Πρόκειται για ένα από τα ρομπότ κοινωνικής αρωγής που δημιούργησε το οικοσύστημα τεχνολογιών ρομποτικής του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑΜΑΚ και βρίσκεται στο περίπτερο 14 μαζί με άλλα εννέα ρομπότ που έχουν ως στόχο να συνδυάσουν την μάθηση με την ρομποτική.
Με την βοήθεια των αισθητήρων ο Γιωρίκας μαθαίνει τους μαθητές του να ξεχωρίζουν το δεξί από το αριστερό, τους επιβραβεύει όταν επιλέγουν το σωστό, ενώ νευριάζει όταν απαντούν λάθος.
Δίπλα του βρίσκεται η «Pepper», το ρομπότ που κάνει παντομίμα και ζητάει από τους επισκέπτες να μαντέψουν τις κινήσεις που κάνει, επιλέγοντας ανάμεσα σε τρεις απαντήσεις, με τη βοήθεια ενός τάμπλετ που βρίσκεται στο στήθος του. Το συγκεκριμένο ρομπότ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε ξενοδοχεία και αεροδρόμια, δίνοντας πληροφορίες.
Ακόμη, το ρομπότ «ΝΑΟ», επικεντρώνεται στο ψυχομετρικό τεστ κηλίδων μελάνης του Ρόρσαχ, ενώ το ρομπότ «Μαργαρίτα» κατασκευάστηκε για παιδιά αυτισμού και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε σχολεία με θετικά αποτελέσματα.
Comments are closed.