«Η δημόσια συγκοινωνία θέλει τα έσοδά της και από εμάς. Αυτήν τη στιγμή όλα τα λεφτά είναι από τις επιχορηγήσεις, πάλι τα δικά μας λεφτά, οι φόροι που πληρώνουμε, δεν υπάρχει τίποτα τζάμπα» σημείωσε.
«Επειδή θα ανέβει η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο στόλος της Θεσσαλονίκης ως 2027 θα αποτελείται από καινούργια λεωφορεία, θα έχουμε το μετρό , εκεί δεν θα υπάρχει πλέον η δικαιολογία ότι δεν έχουμε καλές υπηρεσίες» πρόσθεσε.
Όπως προανήγγειλε: «Θα βάλουμε δοκιμαστικά 2 με 3 δρομολόγια από Σεπτέμβριο με είσοδο από την μπροστινή πόρτα για να υπάρχει ο έλεγχος και οι επιβάτες να πληρώνουν για να μπουν μέσα».
Για την διαχείριση της κυκλοφορίας λόγω fly over και την ανάγκη δημιουργίας ενός συντονιστικού κέντρου σημείωσε: « είναι συνδυαστική πολιτική, δεν είναι μόνο θέμα του Υπουργείου Μεταφορών, συμμετέχουν αρκετές διοικητικές μονάδες που θα συνεισφέρουν σε αυτό το συντονισμό.Ήδη υπάρχει ένα άτυπο συντονιστικό υπό τον Κ. Γκιουλέκα με πολλές συνεδριάσεις το τελευταίο διάστημα….ένα όργανο με τους εκπροσώπους δήμων, περιφέρειας, κοινωνικών φορέων» .
Αναφερόμενος στην ημερίδα στις 3 Σεπτεμβρίου για τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης υπογράμμισε ότι: «η συγκοινωνία δεν είναι θέμα μόνο των επιστημόνων. Θα έχει λόγο η τοπική αυτοδιοίκηση, η περιφέρεια, οι κοινωνικοί και επαγγελματικοί φορείς».
Comments are closed.