Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η εταιρεία στηρίζει αποφασιστικά ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών για την πρόληψη, αντιμετώπιση και εξάλειψη της βίας κατά των παιδιών.
Και το φετινό Πάσχα, η Lidl Ελλάς ένωσε τις δυνάμεις της με το γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα, με στόχο να συμβάλλει στη θωράκιση των παιδιών από κάθε μορφή βίας.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία απηύθυνε κάλεσμα στο καταναλωτικό κοινό και από τις 19 Απριλίου έως και το Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η Lidl Ελλάς προσέφερε 0,10€ στη UNICEF.
Κατά το διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.556.212 σκαναρίσματα από τα οποία συγκεντρώθηκε συνολικά το ποσό των 155.621,20€, ωστόσο η εταιρεία συμπλήρωσε το συγκεκριμένο ποσό και προσέφερε συνολικά 160.000€.
Η δωρεά θα διατεθεί για τη στήριξη του προγράμματος «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» που περιλαμβάνει μία σειρά καινοτόμων δράσεων για την προστασία των παιδιών απέναντι σε κάθε μορφής βία.
H εδραίωση της συνεργασίας της Lidl Ελλάς με τη UNICEF σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας συμμαχίας για την ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα. Στόχος είναι η δημιουργία ενός μοντέλου υπηρεσιών παιδικής προστασίας που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά πιλοτικά στον Δήμο Αθηναίων με την καθοδήγηση και τη διεθνή εμπειρία της UNICEF και θα αποτελέσει παράδειγμα εφαρμογής για την τοπική αυτοδιοίκηση.
To Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί -UNICEF μέσα από τα προγράμματά του προωθεί τα δικαιώματα και την ευημερία κάθε παιδιού στον κόσμο. Μαζί με τους εταίρους μας, εργαζόμαστε σε 191 χώρες και περιοχές ώστε να μετατρέψουμε αυτή τη δέσμευση σε πράξη, εστιάζοντας τις προσπάθειές μας προς όφελος των πιο ευάλωτων και αποκλεισμένων παιδιών, αλλά και όλων των παιδιών παγκοσμίως. Η UNICEF χρηματοδοτείται αποκλειστικά από εθελοντικές συνεισφορές ιδιωτών, του ιδιωτικού τομέα, ιδρυμάτων και κρατών μελών του ΟΗΕ, συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.