ Γιώτα Πούλου.
Προκαλεί την καχυποψία και την απαξίωση των πολιτών προς την πολιτική συλλήβδην, το γεγονός ότι το κυβερνών κόμμα της ΝΔ, ενώ έχει χρέη ύψους πολύ άνω των 435 εκατ. ευρώ, χωρίς να είναι σαφές εάν και πώς τα εξυπηρετεί, διαθέτει, εν τούτοις, πακτωλούς χρημάτων σε προεκλογικές καμπάνιες και αμοιβές συμβούλων αδιευκρίνιστου ύψους και πηγής χρηματοδότησης, υπογραμμίζει η τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ.
Comments are closed.